20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #540 på: 05. Juni 2009, 10:34 »
Hermann Hreidarsson er uten kontrakt og absolutt god nok for Championship. Han er 34 år så en 1 årskontrakt vil være passende. Røslig kar som alltid gir jernet og passer derfor greit inn i ligaen vi skal spille i.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 05. Juni 2009, 12:25 »
For gammel, er gira på å lese at vi har hentet highly rated youngsters jeg nå, rutinen vår holder i massemis med folk som allerede har spilt i PL, i tillegg til at vi beholder Harper, BNolan og sikkert Butt. Rutine overload
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Peter

• Gjest
« Svar #542 på: 05. Juni 2009, 14:26 »
Hermann Hreidarsson er uten kontrakt og absolutt god nok for Championship. Han er 34 år så en 1 årskontrakt vil være passende. Røslig kar som alltid gir jernet og passer derfor greit inn i ligaen vi skal spille i.

Hva skal vi med en 34 åring som ikke har spilt fast på Pompey i år?

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #543 på: 05. Juni 2009, 20:06 »

Hva med denne karen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/article2760272.ece

Rutine og har fortsatt enn par år igjen på topp nivå.Hadde vært en bra forsterkning for oss mener jeg

Nei. Sånne  pengegale svensker kan dra til Olympiakos istedenfor oss!

Pengegale svensker??Definer det? Mellberg er da mere enn god nok for Newcasle og ville vært en bra forsterkning for oss å ha med når vi skal kjempe om å rykke opp igjen og ikke minst ha i stallen når vi eventuelt er i PL igjen.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 05. Juni 2009, 23:29 »

Peter

• Gjest
« Svar #545 på: 06. Juni 2009, 11:52 »

Hva med denne karen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/article2760272.ece

Rutine og har fortsatt enn par år igjen på topp nivå.Hadde vært en bra forsterkning for oss mener jeg

Nei. Sånne  pengegale svensker kan dra til Olympiakos istedenfor oss!

Pengegale svensker??Definer det? Mellberg er da mere enn god nok for Newcasle og ville vært en bra forsterkning for oss å ha med når vi skal kjempe om å rykke opp igjen og ikke minst ha i stallen når vi eventuelt er i PL igjen.

Vet du hvor mye penger sånne som Mellberg forlanger for å spille i en CCC klubb? Da drar han heller til Olympiakos der han tjener fett og spiller i øverste divisjon.
Jeg sier ikke at Mellberg ikke er god nok for Newcastle, men det er sånne spillere vi har kommet der vi er i dag med.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 06. Juni 2009, 11:56 »
Mellberg er god nok for 15 av 20 PL klubber, så hvorfor i all verden diskutere han i forbindelse med Newcastle? Vi er i en bakgårdsliga nå, så vi må bare slå fra oss alle tanker om å hente etablerte spillere på toppnivå. Ikke vil jeg se en jævla spiller over 30 år bli henta for penger til klubben i sommer heller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #547 på: 06. Juni 2009, 12:34 »
Mellberg er god nok for 15 av 20 PL klubber, så hvorfor i all verden diskutere han i forbindelse med Newcastle? Vi er i en bakgårdsliga nå, så vi må bare slå fra oss alle tanker om å hente etablerte spillere på toppnivå. Ikke vil jeg se en jævla spiller over 30 år bli henta for penger til klubben i sommer heller.

15 av 20 klubber? så god er han vel ikke. 10 av 20 høres mere sansynlig ut.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #548 på: 06. Juni 2009, 16:22 »
Vil si meg enig med kø1. Mellberg kunne ha spilt for alle i PL, og kunne ha spilt seg inn i en første-11 hos de fleste. Bortsett fra hos Liverpool, Manchester United og Chelsea. Everton har vel også gode midtstoppere, men Mellberg er god.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #549 på: 06. Juni 2009, 20:17 »
Tre ting: 1. Han er 31 år å ingen spiller for framtida. 2. Han vill ikke spille i CCC. 3. Han kommer til å kreve noe inn i h****** i lønn.

Hvorfor gidde å diskutere en spiller vi ALDRI(i nærmeste framtid) kommer til å få?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #550 på: 06. Juni 2009, 22:04 »
Hvorfor gidde å diskutere en spiller vi ALDRI(i nærmeste framtid) kommer til å få?
Var det ikke du som synes vi skulle prøve oss på Busqets? :P
Men sånn ellers er jeg enig med deg i at vi aldri får komer til å få tak i han. Men dersom vi gjorde det hadde det selvfølgelig vært konge! Men vi må få lov å drøme ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Peter

• Gjest
« Svar #551 på: 06. Juni 2009, 22:19 »
Var det ikke du som synes vi skulle prøve oss på Busqets? :P
Men sånn ellers er jeg enig med deg i at vi aldri får komer til å få tak i han. Men dersom vi gjorde det hadde det selvfølgelig vært konge! Men vi må få lov å drøme ;)

Haha. :) Jo, det var nok jeg som skrev det ja. Det er lov å drømme. :) Må si jeg følger svært lite med i BBWA ligaen, så jeg hviste ikke at han hadde vært så mye på 1.laget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 11. Juni 2009, 12:54 »
The Times fulgte forresten opp historien med at Ashley har lagt ut hele stallen for salg med ny historie:
Newcastle officials have distributed a definitive list of individuals they would prefer to move on at the earliest opportunity, in the hope that a core of the club’s best players can be retained for the Coca-Cola Championship campaign.

Managers at home and abroad have been told that a number of Newcastle players with considerable first-team experience are available for transfer with immediate effect.

The sale of Kevin Nolan, Joey Barton, Jonás Gutiérrez, Gérémi, José Enrique, Fabricio Coloccini, Obafemi Martins, Shola Ameobi and Xisco is seen as a priority.

Samtidig skriver de at de helst vil beholde spillere som Beye, Bassong og Taylor, men de vil ikke nødvendigvis takke nei til ethvert tilbud på disse..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 11. Juni 2009, 17:32 »
Jeg tror det ikke før jeg får se det.
Jeg tror inntil videre at både Bassong, Taylor og Beye er minst like lett tilgjengelig som Barton, Nolan og den gjengen der. Jeg tror inntil videre at Ashley fucker opp denne klubben helt bevisst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 11. Juni 2009, 19:10 »
Det høres ihvertfall ut som at det kan stemme. Dette skriver Newcastle Blog:
So the players Alan wants at the club to build on are Harper, Beye, both Taylors, Butt, Guthrie, Duff, Bassong, Smith and Lovenkrands. And there’s one common thread with all those players - all 10 play their hearts out for the club.

Probably the only real surprise there is Alan Smith, but nobody ever accused Alan of not playing with passion and pride, and of course his physical aggressive play would be very good in the Championship, and no doubt he would be very willing to stay on Tyneside, if Alan Shearer is manager, to help the club back to the Premier League.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida