20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #945 på: 18. Aug. 2009, 16:22 »

Chris Hughton er ikke dum.

Nevn en ting for å motbevise det argumentet...

Tenkte jeg ville få et svar på den der ja og burde kanskje ikke skrevet det, men CH er jo ikke helt gal. Han ser selv at stallen er for tynn og at kanskje både Saylor og Colo forsvinner og at fansen vil ha inn en til og at skader kan skje. Han er vel førstetrener nå og styret( ikke Ashley og venner) må jo ha sett at han ikke var så altfor dum. Han har dessuten ikke flere, bedre eller at det er så mange som vil hit og da henter han Sol.

Å ikke lag noe stort nummer ut av dette. Dette er min oppfatning og dere kan ha deres motsatte meninger.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 18. Aug. 2009, 16:26 »
Har han gjort noe for å bevise det da?

Synes han gjør en god jobb under omstendighetene jeg!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #947 på: 18. Aug. 2009, 16:39 »

Det trenger ikke å argumenteres. Er ikke noe å diskutere i mine øyne. CH er ikke dum. Han er vel en dårlig manager, men allikevel en ganske god trener. Nå skal jeg ikke påstå at du sier CH er dum, men hvis du sier det, så er det vel strengt talt du som må argumentere for det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #948 på: 18. Aug. 2009, 17:59 »

Det trenger ikke å argumenteres. Er ikke noe å diskutere i mine øyne. CH er ikke dum. Han er vel en dårlig manager, men allikevel en ganske god trener. Nå skal jeg ikke påstå at du sier CH er dum, men hvis du sier det, så er det vel strengt talt du som må argumentere for det.

CH har vel bevist at han på ingen måte er dum og eg håper bare at vår neste manager klarer å videreføre den gode starten CH har fått 8)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 18. Aug. 2009, 20:54 »
Eg synes vi skal vere glade for at vi har CH i klubben. Dønn seriøs, og ser ut til å klare å stenge ut det som skjer utenfor treningsfeltet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #950 på: 18. Aug. 2009, 23:00 »
Chopra var spilleren vi skulle ha hentet tilbake, han scorer jo mål for fun i Championship..... 3 nye mål idag, det gjør at han har vel 6 mål på 3 kamper....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 18. Aug. 2009, 23:21 »
Jeg sa det - men ble ledd av. Chopra er top CCC-class :P
CH er ikke dum. Mike Ashley er dum og får muligens Chris til å se dum ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #952 på: 18. Aug. 2009, 23:27 »
Ser at peter lovenkrands ikke har signert for noen klubb enda, hadde vell vært god med en rask spiller med målteft?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 19. Aug. 2009, 10:37 »
Sier ikke at Hughton er dum, så klart ikke, mannen hadde ikke vært der han er idag hvis han var det (men det samme kan man jo si om Ashley). Grunnen til at jeg skrev det var jo først og fremst fordi han ikke har gjort noe som tilsier at han er et taktisk geni, motivatør eller overbevisende(mtp at flere spillere har sagt de ville blitt om Shearer hadde jobben).
Sier ikke at CH har gjort en dårlig jobb.....eller jo, faktisk det er akkurat det jeg gjør. Og jeg mener bestemt at vi ikke hadde vært i CCC om Shearer hadde blitt innsatt for CH på et tidligere tidspunkt. At CH derimot er habil i forhold til media er jeg helt enig
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #954 på: 19. Aug. 2009, 10:40 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_5498968,00.html
Hva med han her?
Han er gratis, han er ung å jeg har aldri hørt om han. Men passer jo godt inn i Newcastle sikkert ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 19. Aug. 2009, 11:13 »
Sier ikke at Hughton er dum, så klart ikke, mannen hadde ikke vært der han er idag hvis han var det (men det samme kan man jo si om Ashley). Grunnen til at jeg skrev det var jo først og fremst fordi han ikke har gjort noe som tilsier at han er et taktisk geni, motivatør eller overbevisende(mtp at flere spillere har sagt de ville blitt om Shearer hadde jobben).
Sier ikke at CH har gjort en dårlig jobb.....eller jo, faktisk det er akkurat det jeg gjør. Og jeg mener bestemt at vi ikke hadde vært i CCC om Shearer hadde blitt innsatt for CH på et tidligere tidspunkt. At CH derimot er habil i forhold til media er jeg helt enig

Chris Hughton har da gjort en kjempe jobb slik som situasjonen har vært i klubben. Det er en grunn til at han har vært trener for oss og spurs. Han vil ikke først og fremst være manager. Likevel tar han på seg en oppgave veldig få vil ha og har greid å få to svært gode resultater på de to første kampene, særlig under omstendighetene klubben er under nå. Nå taktisk geni er han nok ikke, men han har vært fall fått spillerne til å stå sammen og prestere i de to første kampene.

At flere spillere heller vil ha Shearer er ikke pga en dårlig jobb av CH. Spillerne ønsker selvsagt en permanent løsning istedenfor en caretaker manager som egentlig ikke vil ha jobben. Klag heller på de på toppen som har gjort at CH må sitte som manager enn Hughton selv.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #956 på: 19. Aug. 2009, 11:16 »
The Mirror also claims that Sol Campbell has been offered a player-coach role by Sven Goran Eriksson at Notts County
Blir gøy å se hva han velger til slutt.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 19. Aug. 2009, 11:18 »

Chris Hughton har da gjort en kjempe jobb slik som situasjonen har vært i klubben. Det er en grunn til at han har vært trener for oss og spurs. Han vil ikke først og fremst være manager. Likevel tar han på seg en oppgave veldig få vil ha og har greid å få to svært gode resultater på de to første kampene, særlig under omstendighetene klubben er under nå. Nå taktisk geni er han nok ikke, men han har vært fall fått spillerne til å stå sammen og prestere i de to første kampene.

At flere spillere heller vil ha Shearer er ikke pga en dårlig jobb av CH. Spillerne ønsker selvsagt en permanent løsning istedenfor en caretaker manager som egentlig ikke vil ha jobben. Klag heller på de på toppen som har gjort at CH må sitte som manager enn Hughton selv.

Joa, 2 gode resultater. Men ikke pga Hughton, men fordi vi egentlig har en for god stall til å spille i CCC. CH vant vel 1 kamp i PL og det var mot nettopp WBA, så at han har gjort en strålende jobb er rett og slett ikke fakta. Det er jo egentlig ikke noe plan over spillet.
Benker Krul etter WBA-kampen, Kadar blir benket etter gode prestasjoner hvor Def Leppard-bassisten uke etter uke driter seg ut og får tillitt.
For meg er det noe som ikke stemmer...

Jeg sier ikke at han ikke har gjort sitt beste, bare at det ikke er bra nok. Han var defensiv trener i Spurs, og det er nok Ashley sin feil at han dermed tror Ch kan lede oss på riktig vei.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #958 på: 19. Aug. 2009, 11:21 »
http://www.skysports.com/football/transfers/scout/0,24035,15198,00.html
Noen som har vært innom denne siden. Ganske bra. Kansje det blir noen talenter som kommer til Newcastle av disse.
Er noen Norske å på listen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 19. Aug. 2009, 11:36 »
Det er ingen automatikk i at vi skulle gjøre det så godt som vi har gjort. Situasjonen i klubben med at spillerne ikke vet hva som skjer videre og at spiller etter spiller drar har nok også helt klart påvirket spillerne. Med så mye støy som det har vært syntes jeg Hughton skal ha ros for at han har greid å få spillerne til å ha fokus på det som skjer på banen.

At stallen er for god til å spille i CCC er jeg heller ikke enig i. På topp er nå Ameobi fast. En spiller som mange bare på dette forumet mente ikke var god nok for League One. Samme med Ryan Taylor. Alan Smith har også opplevd et stort løft i prestasjonene. Under de to første kampene har disse spillerne prestert mot to av ligaens beste lag.

Taktisk er  han ikke på topp. Det så vi helt klart i PL i fjor og jeg vil selvfølgelig ikke ha han som permanent manager. Men jeg syntes han skal ha ros for å ha fått en liten og heller ikke alt for god spillerstall til å prestere mot to av opprykksfavorittene i CCC under svært vanskelig omstendigheter.