20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #60 på: 17. Feb. 2009, 18:57 »
Mario Gomez er å sikte etter noe som ikke er der. Han går ikke til en klubb som ligger der vi gjør. For et år siden hadde jeg sagt Agbonlahor, men nå er han urealistisk. Jeg er for Bent eller rett og slett og ikke hente inn noen i det hele tatt.
Å ikke hente noen høres jo ut som en fantastisk løsning!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Feb. 2009, 19:32 »
Om vi ikke selger Owen, så er eg også for å ikke kjøpe noen, men så heter jo denne tråden "Owens erstatter".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Feb. 2009, 19:39 »
Om vi ikke selger Owen, så er eg også for å ikke kjøpe noen, men så heter jo denne tråden "Owens erstatter".
Selge Owen kommer vi vel aldri til å gjøre... Owen avgjør dette 100% alene.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Feb. 2009, 20:09 »
Selge Owen kommer vi vel aldri til å gjøre... Owen avgjør dette 100% alene.

Jaja, selvfølgelig. En litem skriveleif fra min side  ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Feb. 2009, 20:18 »
Om vi vinner en del kamper nå og avslutter sesongen bra, så tror jeg Owen signerer ny kontrakt.
Men hvis vi er der vi er nå i mai, da tror jeg ikke det er sjans i havet for at han blir. Men lurer på hvor han skal dra, for jeg tror ikke noen av de 4 store vil ha han. Jeg tror han kan ende opp i Everton, og ikke i feks Aston Villa eller City. City kommer sikkert til å prøve seg på noe sykt og dyrt noe, mens Aston Villa har masse gode spisser fra før av. Greit nok at de kan få Owen gratis, men han er ikke billig i drift, så tror Villa holder seg til det de har.

Jeg tror at Owen enten drar til Everton, eller ender opp med og signere ny kontrakt for Newcastle. Mener Owens framtid i klubben er avhengig av hvor bra klubben avslutter sesongen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Feb. 2009, 20:32 »
Jeg har faktisk enda fått tilbake et lite håp. Mulig jeg er godtroende når jeg støtter meg til Les Ferdinands seneste uttalelser om Owen, der han sier at Owen ikke har fortlatt oss enda som Given fordi han vil gi Ashley og co en siste sjanse frem til sommeren, før han tar den endelige avgjørelsen, men det får så være.
Dersom vi hadde fått ansatt en permanent manager, som vi kanskje atpåtil kunne se litt fremgang under, og fått litt trua på iløpet sesongen, så tror jeg ikke at Owen er fullstendig lost.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #66 på: 17. Feb. 2009, 21:17 »
Owen drar til Everton!!! Trur ikkje det e mulig, fordi Owen har skyhøy lønn og Everton har jo lønnstak langt under det Owen tjener, så tviler han går der.
Newcastlesupporter siden 1992

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 17. Feb. 2009, 21:30 »
Betyr jo ikke at de ikke er villige til å gjøre et unntak for enkelte spillere da. Owen kan de jo få gratis også, så veit jo aldri.
Owen sier sikkert ja til samme lønna som Jo og sånt, for han tjener vel meget bra.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Feb. 2009, 21:58 »
Owen har jo i utgangspunktet også sagt, i uttalelsen der han sa at han kom til å ta en avgjørelse til sommeren, at han vil kunne godta en lønnsnedgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #69 på: 17. Feb. 2009, 23:17 »
Gratis og gratis.... han ska sikker ha ein jævla høy sign-on bonus!!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Feb. 2009, 23:42 »
Hvorfor tror du det?
Owen har masse penger i banken, og smør på brødskiva.
Si han får 2-3 mill kanskje. Ja, det er en del penger, men Owens kvaliteter vil jeg si ligger på rundt 8-12. Da sparer Everton MASSE penger. En jævlig høy bonus tror jeg ikke han gidder å krangle til seg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #71 på: 18. Feb. 2009, 00:44 »
Å han kommer nok til å ville krangle om ein høy bonus, ellers hadde han signert for lenge siden for oss. Signerer han ny kontrakt for oss får han også sign-on-fee.

Han snakker om at han er villig til å gå ned i lønn, men hva er ned i lønn?? I dag har han 110.000 pund i uka i Newcastle og hva var det Newcastle tilbø han i starten av kontraktforhandlingene, rundt 90.000 pund.

Er Everton så jævla mye bedre klubb å gå til?? Dei kommer heller ikkje te å vinne noge dei neste årå!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Feb. 2009, 05:01 »
Du kan vel se hvor Everton har ligget de siste sesongene i PL kontra Newcastle, og hvor mye Everton har spilt i Europa kontra Newcastle.
Bør jo være en liten pekepinn for hvem av lagene som per nå ihvertfall er nærmest noen trofeer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #73 på: 18. Feb. 2009, 08:46 »
Dei e nærmare enn Newcastle per dags dato, men kommer dei te å vinne noge??? Trur ikkje det

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Feb. 2009, 14:30 »
Et udugelig Tottenham-lag greide å vinne ligacupen. Portsmouth greide å vinne FA-cupen. Hvorfor skal ikke Everton greie det samme?
Bedre lag, bedre manager. Og kommer Owen har de i aller høyeste grad striking force også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon