20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Ja, når man lager straffer...da rydder man opp!

Er det rart vi er der vi er?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
I de siste kampene er det de andre spillerne som har ryddet opp etter Butt. Når man lager straffespark, lager frispark og mister ballen i farlige situasjoner, foretar skumle tilbakespill så er det faktisk de bidragene som medfører at vi TAPER kampen og ikke vinner den.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis vi skal synes at butt er bra om dagen, kan vi liksågodt rykke ned!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis vi ikke hadde hatt Butt hadde vi ligget enda verre til. Det føler jeg meg veldig sikker på.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Her er jeg helt enig med fredd.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis vi ikke hadde hatt Butt hadde vi ligget enda verre til. Det føler jeg meg veldig sikker på.

Kanskje, kanskje ikkje.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Are

• Supersub
    • Vis profil

Kanskje, kanskje ikkje.

Defensive midtbanespillere får ofte ufortjent mye kritikk for det er vanskelig å få med seg hvor viktig den jobben de gjør er. Martin Andresen er et typisk eksempel på dette. Når han var i Brann fikk han mye kritikk og også på landslaget får han mye kritikk, men det er fullstendig ufortjent for han gjør en utrolig viktig jobb.

Samme føler jeg er saken med Butt, hadde det ikke vært for at han varierer så veldig i innsatsen. Han er som regel veldig viktig for oss, og vi er definitivt dårligere uten han, det er bare så synd at når han gjør feil så kommer det så jævlig tydelig fram.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis vi ikke hadde hatt Butt hadde vi liggi høyere opp på tabellen, for han er virkelig ikke en god fotballspiller lenger.
Han er ikke god til noe som helst, han kan jo ingenting. Det må i såfall være å slå en normal pasning i ny og ned samt posisjonere seg bra. Jeg misliker han som spiller på samme måte som Joakim misliker Shola Ameobi. Nicky Butt er i mine øyne Premier Leagues aller dårligste midtbanespiller, av de som spiller fast for lagene sine.

Martin Andresen var god i Brann, men har vært elendig i Vålerenga. Nicky Butt var god i Man Utd og til tider for Newcastle, men er nå Elendig.
Hvertfall til å spille for et så ambisiøst lag som Newcastle. Av og til er jeg på nære nippet til å grine når jeg ser på feilene som Nicky Butt gjør, mens jeg andre ganger blir så irriterert at jeg får lyst til å rive av meg selv armen bare for å ha noe å kaste i veggen.

Han må jo spille pga rutinen og erfaringen sin, kan ikke skjønne annet. Eller så må han være jævlig motiverende for de andre spillerne utpå der.
Et eller annet som ikke synes på tv må det hvertfall være. Den mannen er virkelig ikke med på å heve laget spillermessig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fellaini, Pienaar og Osman er alle ute mot oss. I tillegg til Cahill og Hibbert som er suspendert! Jeg øyner muligheter dere!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fellaini, Pienaar og Osman er alle ute mot oss. I tillegg til Cahill og Hibbert som er suspendert! Jeg øyner muligheter dere!

FANTASTISK! Er optimist foran denne kampen! Med nye spillere tilbake, tror jeg vi skal bite bra fra oss! :)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Harper
S.Taylor-Colo-Bass- Enrique
             Butt
R.Taylor-Nolan-Jonas
             Duff
             Martins

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Harper
S.Taylor-Colo-Bass- Enrique
             Butt
R.Taylor-Nolan-Jonas
             Duff
             Martins

enig! bortsett fra duff! vill heller ha løvenkrands! så kan duff kom inn for en av vingan mot slutten av kampen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Phuuii. Det er jo veldig bra. Cahill er etter mitt skjønn PL's beste hodespiller. Han timer hodestøtene perfekt og i motsetning til vidic og terry bruker han  ikke tyvtriks heller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Fellaini er heller ingen dårlig fotballspiller. Så ikke dumt at han er ute også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Dette forbedrer jo sjansene våre til å vinne betraktlig, men vi må ikkje ta noe på forskudd :P

Edit: Ikkje det at eg trur noen gjør det
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.