20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Marlon Harewood på lån?
« Svar #1170 på: 05. Sep. 2009, 14:20 »
Stor, rask og rutinert..Helt topp om han kommer!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 05. Sep. 2009, 14:25 »
Harewood er en spiller som fint holder nivået i PL også for klubber midt på tabellen=) Så om vi i første omgang kunne fått han på lån og om det skulle vise seg at han leverer varene kan vi sikkert få han for en billig penge i januar!

Peter

• Gjest
« Svar #1172 på: 05. Sep. 2009, 16:19 »
Alle spillere er velkommen til klubben nå. I mangel av spillere må vi ta det vi kan få.
Harewood er en brukbar spiss som er god på hode og med beina. Det er noe vi kan trenge. En riktig goalgetter altså.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1173 på: 05. Sep. 2009, 16:21 »
Nokon av dei som er på gratislista:

GK
Sebastian Viera

DEF
Lauren, Moritz Volz, Noe Pamarot, Michael Ball, Glauber Berti, Olivier Bernard, Jorge Andrade, Lucas Neill, Giourkas Seitaridis, Pele

MID
Julian Gray, Ivan Campo, Andy Van der Meyde, Dietmar Hamann, Guillaume Beuzelin, Rudolph Douala, David Noble, Olivier Dacourt, Bolo Zenden, Julian de Guzman, Stephen Appiah, Modeste M'Bami

FOR
Henri Camara, Michael Mifsud, Jonatan Johansson, David Connolly, Vincent Pericard, Antoine Sibierski, Mark Viduka, Christian Vieri

Men kan vi signe de nå ettersom overgangsvinduet er stengt?

Peter

• Gjest
« Svar #1174 på: 05. Sep. 2009, 16:22 »
Nokon av dei som er på gratislista:

GK
Sebastian Viera

DEF
Lauren, Moritz Volz, Noe Pamarot, Michael Ball, Glauber Berti, Olivier Bernard, Jorge Andrade, Lucas Neill, Giourkas Seitaridis, Pele

MID
Julian Gray, Ivan Campo, Andy Van der Meyde, Dietmar Hamann, Guillaume Beuzelin, Rudolph Douala, David Noble, Olivier Dacourt, Bolo Zenden, Julian de Guzman, Stephen Appiah, Modeste M'Bami

FOR
Henri Camara, Michael Mifsud, Jonatan Johansson, David Connolly, Vincent Pericard, Antoine Sibierski, Mark Viduka, Christian Vieri

Godt utvalg dette her. Av disse ville vært svært positiv til spillere som: M'Bami, Mifsud, De Guzman, Jorge Andrade, Neil og Sitaridis.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 05. Sep. 2009, 16:39 »
Eg er positiv til Sibben og Bernard !  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 05. Sep. 2009, 17:04 »
Haha. Bernard for tredje gang? Ellers takk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 05. Sep. 2009, 17:41 »
Kan umulig bli mindre mislykket en andre gangen han var her, så eg positiv. Sibben vil eg av den enkle grunn at han ble en av mine favoritter under hans tid i klubben. Har han vert i Wigan ut forrige sesong?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 05. Sep. 2009, 18:16 »
Skulle jeg vært for å hente noen slike veteraner, så måtte det vært spillere med lang erfaring fra Championship. Spillere som gjerne har vært med å rykke opp tidligere, og som også har vært med på å mislykkes i et opprykksforsøk.

Jeg tror vi trenger noen som har vært med på dette før. Ikke på banen, med på tribunen. I garderoben. På treningsfeltet.
Så og si samtlige av våre spillere har spilt flere sesonger i Premier League.
Championship og opprykkskamp er noe annet. Vi trenger ekspertise på det området også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 06. Sep. 2009, 10:21 »
Var visst snakk om at vi skulle signe ham permanent i vinduet som var, men at det ikke ble oppnådd enighet om hans personlige betingelser. Uansett en perfekt spiller i Wanker. Syntes han også spilte bra i West Ham.

Veldig fornøyd om han kommer på lån, men jeg tror ikke det er en spiller jeg vil ha permanent. Vil heller at vi satser på Ranger, som er en samme type spiller.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 06. Sep. 2009, 12:38 »
Vi trenger spisser og Marlon Harewood er en stor sterk spiss. Han har god erfaring fra Premier League og eg tror han hadde gjort det bra for oss i Newcastle.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 06. Sep. 2009, 16:19 »
Ja, jeg er å posetiv til han. Vi trenger uansett forsterkninger. Å nivået i denne divisjonen burde passe han meget bra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 06. Sep. 2009, 17:20 »
Som dere er jeg også positiv til Harewood, vi mista jo Viduka, Owen og Martins i vinduet som var. Vi kunne fint trengt en spiss til. Enig med at vi burde låne han, så signe han i Januar til en billig penge, hvis han gjør det bra.  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #1183 på: 06. Sep. 2009, 18:01 »
Som dere er jeg også positiv til Harewood, vi mista jo Viduka, Owen og Martins i vinduet som var. Vi kunne fint trengt en spiss til. Enig med at vi burde låne han, så signe han i Januar til en billig penge, hvis han gjør det bra.  ;)

Hvis vi signer han i Januar og han har gjort det bra, tror jeg ikke vi får ham for en såå billig penge. :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 06. Sep. 2009, 20:38 »
Han er ikke en veldig viktig spiller for Villa, han får lite spilletid. Han er sikkert ikke VELDIG billig, men sikkert ikke alt for dyr heller ;)