Hvis vi ikke hadde hatt Butt hadde vi liggi høyere opp på tabellen, for han er virkelig ikke en god fotballspiller lenger.
Han er ikke god til noe som helst, han kan jo ingenting. Det må i såfall være å slå en normal pasning i ny og ned samt posisjonere seg bra. Jeg misliker han som spiller på samme måte som Joakim misliker Shola Ameobi. Nicky Butt er i mine øyne Premier Leagues aller dårligste midtbanespiller, av de som spiller fast for lagene sine.
Martin Andresen var god i Brann, men har vært elendig i Vålerenga. Nicky Butt var god i Man Utd og til tider for Newcastle, men er nå Elendig.
Hvertfall til å spille for et så ambisiøst lag som Newcastle. Av og til er jeg på nære nippet til å grine når jeg ser på feilene som Nicky Butt gjør, mens jeg andre ganger blir så irriterert at jeg får lyst til å rive av meg selv armen bare for å ha noe å kaste i veggen.
Han må jo spille pga rutinen og erfaringen sin, kan ikke skjønne annet. Eller så må han være jævlig motiverende for de andre spillerne utpå der.
Et eller annet som ikke synes på tv må det hvertfall være. Den mannen er virkelig ikke med på å heve laget spillermessig.