20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #60 på: 09. Okt. 2009, 18:57 »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Okt. 2009, 21:57 »
Jeg gleder meg som en villmann til Forza Motorsport 3 nå, og ikke minst til CoD:MW, men det tror jeg drøyer litt siden det kommer omtrent samtidig som Forza, og fm10.
Ellers så kommer jo Colin Mcrea dirt2 om ikke så lenge.  ;D
Blir en fin høst/vinter og den er jo allerede starta med et glimrende spill; Fifa10!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Okt. 2009, 21:13 »
Med GTA IV får du i alle fall minst 30 timers pure nytelse  :D Ellers; nøyer folk seg med FIFA 10 en stund, eller blir det en tur til nærmeste spillbutikk for å skaffe seg Modern Warfare 2 i morgen ? Vurderer det selv sterkt ! :D

COD: MW2 skal vi alle ha, men er endå ein måned til det kjem ut, så du kan no spare deg den turen!  ;)

Faen eg har heile tida tenkt at det var i dag det kom, men heldigvis gjorde en meg oppmerksom på glippen min før eg gikk ned på elkjøp. Ville vert passe pinlig  :D

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Okt. 2009, 23:22 »
Skal kjøpe Fifa 10 og Uncharted 2 imorgen. I tillegg skal GTA IV komme i posten veldig snart, så vi snakker komplett sosial isolasjon i to/tre uker fremover  ;D ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Okt. 2009, 01:00 »
http://www.pixmania.com/spill-ps3-slim-250-gb-need-for/nono3755003_jvart.html

Noken som har handla her før ?
Dette er vel det beste tilbudet på PS3 ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Okt. 2009, 01:32 »

Sikkert ikke dyrt det der, men må advare deg mot NFS shift, makan te møkkaspill!
Testa demoen til forza motorsport 3 nå, DER har vi bilspill!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Okt. 2009, 01:50 »
Ok hehe nei det er ik NFS Shaft som frister mest der. Er ikkje noke spesielt glad i bilspel men ps3 på 250 gb istede for 120 gben til omtrent samme pris. :)
Solgte den på elkjøp også for 3500 men blei utsolgt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Okt. 2009, 03:13 »
Alle anmeldelser jeg har lest av NFSS har vært veldig positive da...
Ikke at jeg bryr meg, bilspill og bil generelt bryr meg midt i den mannlige fødekanal :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 12. Okt. 2009, 03:34 »
Ikke at jeg bryr meg, bilspill og bil generelt bryr meg midt i den mannlige fødekanal :P

Ja, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det spillet har fått så gode kritikker, men det er vel en god del bedre enn tidligere NFS spill....jeg synes nå det var forbanna ræva hvertfall.
Er noen år siden NFS var bra.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 12. Okt. 2009, 07:51 »

Samme her! :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 12. Okt. 2009, 11:21 »
Anbefaler http://elplay.no/ om dere vil ha billige spill. Fri frakt, og de garanterer at de er billigst av alle norske nettsider. Finner man billigere så setter de ned prisen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 12. Okt. 2009, 13:08 »

Min erfargin med pixmania er elendig. Brukte laaaaaaang tid sist eg kjøpe der.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Okt. 2009, 14:06 »
Okey. Ja har lest litt comments om leveringa og er ein god del som klager på lang ventetid og ein ps3 kan mulignens ta lang tid pga d går tomt på lager etc så butikk er kanskje greiast orker ikkje venta fxs 1 måned på leveringa :-\

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Okt. 2009, 14:15 »
Okey. Ja har lest litt comments om leveringa og er ein god del som klager på lang ventetid og ein ps3 kan mulignens ta lang tid pga d går tomt på lager etc så butikk er kanskje greiast orker ikkje venta fxs 1 måned på leveringa :-\

www.mpx.no er alt eg har å anbefale deg  ;) om du ikke vil bruke butikk da ...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Okt. 2009, 16:30 »

www.mpx.no er alt eg har å anbefale deg  ;) om du ikke vil bruke butikk da ...

Jeg har dårlig erfaring med mpx, kjøpte en laptop der for noen år siden, og da cd-rommen og no annet piss plutselig ikke ville virke mer så ville jeg jo få fiksa på det da jeg fortsatt hadde garanti, fikk faen ikke tak i dem på hverken mail eller telefon.
Heldig som jeg var bor jeg ikke mer enn 20 min kjøretur fra lageret/kontoret deres i Sandefjord og kunne levere den der, men det var såvidt jeg fikk lov til.
Så med andre ord fikk jeg mye trøbbel for en liten filleting, og ikke minst tror jeg dem brukte nærmere 6 uker på de småfeila.