20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #480 på: 28. Mai 2009, 12:36 »
dukes blir nok ikke, hvis ikke han går med på å gå ned latterlig mye i lønn pågrunn av kjærlighet for klubben (yeh right..)
Newcastle United Football Club<3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 28. Mai 2009, 12:43 »
Så kan Kyle Naughton på Sheffield United i opprykkskampen mot Burnley. Han var i allefall sjukt god. Bra tekniks og bra med offensivt. Det samme gjaldt venstrebacken til Sheffield. Husker ikke hva han het, men også han var meget god...

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #482 på: 28. Mai 2009, 12:52 »
Den lista var utrolig spenstig. Får vi 5 av de spillerne der på rett plass, helst offensivt, så tror jeg vi har et MEGET slagkraftig lag til høsten! Av de rangerer jeg de slik:

1. Fabian Delph - kunne vært en ny Dyer/Jenas type, som vi sårt trenger.
2. Mark Beevers - utrolig rolig og rutinert for alderen, spiller med autoritet. Blir bra sammen med Taylor! Sliter litt med farta.
3. Jermaine Beckford - kommer til oss hvis vi vil ha han. Utrolig rykk og mer målfarlig enn Martins. Perfekt erstatter. Passer bra med Carrol.
4. Stephen Hunt - Rutinert ving med farlige skudd og relativt uforutsigbar. Tørr å utfordre.
5. Daniel Fox (hvis Enrique forsvinner, noe jeg har en god følelse på at han ikke gjør) - Er britisk og kunne blitt en veldig backtype som er offensiv og tørr utfordre fremover. Har ikke sett denne spilleren selv før, men har en klassekamerat som er Nottingham-fan og kan alt om CCC. Anbefaller denne spilleren som den beste backen i ligaen.

--------Beckford -------- Carrol----------------

Hunt --- Delph ---------- Guthrie* ------ Duff

Fox ----- Beevers ------- Tayls ------- Beye

* Guthrie må ta en mer defensiv rolle. Bli med hovmester, type Pirlo  :)

Spennende spillere du har her ;) Skal være mer enn mulig å få hentet inn noen av disse. Noen nye fjes inn, unggutta vi har fra før, samt de spillerne som blir med ned, så tror eg vi har et ganske bra CCC-lag! Har sett litt på Beckford før, og det hadde vært knall hvis vi hadde fått han!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 28. Mai 2009, 13:01 »
Den lista var utrolig spenstig. Får vi 5 av de spillerne der på rett plass, helst offensivt, så tror jeg vi har et MEGET slagkraftig lag til høsten! Av de rangerer jeg de slik:

1. Fabian Delph - kunne vært en ny Dyer/Jenas type, som vi sårt trenger.
2. Mark Beevers - utrolig rolig og rutinert for alderen, spiller med autoritet. Blir bra sammen med Taylor! Sliter litt med farta.
3. Jermaine Beckford - kommer til oss hvis vi vil ha han. Utrolig rykk og mer målfarlig enn Martins. Perfekt erstatter. Passer bra med Carrol.
4. Stephen Hunt - Rutinert ving med farlige skudd og relativt uforutsigbar. Tørr å utfordre.
5. Daniel Fox (hvis Enrique forsvinner, noe jeg har en god følelse på at han ikke gjør) - Er britisk og kunne blitt en veldig backtype som er offensiv og tørr utfordre fremover. Har ikke sett denne spilleren selv før, men har en klassekamerat som er Nottingham-fan og kan alt om CCC. Anbefaller denne spilleren som den beste backen i ligaen.

--------Beckford -------- Carrol----------------

Hunt --- Delph ---------- Guthrie* ------ Duff

Fox ----- Beevers ------- Tayls ------- Beye

* Guthrie må ta en mer defensiv rolle. Bli med hovmester, type Pirlo  :)

En kompis av meg er leedsfan så jeg har sett alle leedskamper sendt på tv i år og i fjor. Og etter de inntrykkene jeg har fått der bør vi for guds skyld ikke kjøpe Beckford eller Delph. En av grunnene til at leeds gjorde en bra slutt sesong var at de flyttet delph ut på kant og satte Kilkenny og og Howson sentralt. Delph hadde alt for mange kostbare balltap og farlige tversoverpasninger i sin sentrale midtbanerolle. Det meste som leeds skapte på kant kom faktisk gjennom lagets høyreside, ved Snodgrass som hadde en utrolig bra serieavslutning. Alle kampene jeg så Delph var han rett og slett elendig.

Beckford scora i bøtter og spann, men hans arbeidsmoral er slett. Han kunne være usynlig i store deler av kampen for så å et mål. Problemet til Beckford er at ofte tar håpløse valg. Velger å avslutte for tidlig eller unnlater å sentre til åpenbart bedre plasserte spillere. I tillegg jobber han som nevnt alt for lite. Enkelte sier han får mulighetene  pga av at hans spissmakker Beccio jobber utrettelig og tar mesteparten av julinga med midstropperne. I alle opprykkssemifinaler og finaleri fjor og i år var Beckford helt usynlig. Han har scora dunger av mål ja, men det tror jeg rett og slette er pga a)Beccio og b) det lave nivået i 1.divisjon. Han vil falle igjennom i championship fordi han jobber for lite og gjør alt for mange feile valg som i større grad vil straffe seg enn hva han opplever nå.

Thomas Tonheim

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #484 på: 28. Mai 2009, 13:30 »
Beckford er helt klart en spennede spiss, men han har til tider holdningsproblemer og kan av og til virke "lat"

Synst prisen som Leeds krever £ 5 mill er mye for en League 1 spiller.

Men og bytte Ameobi med Beckford ville eg gjerne ha gjort da Beckford er mye mer målfarlig.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 28. Mai 2009, 16:04 »

Har også hørt veldig mye positivt om Fox, og han kom jo også på årets lag i CCC. Virker å være en spennende spiller. Angående Beckford så har ikke jeg sett han mye nok til åvurdere om vi burde kjøpe han eller ikke, men jeg så han mot Millwall i play-off og da var han ikke impoenerende. Hans spissmakker Becchio virker merspennende da. Uansett så sytnes jeg som kjent at Simon Cox virker med spennedne siden ahn er yngre og scoret mer mål enn Beckford som Swindon-spiller.

Peter

• Gjest
« Svar #486 på: 28. Mai 2009, 17:22 »
Vi kjøper Chris Brunt fra West Brom! :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 28. Mai 2009, 19:34 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #488 på: 28. Mai 2009, 20:20 »
Trur dette er nonsense foreløbi. Vi har jo strengt tatt per dags dato ingen manager, og tviler på vi ville ha kjøpt inn noko FØR vi hadd ein manager klar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #489 på: 28. Mai 2009, 22:10 »
Tror helt ærlig at dette kan bli den beste transfersesongen på lenge. Gleder meg veldig til å se hva vi klarer å utrette  ;D

Hva gjelder Beckford, så har vel jeg hengt meg litt på hypen. Har sett mange av måla hans, men ikke mange hele kamper, derfor bli man kanskje litt blenda. Vil ikke ha en som ikke blør for drakta, og som er lat. Vi har allerede Ameobi. Snakka mye med mr. Nottingham idag ang potensielle spillere, og han nevnte da Simon Cox, som også var på den lista som en veldig målfarlig spiss. Kvikk i bena og et farlig skuddben. Han nevnte også Lee Grant, keeperen til Sheffield Wednesday som en sikker erstattning for Harper hvis vi trengte det.

Også nevnte ham denne Jason Scotland. Jeg tror han kunne blitt en stor hit i Newcastle. Fart, hodestyrke og målteft. Jeg sier ikke mer

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 28. Mai 2009, 22:13 »
Syns Carrol kan utvikle seg masse neste sesong, men jeg vil ha HVERTFALL 2 spisser foran ham i rekken!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #491 på: 28. Mai 2009, 23:01 »
Tror helt ærlig at dette kan bli den beste transfersesongen på lenge. Gleder meg veldig til å se hva vi klarer å utrette  ;D

Hva gjelder Beckford, så har vel jeg hengt meg litt på hypen. Har sett mange av måla hans, men ikke mange hele kamper, derfor bli man kanskje litt blenda. Vil ikke ha en som ikke blør for drakta, og som er lat. Vi har allerede Ameobi. Snakka mye med mr. Nottingham idag ang potensielle spillere, og han nevnte da Simon Cox, som også var på den lista som en veldig målfarlig spiss. Kvikk i bena og et farlig skuddben. Han nevnte også Lee Grant, keeperen til Sheffield Wednesday som en sikker erstattning for Harper hvis vi trengte det.

Også nevnte ham denne Jason Scotland. Jeg tror han kunne blitt en stor hit i Newcastle. Fart, hodestyrke og målteft. Jeg sier ikke mer

Tviler på det. Dette blir fort den mest deprimerende transfersesongen på lenge. Vi kommer jo til å miste så og si alle fra start 11`ren, og de spillerne vi kan signere er vel ikke akkurat de mest attraktive, så tviler på at dette blir den beste transfersesongen på lenge. Fjorårets var jo ikke akkurat bra, og jeg kan ikke skjønne hvordan den skal bli bedre nå som vi har rykket ned en divisjon.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 28. Mai 2009, 23:08 »
Sitat
JOSE ENRIQUE £60,000 ? cost £6m, which was £6m too much

Idiotisk... Skulle likt å høre argumentasjonen ::)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #493 på: 28. Mai 2009, 23:15 »
Vil være så vågal å si meg enig i den påstanden. I hvertfall til en viss grad. Jeg mener at Enrique sliter med posisjoneringen, og pasningene sine. Og har man ikke det som forsvarsspiller, sliter man. Han har en bra hurtighet, og er sterk som en okse, men det han viste i år, var ikke godt nok for PL.
Men ettersom vi rykker ned, kan han kanskje være god nok for oss. Jeg sier ikke at han ikke passer inn i engelsk fotball, for de feilene jeg mener han har, hadde man slitt med i enhver toppliga. Men han har nå spilt en sesong i PL, og kan forhåpentligvis utvikle seg mer i CCC. Hvis han blir.
Men ikke misforstå meg her. Jeg mener ikke at han har vært dårligst i år, for han har hatt en del gode kamper. Men jeg mener han har hatt fler dårlige kamper, enn gode.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 28. Mai 2009, 23:17 »
Hmmm, jeg synes egentlig Jose har vært god i nesten hver kamp han har spilt jeg. Lar meg imponere mer og mer av den gutten..