20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #435 på: 26. Mai 2009, 13:49 »
Butt?????Er dere fullstendig gærne? Mannen er 35 og  hever glatt £50 000 i uka. Vi har rykka ned til Championship. Da har vi ikke råd til å beholde ham. Vi har den 4 høyeste lønningsposen i PL, dvs at alle som tjener like godt som Butt MÅ ut. Inn med unge sugne spillere. Det er nå vi har anledningen til å bygge talenter for fremtiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 26. Mai 2009, 13:55 »
Det vi trenger er en blanding av rutine og unge fremadstormende, og spillere som yter maks.
Butt går glatt inn i kategorien rutinert spiller som yter maks.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #437 på: 26. Mai 2009, 14:08 »
Butt gir jo ikke alt?
Vi hadde den mest stillestående midtbanen i hele PL (har ikke statestikken for å backe det opp men eg kompis viste en oversikt for en stund siden) og butt er vel den eneste som så og si har vært fast i midten for oss denne sesongen. Greit nok mannen er treig men det har jo ingenting med avstanden han skal dekke..
Newcastle United Football Club<3

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 26. Mai 2009, 14:09 »

Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!

Ameobi: 149 kamper 40 mål Martins: 90 kamper 34 mål Owen: 63 kamper 40 mål. Jaja, men jeg sier jo ikke at han er en stjernespiss som Owen og Martins. ;)

Du har dessverre for deg feil...skal være snill med deg å legge fakta på bordet. Hentet fra nufc.com. Er litt usikker på om de har tatt med helgens kamp, men uansett.

Ameobi 250 kamper og 50 mål
Martins 103 kamper 35 mål
Owen 78 kamper 30 mål

Hentet fra NewcastleUnited official Matchday programe monday 27.April Newcastle v Pompey. Ameobi 149 k 40 m, Martins 84 k 34 m, Owen 63 k 30 m.

Det er feil..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #439 på: 26. Mai 2009, 14:28 »

Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!

Ameobi: 149 kamper 40 mål Martins: 90 kamper 34 mål Owen: 63 kamper 40 mål. Jaja, men jeg sier jo ikke at han er en stjernespiss som Owen og Martins. ;)

Du har dessverre for deg feil...skal være snill med deg å legge fakta på bordet. Hentet fra nufc.com. Er litt usikker på om de har tatt med helgens kamp, men uansett.

Ameobi 250 kamper og 50 mål
Martins 103 kamper 35 mål
Owen 78 kamper 30 mål

Hentet fra NewcastleUnited official Matchday programe monday 27.April Newcastle v Pompey. Ameobi 149 k 40 m, Martins 84 k 34 m, Owen 63 k 30 m.

Det er feil..

Hvis du så på forrige side så sa jeg selv at det var feil. ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #440 på: 26. Mai 2009, 14:29 »
Det vi trenger er en blanding av rutine og unge fremadstormende, og spillere som yter maks.

Kødder du? Nicky Butt må ut! Han er på vei i grava, og vi vil ha ham med videre?
Han er alt for treg, alt for forutsigbar, slår elendige passninger og yter langt i fra maks!
Nei, Butt SKAL faen ikke være med oss lenger. Jeg skjønner ikke hva managerene ser i Butt, annet at han sikkert har en jævlig god innsats på trening, i tillegg til at han er rutinert.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #441 på: 26. Mai 2009, 14:32 »

Kødder du? Nicky Butt må ut! Han er på vei i grava, og vi vil ha ham med videre?
Han er alt for treg, alt for forutsigbar, slår elendige passninger og yter langt i fra maks!
Nei, Butt SKAL faen ikke være med oss lenger. Jeg skjønner ikke hva managerene ser i Butt, annet at han sikkert har en jævlig god innsats på trening, i tillegg til at han er rutinert.

Støttes. Butt har irritert meg lenge nå, og jeg takler ikke en sesong til med farlige pasninger, taklinger osv. Alt er elendig med den mannen.
Innsatsen er det eneste jeg ikke kan si noe på. Butt er snart 35 år og vi trenger en ny mann på midtbanen.

Peter

• Gjest
« Svar #442 på: 26. Mai 2009, 14:35 »
Hvem synes dere vi skal hente for Butt da?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 26. Mai 2009, 15:32 »
Tettey? Annan? Fabian Delph på Leeds. Finst mange alternativ. Butt vil eg ha vekk. Mannen er jo 35 og holder ikkje lenger det nivået han bør holde. Treig og springer ikkje nok. Har irritert meg over han lenge nok nå. Slepp til nye krefter!!!!

Hadet Butt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

• Gjest
« Svar #444 på: 26. Mai 2009, 15:37 »
Tettey? Annan? Fabian Delph på Leeds. Finst mange alternativ. Butt vil eg ha vekk. Mannen er jo 35 og holder ikkje lenger det nivået han bør holde. Treig og springer ikkje nok. Har irritert meg over han lenge nok nå. Slepp til nye krefter!!!!

Hadet Butt

Støtter forslaget på Delph.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 26. Mai 2009, 15:39 »
Hvem synes dere vi skal hente for Butt da?

Appiah :) Tvilsomt, men veit jo aldri. Appiah står uten kontrakt, og han imponerte jo Harry Redknapp i vinter, men han manglet kondisjon osv, pluss at Tottenham kjøpte Palacios.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 26. Mai 2009, 15:40 »
Nå melder Skysports at Basshuet fra Argentina er et target for Sevilla.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #447 på: 26. Mai 2009, 15:59 »
Vi må være litt realistisk her. Tror ikke Butt kommer til å dra. Han er faktisk en av de få som blir i klubben. Ingen i PL vil ha han i den alderen og med lønnskutt kan vi kanskje få bruk for han. Jeg vil selv at han skal gå men tror altså at det ikke skjer. Han har også vært kaptein hos Shearer, kanskje dem har en god forhold sammen. Delph kan nok velge en klubb i PL, tipper at det siste han vil er å spille i Championship. Tror heller ingen RBK spillere vil spille i CCC. Jeg blir også VELDIG overasket om vi får Appiah. Tro om hvilken form han er i når han ikke har spilt på et år eller noe? Blir spennende å se hvem vi klarer hente. Viktigeste er å starte så fort som mulig.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 26. Mai 2009, 16:05 »
Vi må være litt realistisk her. Tror ikke Butt kommer til å dra. Han er faktisk en av de få som blir i klubben. Ingen i PL vil ha han i den alderen og med lønnskutt kan vi kanskje få bruk for han. Jeg vil selv at han skal gå men tror altså at det ikke skjer. Han har også vært kaptein hos Shearer, kanskje dem har en god forhold sammen. Delph kan nok velge en klubb i PL, tipper at det siste han vil er å spille i Championship. Tror heller ingen RBK spillere vil spille i CCC. Jeg blir også VELDIG overasket om vi får Appiah. Tro om hvilken form han er i når han ikke har spilt på et år eller noe? Blir spennende å se hvem vi klarer hente. Viktigeste er å starte så fort som mulig.

Appiah er sikkert ikke best på kondisjonstestene om dagen, men kondisjon o.l er heldigvis det enkleste å bygge opp igjen for en fotballspiller. Alt det andre sitter. Men, nå spiller vi jo i Championsship, så det er vel en grense for hvor gode spillere vi kan signere. Hadde hoppa i taket om vi hadde fått han da, men det skjer neppe.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #449 på: 26. Mai 2009, 17:17 »
Problemet med Appiah er da at såvidt jeg har lest, så har han en kronisk skade? I kneet? Som kan slå til når som helst. Men, han ville vært en forsterkning. En kontrakt med klausul kanskje.