20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188927 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Marlon Harewood på lån?
« Svar #1200 på: 07. Sep. 2009, 20:00 »
Saken er lagt litt på is, siden han har fått en skade, eller som kansje riktig er, ikke fit nok etter en skade.
Marlon Harewood's anticipated loan switch to Newcastle from Aston Villa has been held up because the striker is not fully fit
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/hughton-hangs-fire-on-hitman-loan-943287.html

Like bra egentlig. Vil foretrekke at vi satser på våre egne spisser og heller hente opp noen som kan prøve seg fra de yngre avdelingene.
Hvis ikke burde vi heller få en yngre spiss, eller en som har spilt mere 1.lagsfotball de siste årene.

Veldig fine ord, men i en tøff og lang CCC-sesong, så kan vi ikke basere oss på ungutta. Om vi vil rykke opp vel og merke.

Skjønner hva du mener og jeg er enig. Hadde aldeles ikke grått hvis Harewood kom til klubben, for en brukbar spiss er han og han kunne hjulpet laget med sin rutine først og fremst. Men han ville kanskje hjulpet laget der og da, men han er ingen spiller for fremtiden.
Dette er en gylden mulighet for at de unge spillerene får prøvd seg. Noe som vil være uhyre verdifult både sportslig og økonomisk hvis de blir gode. Det har hendt før og jeg ser gjerne at det skjer igjen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 07. Sep. 2009, 20:06 »
Egentlig litt ambivalent til Harewood, og lignende signeringer. Vi trenger gode spillere som kan være med å dra lasset. For hvis vi blir i CCC en stund fremover, er jeg redd de beste talentene kan finne på å stikke. Samtidig, hvis man ikke bruker talentene, kan de også stikke. For å få bedre vilkår for utvikling. Så er litt usikker til slike signeringer. Men hvis det er snakk om bare lån i 3mnd, er jeg utelukkende positiv. Vi taper jo nesten ingenting på det, for Shola er jo ute en god stund....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 07. Sep. 2009, 21:14 »
Egentlig litt ambivalent til Harewood, og lignende signeringer. Vi trenger gode spillere som kan være med å dra lasset. For hvis vi blir i CCC en stund fremover, er jeg redd de beste talentene kan finne på å stikke. Samtidig, hvis man ikke bruker talentene, kan de også stikke. For å få bedre vilkår for utvikling. Så er litt usikker til slike signeringer. Men hvis det er snakk om bare lån i 3mnd, er jeg utelukkende positiv. Vi taper jo nesten ingenting på det, for Shola er jo ute en god stund....

Blir i CCC en stund....? skal ikke vi rett opp igjen da?  8) er slike løsninger vi må se til når vi har en Ameobi ute en god stund og ingen klare erstattere. og hvis han gjør det bra disse tre månedene så kanskje vi kan gjøre nytte av ham lenger... hvem vet

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 08. Sep. 2009, 15:56 »
Skrev "hvis vi blir i CCC en stund fremover". Tror ikke vi rykker opp med den tynne stallen vi har. Dessverre. Klart at Harewood på lån ikke er dumt, men han er jo langt fra match-fit han også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 08. Sep. 2009, 17:33 »
Hva med denne Marlon King? Jeg mener å ha lest at han også var linka til oss på lån, noen som vet noe om han eller noe mer om det, vil han forsterke oss?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 08. Sep. 2009, 18:22 »
Hva med denne Marlon King? Jeg mener å ha lest at han også var linka til oss på lån, noen som vet noe om han eller noe mer om det, vil han forsterke oss?

Absloutt. Kanskje litt lik Løven, men ville garantert laget mål !

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 08. Sep. 2009, 19:21 »
Det blir fortsatt spekulert i at vi kommer til å hente en eller to spillere fra Tottenham. Houghton har jo gode forbindelser til sin gamle arbeidsgiver og det skal også ha ligget i korten at det var noe innlemmet i Bassong-dealen. Personlig har jeg mer enn lyst på spillere som Rose, Bale og ikke minst Giovanni dos Santos som var i Ipswich på lån i fjor. Jeg tror dos Santos er akkurat den x-faktoren vi trenger ved siden av Ranger, Ameobi og Lovenkrands på topp. Absolutt verdt å gi han sjansen. Vi trenger litt glam for å vekke den gode gamle NUFC-effekten vi hadde under Ginola,Asprilla-perioden  ;)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1207 på: 08. Sep. 2009, 19:30 »
"Veteraner" på ca 30 hentes selvfølgelig for å skape trygghet og spre erfaring i gruppa. Ja, det er en fordel med erfaring fra championship, men stikk fingern i jorda da mann. Vi trenger først og fremst folk som skal gjøre gruppa mest mulig komplett og vi kan ikke lenger velge på nest øverste hylle en gang:) Jeg sier, kan de bidra så prøv de. Blir for snevert å si at vi bare skal ha spillere med cc-erfaring.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1208 på: 08. Sep. 2009, 19:36 »
Bale tar jeg gjerne imot!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 08. Sep. 2009, 20:12 »
Jermaine Beckford har jo også vært linket til klubben. Han er en hurtig spiss.  Som scorer mye. Han ville nok vært en god signering.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 08. Sep. 2009, 20:15 »
Beckford har startet strålende denne sesongen ja og siden han fortsatt ikke skrevet under ny kontrakt så er nok han aktuell for en overgang i januar også...

Peter

• Gjest
« Svar #1211 på: 08. Sep. 2009, 20:37 »
Beckford satser nok på å rykke opp med Leeds i år, så jeg tror neppe han kommer til Newcastle hvis Leeds rykker opp.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 08. Sep. 2009, 21:37 »
Får han sjansen til å signere for oss i PL, så tar han den muligheten raskt.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 08. Sep. 2009, 23:35 »
Ja, men for å komme til PL, trenger vi angrepspillere :P , det var jævlig idiotisk å leie ut Xisco  >:(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 09. Sep. 2009, 17:55 »
Hvorfor var det så idiotisk? Han ville ikke spille for oss. Han fikk heller aldri spille. Dessuten fikk vi inn Løvenkrands, som sannsynligvis er bedre. Hvis vi i tillegg får hentet en ekstra spiss i januar, for eksempel, eller gjerne før det, så ser jeg ikke helt hva vi har tapt på å låne ut Xisco. Det sparer oss tross alt for fryktelig mange millioner kroner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon