20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #90 på: 05. Nov. 2009, 19:50 »
sleipinger begge to :P jeg ble utrolig fort lei av det spillet btw, tok ikke mange dager før man følte at det ble litt vel ensformig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 05. Nov. 2009, 23:15 »
Hehe. Spilte det nå tidligere i dag, men tror ikke det er noen jeg kommer til å bruke nevneverdig mye mer tid på! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 10. Nov. 2009, 17:48 »
Noen som har kjøpt Modern Warfare 2? Kjøpte det i pausen og skal hjem å teste etterpå :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 10. Nov. 2009, 18:46 »
Yes! skal teste det ut strax! (xbox)  :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 10. Nov. 2009, 19:07 »
Tror ikke jeg tar sjansen på å kjøpe det heller. Satser på bruttern kjøper det slik at jeg kan spille det når jeg kommer hjem i jula :)

I år tror jeg ikke at jeg gidder en stressende julejobb, og heller satser på oddsengevinster og tv-spill og kos :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 10. Nov. 2009, 23:26 »
14. desember folkens. FM, CoD MW2 - fyfaen så jævla digg det skal bli.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 11. Nov. 2009, 19:15 »
Kjøpte nettopp MW 2. Får se om det blir noe soving i natt, lol  ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #97 på: 11. Nov. 2009, 20:25 »
MW2 er dritbra :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 11. Nov. 2009, 20:38 »
Spesielt co-cop delen er sinnsjukt bra! Har ikkje testa online-delen, men reknar med den er bra også.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 12. Nov. 2009, 18:51 »
Rundet nettopp campaignen på MW2 nå. Sykt fet. Eneste er at den kanskje var litt kort, gikk gjennom den på normal på ca 5 timer. Og jeg savnet en skikkelig sniper bane, slik det var på MW 1 :) Men men, sikkert noe bra baner på Co-op.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 05. Des. 2009, 15:01 »
Trenger litt hjelp her nå! Har selv Rock Band-settet (Beatles, er vel i grunn det samme som RB2-settet). Lurte på hvorvidt dette funker med GH-spillene, altså trommene? Ettersom trommene til GH er annerledes enn RB.
Har prøvd å lete litt rundt på nettet, men det er faen ikke lett å oppdrive noe svar på dette..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 05. Des. 2009, 15:38 »
Einaste eg veit er at du ihvertfall kan bruke en guitar-hero gitar på rock band.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Des. 2009, 15:42 »
Jeg har spilt Guitar Hero med Rock Band-trommer. Funker som fjell! Evt kan du jo spørre noen på ei sjappe med litt peiling. Eller sjekk hardware.no-forumet, der vet de alt.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Des. 2009, 16:03 »
Har lest meg litt mer opp nå, slik jeg leser funker visstnok RB-trommene glimrende på GH, mens det er litt mer problematisk andre vei! Var hovedsaklig en kompis som har kjøpt GH Metallica, og trenger instrumenter til det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 05. Des. 2009, 16:22 »
Er det også slik å forstå at de eneste RB2-trommene som er mulig å oppdrive er The Beatles-trommene her i Norge? Rock Band 2-trommene har tre ekstra innganger til symbaler, de jeg har. Men kompisen min leter etter et vanlig RB-musikksett med de forbedra trommene..