20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 190186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Kamara fra Fulham på lån
« Svar #1230 på: 16. Sep. 2009, 13:51 »
Usikker.
Greier ikke se han for meg å hvordan han har spilt osv. Litt usikker på hva hans gode å dårlige sider er faktisk.
Ja vi trenger litt forsterkninger i angrepet, men jeg ville kansje heller hatt en liten å kraftig kjappfot spiller.
Er han det?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 16. Sep. 2009, 16:02 »
Har meget bra fart, skyt godt med begge bein slik eg har oppfattet han, men trur han har slitt med skade dei siste åra? ikkje at eg skal vere alt for bastant på akkurat det. JA for min del.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 16. Sep. 2009, 16:26 »
Eg er utelukkende positivt. Om valget står mellom Kamara og Harewood så går eg for Kamarar lett ! Det forutser selvfølgelig at han er skadefri, men er han det får vi en kraftful, rask og målfarlig spiss.

Peter

• Gjest
« Svar #1233 på: 16. Sep. 2009, 16:47 »
Why not. Brukbar spiller, og en spiller som kan forsterke laget spessielt i en slik situasjon Newcastle er i nå. Har bevist at han har nivå som passer PL greit. Litt skeptisk til alderen, men skjer dette skal jeg ta han i mot med åpne armer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 16. Sep. 2009, 17:45 »
Når en spiller er 28 år, så er han normaltsett i sine beste år som fotballspiller. Da sjønner eg ikke helt hvordan du kan vere skeptisk til et lån Peter.

Peter

• Gjest
« Svar #1235 på: 16. Sep. 2009, 17:50 »
Jeg er jo ikke skeptisk til lån. Det er jo det jeg skriver. Jeg var skeptisk til alderen og det står jeg for.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 16. Sep. 2009, 17:55 »
Jeg er jo ikke skeptisk til lån. Det er jo det jeg skriver. Jeg var skeptisk til alderen og det står jeg for.

Men hva er gale med alderen hans når han bare skal vere her i et halvt år ?

Peter

• Gjest
« Svar #1237 på: 16. Sep. 2009, 17:57 »

Med tanke på kjøp mener jeg. De vil jo ha oppsjon på ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 16. Sep. 2009, 18:02 »

28år, er det virkelig noe å være skeptisk til? Vi kan ikke ha et lag med kun 19- og 20åringer.
« Siste redigering: 16. Sep. 2009, 18:38 av Daniel »

Peter

• Gjest
« Svar #1239 på: 16. Sep. 2009, 18:18 »
28år, er det virkelig noe å være skeptisk til? Vi kan ikke ha et lag med kun 19- og 20åringer.

Hvorfor skriver du ikke noe?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 16. Sep. 2009, 18:20 »

Har ikke eg fått med meg, og tviler på at det er aktuelt heller. Nå gjelder det å få inn spillere som kan sparka kula i mål ofte nok til at vi kommer oss tilbake der vi hører til. Da er Kamara helt midt i blinken mener eg.

Peter

• Gjest
« Svar #1241 på: 16. Sep. 2009, 18:23 »

Har ikke eg fått med meg, og tviler på at det er aktuelt heller. Nå gjelder det å få inn spillere som kan sparka kula i mål ofte nok til at vi kommer oss tilbake der vi hører til. Da er Kamara helt midt i blinken mener eg.

Hehe. Det var egentlig feil fra min side, jeg trodde han var 31. ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 16. Sep. 2009, 19:02 »
Vi har jo bare Løven i laget nå som innehar fart. Men han har ikke den beste teknikken, noe som innebærer at han absolutt gjør seg best på topp. Både Kamara og Løven har vært skadeutsatte, men har vi begge i stallen har vi forhåpentligvis en fit til enhver tid. Dessuten er Kamara  bedre teknisk og kan derfor brukes på kant også tror jeg.

Her er forøvrig en bra video på youtube om fulhams "great escape." Er jo nesten et under at de ikke rykka ned. Får se noen mål av Kamara også, de mot city var veldig pene.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 16. Sep. 2009, 19:54 »
Vi må huske på at Kamara banket inn mål for WBA i CCC for noen sesonger siden og da ble kjøpt av Fulhm for mye penger. Har skuffet i Fulham, men dette er en spiller som har storspilt i CCC før og er helt klart en spiller vi kunne fått bruk for nå som Shola er ute.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 16. Sep. 2009, 20:29 »
Vi må huske på at Kamara banket inn mål for WBA i CCC for noen sesonger siden og da ble kjøpt av Fulhm for mye penger. Har skuffet i Fulham, men dette er en spiller som har storspilt i CCC før og er helt klart en spiller vi kunne fått bruk for nå som Shola er ute.

Er overbevist om at han ville ha gjort det bra i PL også, men ferske spillere har vel en mindre feilmargin før de blir vraket. Og når skadene kommer i tillegg blir det ikke særlig mye enklere.