20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anthony

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #930 på: 17. Aug. 2009, 20:42 »
Passer sånn sett ypperlig inn i Newcastle

ja, la oss hente Bellamy, Lee Bowyer tilbake sammen med Pennant og El-Hadji Diouf. Da har vi flere fine forbilder utenfor banen...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #931 på: 17. Aug. 2009, 23:33 »
Kan ikke se for meg Mifsud i Newcastle.
Mulig jeg er godtroende, men vi må vel klare bedre enn det? Må da være et ungt engelsk talent, som faktisk er god, som vi kan satse på?
En relativt ung spiller, som faktisk har bevist noe på dette nivået?

Eller er det bare jeg som ikke vet hvor god Mifsud har vært i England?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 18. Aug. 2009, 00:26 »
En ung Sol Cambell kanskje?

Slik jeg ser det nå tror jeg ikke vi kommer til å få inn noen spillere som vi betaler lønn for (kanskje med unntak av Cambell)

Vi kommer kanskje til å få inn unge spillere fra de beste klubbene i PL. og dette er faktisk det eneste vi kan håpe på. At disse spillerne holde CCC standard og kan være backup for de spillerne vi har.

Lønningsposen skal også krympes ytterligere. Jeg gjetter at Colo forsvinner. Samtidig kommer også andre spillere til å forsvinne. La oss håpe på Geremi, og Xisco.
Med unntak av disse to som har prestert på et minimum. Hvem skal da dra ut portene?

Smith har vært kanon i starten. Barton og Nolan har også spilt bra. Og denne trioen kan bli viktig denne sesongen. Nå er også Guthrie skadefri og Butt på vei (?)
Jeg tror at vi må ofre en av "nøkkelspillerne" før vinduet stenger. Om det blir Taylor, Nolan, Smith, Barton eller Jonas vet jeg ikke. Men alle er høyest på lønningstigen sammen med Colo og Geremi. Butt er vell også en av de som tjener mest, men tviler på at noen vil ha ham + at han kan bli en viktig spiller for oss denne sesongen. Derfor tror jeg han blir.
« Siste redigering: 18. Aug. 2009, 01:10 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 18. Aug. 2009, 10:10 »
Campell ville vært glimrende i forsvaret fordi han kan lære opp forsvarsrekka. Men sett fra den andre sida vil han ha en heftig lønn og skal sannsynlgivis ha et sign on fee. Så lønnsmessig tror jeg vi ikke tjener så mye på å selge colo og få inn campell. Det viktigste argumentet er nok at Colo, som nenvt aldri er skadet, mens campell har hatt en skadehistorikk.  Colo viste hverfall i forrige kamp at han holder Wankership nivå.

Mifsund var god i coventry. Jeg vet ikke hvordan han er utenfor banen, men han har vært skadet tror jeg i det siste? Men han er en bakromspiss, noe vi mangler fullstendig for tiden,
« Siste redigering: 18. Aug. 2009, 10:17 av InspectorC »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #934 på: 18. Aug. 2009, 11:34 »
Skadeskutt, høg lønn og over the top, Sol høres ut som ein signing for oss.  :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #935 på: 18. Aug. 2009, 11:50 »
SOL CAMPBELL will take a 50 per cent pay cut to join Newcastle.
Free-agent Campbell, 34, is so keen to keep his career going after quitting Portsmouth that he will agree to Toon's wage offer of £15,000 a week.
Dette er hentet fra The Sun

He said in the Daily Star: "I would love to sign for Newcastle if it is possible, but we'll have to wait and see."
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 18. Aug. 2009, 11:57 »
Kanskje det er Shearer som jobber i kulissene siden det brått begynner å skje ting på transferfronten
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 18. Aug. 2009, 13:28 »
Hvis han vil bare ha 15 så sier jeg løp og kjøp. Han vil jo også være en bra person å ha på treningsfeltet med sin erfaring og autoritet. Tror Campell er 100 prosent profesjonell, noe castlespillerne ikke akkurat er kjent for å være.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 18. Aug. 2009, 13:45 »
Det ville vært skandale å få inn en spiller med profesjonalitet og autoritet. Ville ødelagt harmonien og balansen i stallen fullstendig.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 18. Aug. 2009, 13:49 »
Da signerte Duff for Fulham
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 18. Aug. 2009, 14:45 »
Det ville vært skandale å få inn en spiller med profesjonalitet og autoritet. Ville ødelagt harmonien og balansen i stallen fullstendig.

Hahaha :D

Positiv til Sol jeg, anser han som en bedre stopper enn Coloccini. Men det er jo dette med skader da. Det ideelle hadde jo vært å beholde begge faktisk...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 18. Aug. 2009, 16:01 »
Ryktene om Sol Campbell går for fullt i pressen. Men Chris Hughton presterer å si at han ikke er interessert i midtstoppere. Vi har jo tross alt bare to stykker, og hvis en av dem blir skadet, så har vi jo bare en junior å sette inn. Og hvis begge to blir skadet (noe som ikke er utypisk Newcastle), så har vi kun én junior å sette inn. Med andre ord, jeg tror ikke det ville vært så ille med en mann som Campbell i stallen. Men det skal jo litt til å få Hughton til å forstå det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #942 på: 18. Aug. 2009, 16:07 »
Ryktene om Sol Campbell går for fullt i pressen. Men Chris Hughton presterer å si at han ikke er interessert i midtstoppere. Vi har jo tross alt bare to stykker, og hvis en av dem blir skadet, så har vi jo bare en junior å sette inn. Og hvis begge to blir skadet (noe som ikke er utypisk Newcastle), så har vi kun én junior å sette inn. Med andre ord, jeg tror ikke det ville vært så ille med en mann som Campbell i stallen. Men det skal jo litt til å få Hughton til å forstå det.

Jeg vil tro han sier han ikke er intressert i Campbell så ikke andre klubber kaster seg inn i kampen om ham, og at Sol da velger den andre klubben.

Chris Hughton er ikke dum.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 18. Aug. 2009, 16:11 »

Chris Hughton er ikke dum.

Nevn en ting for å motbevise det argumentet...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #944 på: 18. Aug. 2009, 16:20 »
Har ikke noe med dumhet å gjøre. Vist han sier han ikke er inntresert, ja da er han en dårlig trener\manager. For ikke mange spillere går ut å sier de vil spille for Newcastle, iallefall ikke spillere som er så gode å har den erfaringen.  Men det ligger jo litt på om hva han har fått beskjed av Ashley å gjøre.
Mannen er tross alt gratis, å det at han har kjøpt hus i nærheten har vel litt å si å.
Kommer Shearer kommer Cambell tror jeg. Jeg tror faktisk han kommer uansett.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.