20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #525 på: 04. Juni 2009, 16:39 »
Ja. Gunter er vel top tre talenter i Spurs.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #526 på: 04. Juni 2009, 21:03 »
Kansje vi bør prøve oss på noen spisser som garanterer mål i Championship. Chopra har jo bevist athan duger der, kansje vi kan låne han ?  Harewood er en annen som ville vært bra for oss i den divisjonen. Kansje vi skulle prøvd oss på Camara også ?

Mange spisser der ute som er gode nok til en jobb i Championship.

Peter

• Gjest
« Svar #527 på: 04. Juni 2009, 21:05 »
Kansje vi bør prøve oss på noen spisser som garanterer mål i Championship. Chopra har jo bevist athan duger der, kansje vi kan låne han ?  Harewood er en annen som ville vært bra for oss i den divisjonen. Kansje vi skulle prøvd oss på Camara også ?

Mange spisser der ute som er gode nok til en jobb i Championship.

Ja. De er gode, men de er jo så gamle Camara er 31 Harewood er 30 det er spillere som er over the top. Chopra vil jeg mye heller ha. Bare 25 tror jeg.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #528 på: 04. Juni 2009, 21:25 »
Derfor passer di bra på en 2 års kontrakt :)

Peter

• Gjest
« Svar #529 på: 04. Juni 2009, 21:55 »
Derfor passer di bra på en 2 års kontrakt :)
[/quote)
Hvis vi gir dem en pay of you play kontrakt eller hva det heter. Siden de er spisser kan vi jo gi dem penger for antall mål de scorer. Men helst vil jeg slippe å se dem i Castle-trøya. :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 04. Juni 2009, 22:36 »
Ville ikke hatt Camara eller Chopra. Men kunne godt tenkt meg Harewood.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #531 på: 04. Juni 2009, 22:42 »
Nå får vi endelig håpe at Shearer blir! Det er den eneste livbøyen jeg klamrer meg til om dagen da jeg ser for meg at navnet hans kan bidra masse både når det gjelder publikumsinteresse og den jobben som må gjøres med opprenskning og rekruttering i stallen. Newcastle må våkne opp og tenke økonomi og kvalitet mer enn noen gang. Allikevel føler jeg vi må ta et par sjanser på spillertypene vi satser på i sommer. Newcastle er angrepsfotball og vi kommer til å trenge underholdere for å trekke tilskuere i championship.Jeg har et ganske villt innspill som kanskje kan vekke noen reaksjoner:) Hva med å hente superfloppen Giovanni Dos Santos?? Ok, fysikken hans er ikke akkurat designet for engelsk fotball, men han har masse spennende kvaliteter, er fortsatt ung og kanskje han nå endelig er i ferd med å tilpasse seg? ;) Høyrebacken fra Spurs som nå blir linket er et eksempel på en veldig spennende type som er up and coming.
Vi trenger et anker mer enn noe annet, så håper at klubben har det som førsteprioritet!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 04. Juni 2009, 22:51 »
Er litt nysjerrig på Ross McCormack fra Cardiff City jeg. Har dog ikke vært noen rykter om han tilknyttet Newcastle, men han har hatt en veldig god sesong for Cardiff har jeg fått med meg. Har tidligere scoret mål i CL for Rangers og har debutert på landslaget til Skottland. Er 22 år gammel. 21 mål på 38 kamper denne sesongen i CCC.

Noen som har sett han spille? Sånne typer spillere jeg mener vi bør hente, som er unge og fremadstormende.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 04. Juni 2009, 23:01 »
Nå får vi endelig håpe at Shearer blir! Det er den eneste livbøyen jeg klamrer meg til om dagen da jeg ser for meg at navnet hans kan bidra masse både når det gjelder publikumsinteresse og den jobben som må gjøres med opprenskning og rekruttering i stallen. Newcastle må våkne opp og tenke økonomi og kvalitet mer enn noen gang. Allikevel føler jeg vi må ta et par sjanser på spillertypene vi satser på i sommer. Newcastle er angrepsfotball og vi kommer til å trenge underholdere for å trekke tilskuere i championship.Jeg har et ganske villt innspill som kanskje kan vekke noen reaksjoner:) Hva med å hente superfloppen Giovanni Dos Santos?? Ok, fysikken hans er ikke akkurat designet for engelsk fotball, men han har masse spennende kvaliteter, er fortsatt ung og kanskje han nå endelig er i ferd med å tilpasse seg? ;) Høyrebacken fra Spurs som nå blir linket er et eksempel på en veldig spennende type som er up and coming.
Vi trenger et anker mer enn noe annet, så håper at klubben har det som førsteprioritet!

Om vi hadde fått Giovani Dos Santos så hadde jeg hoppa i taket, men han er jo linka til Real Madrid og sånn, så spørs. Og ser ikke på han som en superflopp.
Han fikk jo ikke prøvd seg noe særlig for Tottenham, og Redknapp gav han aldri tillitt, bortsett fra mot Shaktar da, og da scora han et sykt mål. Han er selvsagt velkommen til Newcastle :) Nye Ronaldinho. Han har vært helt vill de gangene jeg har sett han, og i den siste kampen hans for Barcelona før Ramos henta han, så scorte han hat-trick husker jeg. Er skikkelig fan av den spilleren. Tror han kan blir STOR.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #534 på: 04. Juni 2009, 23:07 »

Dos Santos ble hentet til Tottenham som et stjernenavn. Etter det har han vel knapt fått spilletid. Han har ikke en gang vært i stallen og det at en spiller som han har blitt leid ut synes jeg langt på vei rettferdigjør uttrykket flopp.  Er han virkelig linket til Real? seriøse rykter? Uansett, Dos Santos hadde vært krem ;D

Om vi hadde fått Giovani Dos Santos så hadde jeg hoppa i taket, men han er jo linka til Real Madrid og sånn, så spørs. Og ser ikke på han som en superflopp.
Han fikk jo ikke prøvd seg noe særlig for Tottenham, og Redknapp gav han aldri tillitt, bortsett fra mot Shaktar da, og da scora han et sykt mål. Han er selvsagt velkommen til Newcastle :) Nye Ronaldinho. Han har vært helt vill de gangene jeg har sett han, og i den siste kampen hans for Barcelona før Ramos henta han, så scorte han hat-trick husker jeg. Er skikkelig fan av den spilleren. Tror han kan blir STOR.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 04. Juni 2009, 23:20 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/06/04/Prem-Coloccini-agentBarton/gnid-55824/

Colo vil vekk - takk og pris.
Barton fortsetter å si at han vil bli i klubben, men innrømmer at det ligger i hendene på andre enn ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 04. Juni 2009, 23:29 »
Er litt nysjerrig på Ross McCormack fra Cardiff City jeg. Har dog ikke vært noen rykter om han tilknyttet Newcastle, men han har hatt en veldig god sesong for Cardiff har jeg fått med meg. Har tidligere scoret mål i CL for Rangers og har debutert på landslaget til Skottland. Er 22 år gammel. 21 mål på 38 kamper denne sesongen i CCC.

Noen som har sett han spille? Sånne typer spillere jeg mener vi bør hente, som er unge og fremadstormende.

Einig. Heller han eller Dos Santos.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #537 på: 05. Juni 2009, 01:31 »

Hva med denne karen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/article2760272.ece

Rutine og har fortsatt enn par år igjen på topp nivå.Hadde vært en bra forsterkning for oss mener jeg

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #538 på: 05. Juni 2009, 01:34 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/06/04/Prem-Coloccini-agentBarton/gnid-55824/

Colo vil vekk - takk og pris.
Barton fortsetter å si at han vil bli i klubben, men innrømmer at det ligger i hendene på andre enn ham.

En lettelse å høre at vi  blir kvitt Colo.Barton kan følge Colo ut døra!.

Peter

• Gjest
« Svar #539 på: 05. Juni 2009, 07:58 »

Hva med denne karen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/article2760272.ece

Rutine og har fortsatt enn par år igjen på topp nivå.Hadde vært en bra forsterkning for oss mener jeg

Nei. Sånne  pengegale svensker kan dra til Olympiakos istedenfor oss!