20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Gleder meg til forhåpentligvis en spennende kamp.  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Håper på en lite spennende kamp der vi lede 3-0 etter 20 minutter og deretter vinne greit 5-0, jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Gleder meg til kamp  :)

Newcastlesupporter siden 1992

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
når begynner kampen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Tipper vi vinner 2-0 Martins og Duff som målscorere.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

annern

• Kaptein
    • Vis profil
En seier i dag betyr at vi kan klatre opp på delt 11 plass, med fulham og Bolton. ( Hvis Fulham spiller uavgjort i dag.)  Det vil si midt på tabellen:)
Jeg håper vi vinner. Vi har en god sjangse mtp alle skadene til Everton.

Siden Jonas har snakket til Chronicle om at han har laget en spesiell feiring, synes jeg gost han kan avgjøre kampen:)
Tror kanskje en av de nye Taylor eller Nolan kan bidra med en skåring i dag. Kjenner sommmerfuglene begynner å komme.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tida frem mot kamp går bestandig så jævla treigt! Synd jeg ikke hadde en vanlig dagen derpå når jeg ligger til kampen starter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Oba og Jonas på benken!

NUFC: Steve Harper, Steven Taylor, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Ryan Taylor, Nicky Butt (c), Kevin Nolan, Damien Duff, Peter Lovenkrands, Shola Ameobi
Subs: Tim Krul, Claudio Cacapa, Jonas Gutierrez, Alan Smith, Mark Viduka, Oba Martins, Geremi

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
HMMM. Er ikke helt fornøyd.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skuffende! Etter hva jeg vet har jo både Martins og Jonas trent godt i den pausen vi nå har hatt.
Legger også merke til at Jonas nå oftere blir plassert på benken istedenfor Duff........

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vedder ræva mi på at Butt forærer Everton 1 mål idag. Dessverre. Men vi vinner 2-1

Martin

• Kaptein
    • Vis profil

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
faen asså, jonas burde starta
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Greit laguttak. Hadde selfølgelig håpt Martins fra start men er kanskje lurt å matche han forsiktig. At Jonas er ute til fordel for Duff er greit sidan Duff har vore god i det siste, så får heller Jonas komme inn og briljere i 2. omgang.