20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Owens erstatter
« Svar #75 på: 18. Feb. 2009, 16:18 »
Et udugelig Tottenham-lag greide å vinne ligacupen. Portsmouth greide å vinne FA-cupen. Hvorfor skal ikke Everton greie det samme?
Bedre lag, bedre manager. Og kommer Owen har de i aller høyeste grad striking force også.

Udugelig Tottenham-lag??

P. Robinson
Alan Hutton - P. Chimbonda - J. Woodgate - L. King
D. Zokora -  S. Malbranque - J. Jenas - A. Lennon
R. Keane - D. Berbatov

Disse spelarane vant ligacupen for Tottenham i fjor, hvordan klarer du å kalle dette laget udugelig Joakim forstår eg ikkje.

Og disse vant for Portsmouth:
1 David James, 5 Glen Johnson, 6 Lassana Diarra, 7 Hermann Hreidarsson, 11 Sulley Muntari, 15 Sylvain Distin, 17 John Utaka (10 David Nugent 69), 19 Niko Kranjcar, 23 Sol Campbell, 27 Nwankwo Kanu (9 Milan Baros 87), 30 Pedro Mendes (8 Papa Boupa Diop 78)

Mot Cardiff City.

Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 18. Feb. 2009, 22:25 »
Jeg tenkte mer på at Tottenham sleit i ligaen. Spillerne var ikke dårlige, det har jeg aldri hevdet.
Uansett, jeg mener Everton har et vel så bra mannskap som både Spurs og Pompey, og jeg mener de har en vel så god manager. Så jeg har problemer med å se hvorfor ikke Everton kan få til det Spurs og Pompey har klart.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Feb. 2009, 08:38 »
Så Villa mot Moscow i går. Vagner Love var i aksjon. Fytterakkern for en god spiller. God med begge føtter, smart i bevegelsene: timer løpene sine god. Slår gode pasninger og bruker ikke for mange touch. Måle han scora var ren klasse. Hadde vi fått han hadde jeg gått av skaftet, dessverre kommer det aldri til å skje.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Feb. 2009, 14:16 »
Vagner Löööööööööööööööööööööööööööööve  :-*  Der har man en spiller! Hvorfor er han utenkelig?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Feb. 2009, 14:30 »
Vagner Löööööööööööööööööööööööööööööve  :-*  Der har man en spiller! Hvorfor er han utenkelig?
Rett og slett fordi han kommer til å bli skamdyr. I tillegg er det flust med penger i russisk liga for tiden: De trenger ikke selge for pengenes skyld. Dessuten så han tjener nok nesten like mye som de aller største i PL.

Villa fortjente å vinne kampen, men russerne spilte flott fotball når de først orka.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Feb. 2009, 14:43 »
Synd at det skal være så mye penger i russiskfotball. Resultatene lagene deres har hatt i europa og landslagets innsats i EM viser jo at det er kvalitetspillere i landet. Flere jeg kunne tenkt meg f.eks. Zhirkov.

Peter

• Gjest
« Svar #81 på: 19. Feb. 2009, 15:59 »
Synes Castle skulle prøve seg på Ken Jones eller Carlton Cole. Bentb er også en eventuelt bra erstatter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 19. Feb. 2009, 21:14 »
Shola Ameobi har jeg skjelt ut så det holder, men han er ikke SÅ mye dårligere enn Cole. Jones kan få holde seg i Sunderland inntil videre. Jeg vil heller ha Bent, selv om jeg helst ikke vil ha han heller.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Feb. 2009, 22:53 »
hvem tror du vi kan få da Joakim?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Feb. 2009, 22:55 »
Jones og Bent hadde vært to suverene forsterkninger for oss. Bent er selvfølgelig den som er mest realistisk av disse to.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 20. Feb. 2009, 08:09 »
Jones og Bent hadde vært to suverene forsterkninger for oss. Bent er selvfølgelig den som er mest realistisk av disse to.

Hadde ikke klaget hvis vi hadde fått en av de nei. Jones er mere et oppspilllspunkt enn Bent er. Helt rå til å holde på ballen.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 20. Feb. 2009, 10:54 »
Synd at det skal være så mye penger i russiskfotball. Resultatene lagene deres har hatt i europa og landslagets innsats i EM viser jo at det er kvalitetspillere i landet. Flere jeg kunne tenkt meg f.eks. Zhirkov.

Zhirkov hadde vært en drøm! Desverre blir det med drømmen, ettersom Hiddink har lyst å gjøre Zhirkov til sitt første kjøp i Chelsea.

Vi er ikke en toppklubb lenger, og må derfor nøye oss med spillere på 2. eller 3 øverste hylle. Shola Ameobi gjør meg kvalm, og Mark Viduka er langt ifra den spissen han engang var. Selg de to, få inn to nye erstattere. Carlton Cole er faktisk mye bedre enn Shola Ameobi, Joakim. Han er rask, sterk og utgjør en enda større trussel for motstanderne, enn det Shola noensinne har gjort! Det hadde ikke vært meg imot dersom vi kunne fått han til Newcastle!
Jeg vil også ha ut Mark Viduka. Ser noen som nevner Jones, og han hadde vært en meget god erstatter. Syk i luftrommet, god til å holde på ball!

Darren Bent er den spilleren jeg har mest lyst å se som erstatter for Michael Owen!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 20. Feb. 2009, 11:07 »
Carlton Cole har helt klart imponert i år ja. Har jo nesten scoret i hver kamp den siste tiden og ble tatt ut på landslaget så han har vist at han er flere klasser bedre enn Shola. Men når han har vært så god den siste tiden gjør det at West Ham kommer til å kreve mye for han og jeg syntes ikke han er så god at vi skal bruke for eksempel ti millioner pund på han. Jones sr jeg på som en bedre spiller, men også han blir nok for dyr til at han skal være aktuell for oss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 20. Feb. 2009, 12:22 »
Jeg er heller skeptisk til hvordan Carlton Cole vil fremstå uten daglig veiledning fra Zola. Da er jeg redd han faller tilbake til gamle takter, og blir like ufarlig som Shola.

Det er kun denne sesongen og kun etter at Zola kom inn som manager at Cole har blitt virkelig god. Tidligere var Cole minst like ufarlig som Shola. Om ikke enda dårligere.

Jeg opererer ikke med realistiske alternativer. Jeg vil ikke "ta til takke" med middelmådig kvalitet, bare fordi vi ikke er i posisjon til å tiltrekke oss de aller beste. Når vi har Michael Owen, så har jeg store problemer med å takle å se en spiller som er høyst middelmådig erstatte ham. Både Cole, Jones og Bent er i den kategorien i mine øyne.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 20. Feb. 2009, 12:44 »
Nye spisser bør vi ha. Men jeg er ikke fremmed for å beholde Viduka. Det er nesten ingen spisser i PL som er bedre enn Viduka til å flikke gjennom andre spillere. I tillegg er flink til å holde på ball og får han en stor mulighet innenfor 16 scorer han. Vanvittig synd at skadene har ødelagt sesongen.  Klubben bør gjøre som Everton gjorde med Saha: Gi ham en pay as you play-kontrakt.