20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #105 på: 05. Des. 2009, 16:35 »
Trommesettet til Guitar Hero: Metallica har vel doble basstrommer såvidt jeg vet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 05. Des. 2009, 16:40 »
Ja, veit det! Men han vil helst ha RB-trommene, de nye. RB-trommen er tydeligvis best dersom man vil spille både GH-spill og RB-spill, og de kan en som sagt også plusse på 3 symbaler på. Dessuten er vel RB-spillene langt bedre rent spillmessig, med et tonn av mulige sanger å fordype seg i!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 05. Des. 2009, 16:45 »
Ikke umulig. Jeg har nesten ikke spilt Guitar Hero / Rock Band i år. Har nok rett og slett blitt litt lei, så nå starter jeg på gitarkurs over nyttår istende. For å lære the real shit. :P
- Hatem Ben Arfa

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 05. Des. 2009, 18:12 »
Noen som syns vi bør ha en TAN-gruppe på Steam?  :)
I såfall kan jeg fikse det.

Så kan man spille Cod Modern warfare2 og Counter-Strike og andre PC spill sammen.
« Siste redigering: 05. Des. 2009, 18:16 av ErikLi »

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Des. 2009, 19:15 »
Noen som syns vi bør ha en TAN-gruppe på Steam?  :)
I såfall kan jeg fikse det.

Så kan man spille Cod Modern warfare2 og Counter-Strike og andre PC spill sammen.

Kjør på ... :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #110 på: 08. Des. 2009, 18:54 »
Ikke umulig. Jeg har nesten ikke spilt Guitar Hero / Rock Band i år. Har nok rett og slett blitt litt lei, så nå starter jeg på gitarkurs over nyttår istende. For å lære the real shit. :P

The real shite ja! Kjøpt deg gitar? Vurdere det sjølv skjønnar du. El eller acoustic?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 08. Des. 2009, 19:56 »
The real shite ja! Kjøpt deg gitar? Vurdere det sjølv skjønnar du. El eller acoustic?
Har ikke kjøpt meg gitar enda, men vurderer det sterkt. Vi har et par akustiske gitarer hjemme, så det blir evt en el-gitar jeg kjøper selv. Er gira på å lære begge deler, men el frister mest.
Mitt beskjedne mål er å bli en norsk krysning mellom Dave Grohl og Jesse Hughes [Eagles of Death Metal].  ;)
- Hatem Ben Arfa

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 08. Des. 2009, 19:59 »
Bare prøv å unngå de største merkene, du får så mye mer for pengene om du kjøper et litt mer ukjent merke. Jeg har f.eks. en Michael Kelly Patriot Black som koster ca det samme som en Epiphone Les Paul Studio, det er bare så ekstremt stor forskjell på lyden.

Men kanskje nok off-topic nå. Vi burde hatt en instrument-tråd :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 08. Des. 2009, 21:07 »
Ja, lag en instrument-tråd da ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Des. 2009, 16:06 »
Det er Weekend Deal på Counter-Strike Source, det koster 4?, ca 30 kr, tilbudet varer til i morgen, før det koster 14? igjen... så de som vurderer å kjøpe det beste spillet noensinne (etter min mening) burde kjøpe det i dag.

Tilbudet gjelder på Steam

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 15. Des. 2009, 03:16 »
Noen andre som liker Assasins Creed her?
Har spilt gjennom 1ern, og selv om det var laga slik at det dessverre ble litt for mye repeterende utover i spillet, var jeg alikevel såpass fascinert av hele historien og ramma rundt at jeg ikke hadde problemer med å spille ferdig storyen før jeg begynte kjede meg! Har beæret meg selv 2ern nå etter eksamensperioden, og det virker til å være massivt forbedra på flere plan!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 15. Des. 2009, 11:49 »
Ja har spelt 1aren. Var jevla bra men runda det ikkje. Likar best strategi spel. Ra3 på nett for eksempel. Og ser veldig fram ti Starcraft 2!!! ;D

Akkurat no går det i Company of heroes, real time strategi frå WW2.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 15. Des. 2009, 12:00 »
Assasins Creed 1 var jo tragisk, var jo altfor enkelt og gjekk kun ut på å gjere det samme opp og opp igjen. Dessuten var det jo umulig å dø på det spelet, for uansett kor mange vaktar som kom etter deg var det kun en om gangen som angreip og då var det berre å bruke "counter-attack". Det som var litt gøy med det spelet var å ta tak og kaste rundt på sivile  :P

De som har ps3 bør ihvertfall investere i uncharted to, vanvittig bra spel!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 15. Des. 2009, 13:07 »
Det ble som sagt litt vel ensformig utover i spillet, men storyen gjorde det for min del allikevel veldig interessant gjennom hele greia. I tillegg ble jo oppdragene en fikk også mer utfordrende etterhvert. 2ern ser ut til å være massivt forbedret da!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #119 på: 17. Des. 2009, 15:11 »
er det noen hær som spiller Gears of War2 live! vill ha flere å spille sammen med!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards