20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastles største bomkjøp  (Lest 15931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastles største bomkjøp
« Svar #60 på: 06. Feb. 2009, 21:51 »
... mener vi har bommet mest på trenersiden i det siste jeg;

1. Ruud Gullit
2. SoonMess
3. Inn igjen med Keegan (det var en tabbe)
4. Kinnear (hva faen skal vi med han ...)

BOMKJØP hele gjengen!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 06. Feb. 2009, 22:54 »
Trenere du sa?
1. Souness'
2. Gullit
3. Kinnear
4. Mike Ashley
5. Kenny Dalglish
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 06. Feb. 2009, 23:00 »
Roeder
Daglish
Gullitt
Souness

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 06. Feb. 2009, 23:00 »
Om ikke eg er helt på jordet, så har aldri Ashley vert vår trener og han kommer forhåpentligvis aldri til å bli det.

Mein liste:
1. Gullit
2. Roeder
3. Daglish

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 06. Feb. 2009, 23:16 »
Han har aldri vært vår trener, men han får plass på lista likevel. Kanskje først og fremst fordi jeg glemte Roeder.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 06. Feb. 2009, 23:25 »
Dalglish
Gullit
Souness
Roeder
Keegan

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 06. Feb. 2009, 23:30 »
Vil ikke si at Keegan var en flopp i sin siste periode, men eg forstår vel i grunn tanken din.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 06. Feb. 2009, 23:31 »
Gullitt
Roeder, Kinnear
Souness
Dalglish

Klarer ikke skille de tre der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 07. Feb. 2009, 00:03 »
Souness må i mine øyne være øverst på en sånn liste. Det er enkel matematikk.
Hvor man ellers plasserer Roder, Gullitt, Kinnear og Dalglish er uvesetnlig. Men Souness er definitivt den verste.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Feb. 2009, 00:06 »
Vi gjorde det jo faktisk til dels bra i f.eks uefa cup under Souness, men med så mye penger brukt, burde han fått mer ut av laget selvfølgelig. Er uansett ikke på min liste  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 07. Feb. 2009, 00:09 »
Souness ruinerte Robsons byggverk på bare tre-fire måneder.
Allerede ved juletider 2004 var det null og niks igjen av Sir Bobbys skjøre byggverk. Souness gikk rett inn med dampveivalsen, og trodde at hans forgjenger hadde ødelagt Newcastle, når han faktisk hadde bygd opp Newcastle fra en litt bedre posisjon enn vi er i nå.

Resultater i UEFA-cupen har ingen betydning i mine øyne. Måten vi røk ut av UEFA-cupen på, og måten Souness behandlet våre største talenter på, er en stor skam. Graeme Souness ødela denne klubben fullstendig på den tiden han var her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 07. Feb. 2009, 00:13 »
Gullitt er da faen meg ene og alene på topp! Ellers har jeg problemer med å skille Souness, Kinnear og Roeder. Men jeg føler Kinnear er veldig lik Souness, bare hakket verre. Roeder syns jeg var fæl fordi han skulle gjøre det motsatte av Souness, ikke klage på ting som skader og slikt, men det endte jo bare med at han klaga like mye indirekte, som var like ille. Samt at han hadde utstråling som en TIL-drakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 07. Feb. 2009, 00:15 »
Jokke, du glemmer at Zog aldri har spilt så bra som under Souness, selv om han var i nærheten under Allardyce. Tayls var jo heller ikke så aller verst under Souness, og Dyer spilte jommen meg også veldig godt under Souness de gangene han var skadefri!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 07. Feb. 2009, 00:19 »
Hvorfor er Gullit verre? Fordi han tok over et dårlig lag, og gjorde det nøyaktig like dårlig? Gullit kan kritiseres for veldig mye rart. Og ingen kan vel snakke om Ruud Gullits tid som manager uten å nevne to navn: Alan Shearer og Rob Lee.

Men Graeme Souness tok et godt lag med enormt potensiale, og gjorde det til en soleklar dumpekandidat. Det er en mye verre prestasjon enn Gullit. At han i tillegg kom på kant med altfor mange spillere, og kjøpte bare flopper (med et unntak av Owen) til altfor mye penger.

Selvfølgelig var det enkelte spillere som spilte godt under Souness. Men det gjør ikke saken noe bedre. Det finnes positive sider ved alle våre tidligere managere. Selv om Zog var god, så skapte vi ikke en dritt offensivt. Selv om Tayls var god, så lakk vi som en sli defensivt. Souness tok over etter Robson, og førte oss helt på randen av stupet, og hadde han fortsatt, hadde vi vært i den posisjonen vi er i nå, under Kinnear.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 07. Feb. 2009, 00:24 »
Det å faktisk gjøre som Ruud Gullit gjorde med Rob Lee, er for meg helt fantastisk. Det var også såpass ille at Shearer var like ved å rømme fra oss. Det er ille!
Men for all del, Souness var ikke noen bra mann overhodet. Men han hadde da tross alt vel en omtrentlig identisk honeymoon-periode som Roeder. For meg er det to fæle onder, men jeg har mer sansen for Souness enn det jeg har for godeste Roeder.