20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #720 på: 05. Juli 2009, 15:54 »
http://www.newsnow.co.uk/A/356257318?-19428

Viduka påstår å ha tilbud fra to PL-klubber.
Ser for meg at, hvis det stemmer, det er to av de tre som rykket opp.

Da er det heller bare en klubb av de som har rykket opp...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #721 på: 05. Juli 2009, 15:55 »
Hæ? Jeg skjønte ikke helt den jeg :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 05. Juli 2009, 15:56 »
Ikke umulig at Blackburn er en av klubbene som er interesserte heller. BigSam elsker jo Viduka.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #723 på: 05. Juli 2009, 15:58 »
Det er sant.
Er jo ikke en dårlig spiller Viduka. Mangler fart, og alderen er ikke på hans side. Men bortsett fra det kan han gjør en god jobb....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 05. Juli 2009, 16:12 »
BigSam skal jo hente Christian Vieri  ;D ;D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 05. Juli 2009, 23:19 »
Ingen katastrofe å miste Martins, selv om jeg utvilsomt kunne tenkt meg å beholde ham. Men det viktigste er at vi blir kvitt Coloccini. Men jeg tror det ikke før jeg ser det. Mike Ashley ønsker å gjøre Newcastle dårligt mulig, det betyr å beholde spillere som Coloccini.

Jeg tror aldri Cashley har gjort med hensikt å gjøre Newcastle dårligst mulig. Jeg tror bare at det er den enkle grunn at Cashley ikke skjønner fotball.

Du har forstått det som kan vere vanskelig for folk å forstå mitt oppi hatet, Peter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 06. Juli 2009, 16:28 »
Ingen katastrofe å miste Martins, selv om jeg utvilsomt kunne tenkt meg å beholde ham. Men det viktigste er at vi blir kvitt Coloccini. Men jeg tror det ikke før jeg ser det. Mike Ashley ønsker å gjøre Newcastle dårligt mulig, det betyr å beholde spillere som Coloccini.

Jeg tror aldri Cashley har gjort med hensikt å gjøre Newcastle dårligst mulig. Jeg tror bare at det er den enkle grunn at Cashley ikke skjønner fotball.
Jeg forbeholder meg retten til å være helt uenig. Ja, jeg hater Mike Ashley noe inn i hampen mye, men jeg tror faktisk helt ærlig at han har gjort alt dette med viten og vilje. Jeg tror faktisk at Mike Ashley bevisst driver et narrespill, og at han helt bevisst kommer til å ta klubben av markedet i august/september, selv om han unnskylder seg med at han ikke fant noen kjøper.

Ja, jeg tror faktisk det verste. Ikke bare fordi jeg er fryktelig sint og skuffa og alt det der, men fordi jeg faktisk ikke tror at Mike Ashley er dum. Jeg tror han er ganske smart, og tvers gjennom ond.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 07. Juli 2009, 09:09 »

Jeg forbeholder meg retten til å være helt uenig. Ja, jeg hater Mike Ashley noe inn i hampen mye, men jeg tror faktisk helt ærlig at han har gjort alt dette med viten og vilje. Jeg tror faktisk at Mike Ashley bevisst driver et narrespill, og at han helt bevisst kommer til å ta klubben av markedet i august/september, selv om han unnskylder seg med at han ikke fant noen kjøper.

Ja, jeg tror faktisk det verste. Ikke bare fordi jeg er fryktelig sint og skuffa og alt det der, men fordi jeg faktisk ikke tror at Mike Ashley er dum. Jeg tror han er ganske smart, og tvers gjennom ond.

Joakim, no er du nødt til å tenke litt! Tror du med handa på hjertet at Ashley kaster så å si alle pengene sine ut av vinduet, bare for å se denne klubben synke? Eg VEIT at ikke du tror der heller...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #728 på: 07. Juli 2009, 16:36 »
Sitat
Mike Ashley has already put the brakes on all activity at Newcastle so any transfer requests would hardly be acknowledged by the club while Ashley is in charge.
http://www.nufcblog.com/2009/07/07/players-revolt-is-nonsense-hopefully/

Er ingen som kommer til å forlate oss mens Ashley og Keith Harris diskuterer budene som angivelig har kommet inn. Godt å høre :)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #729 på: 07. Juli 2009, 17:14 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 07. Juli 2009, 17:18 »
Sitat
Mike Ashley has already put the brakes on all activity at Newcastle so any transfer requests would hardly be acknowledged by the club while Ashley is in charge.
http://www.nufcblog.com/2009/07/07/players-revolt-is-nonsense-hopefully/

Er ingen som kommer til å forlate oss mens Ashley og Keith Harris diskuterer budene som angivelig har kommet inn. Godt å høre :)

Du bruker nufcblog som en god kilde? :P
For å være helt ærlig tror jeg av og til at han fyren er en gladkristen jævel som velger se lyst på det meste uansett faen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #731 på: 07. Juli 2009, 17:19 »
Oguchi Onyewu klar for AC Milan faktisk...

På transfersommeren 09 i fotballens verden står det faktisk... :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #732 på: 07. Juli 2009, 18:17 »
Du bruker nufcblog som en god kilde? :P
For å være helt ærlig tror jeg av og til at han fyren er en gladkristen jævel som velger se lyst på det meste uansett faen :P

For alt det er verdt Kristoffer, for alt det er verdt! ;)
Det har jeg egentlig skjønt, men ser samtidig at det er jeg også. Bortsett fra kristen da ;) hehe

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 07. Juli 2009, 18:18 »
Oguchi Onyewu klar for AC Milan faktisk...

Merkelig det der med at tidligere spillere i NUFC som har fått gjennomgå så til de grader av fansen i veldig mange tilfeller til slutt havner i klubber som er flere hakk over NUFC.

Jeg tror NUFc har gått glipp flere gode spillere om klubben hadde vært styrt mer stabilt de siste 5 årene og fansen hadde hatt mer tålmodighet.

Andre spillere som kansje kunne gjort det bra i klubben under normale omstendigheter er jo personer som Boumsong, Rozehnal, Viana, Parker, + mange flere.
Dårlige managere, elendig lederskap og for lite kontinuitet tror jeg har ødelagt oppholdet til mange i klubben de senere årene. At noen muligens kun har kommet pga av pengene er det liten tvil om, men at klubben også har hatt gode spillere er det vel heller ingen tvil om. 

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #734 på: 07. Juli 2009, 18:27 »
Tenkt mye på det du sier der Frode.
Vi har hatt mange gode spillere og uslipte diamanter i klubben, uten tvil. Og grunnen til at de ikke har slått gjennom har nok vært dårlig ledelse. Hadde vi hatt en skikkelig trener etter Sir Bobby hadde nok ting blitt annerledes.
Men synes kanskje at Parker hadde en god tid på SJP jeg. Hvertfall sammenlignet med de andre du nevner.