20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #405 på: 25. Mai 2009, 15:17 »
Typisk Newcastle om vi ikke kvitter oss med Shola Amøba... Han er ikke god nok for CCC engang.

Jo, det er han.
Kanskje en middelmådig spiller, ja, men vi kan skaffe en mye bedre spiss enn Amøba, selv om vi spiller i Championship.

For all del kan vi få en bedre spiss, men ikke vær redd han er nok fremdeles 4.valg ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 25. Mai 2009, 18:09 »
Ameobi forguder livet i Newcastle. Og har nettopp fått ny treårskontrakt for lang og tro tjeneste, mens vi kaster James Milner på båten, bare fordi han vil tjene like mye som Steven Taylor, den grådige jæveln.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 25. Mai 2009, 18:29 »
Jeg ler litt av tanken på at vi faktisk kan komme til å være avhengige av Ameobi til neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #408 på: 25. Mai 2009, 19:48 »
Han er kanskje litt undervurdert? :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #409 på: 25. Mai 2009, 20:18 »
Heller overvurdert, men kanskje kan han slå til litt i CCC.
Han er ikke spesielt kjapp, eier vel ikke teknikk og heller ikke så alttfor god på hodet.
Det er hva jeg har sett av ham stort sett, så grunnlaget er minimalt i og med at jeg ikke har sett han mye.

Peter

• Gjest
« Svar #410 på: 25. Mai 2009, 20:23 »
Heller overvurdert, men kanskje kan han slå til litt i CCC.
Han er ikke spesielt kjapp, eier vel ikke teknikk og heller ikke så alttfor god på hodet.
Det er hva jeg har sett av ham stort sett, så grunnlaget er minimalt i og med at jeg ikke har sett han mye.

Overvurdert!!? Alle her sier jo hvor dårlig han er osv osv... Er det du kaller overvurdert?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 25. Mai 2009, 20:29 »
Med tanke på at han har fått spille såpass mye i Newcastle så vil jeg påstå at han er overvurdert av managerne. Men fansen har vel aldri vært så veldig begeistret for Shola...

Peter

• Gjest
« Svar #412 på: 25. Mai 2009, 20:32 »
Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 25. Mai 2009, 20:36 »
Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 25. Mai 2009, 20:40 »
Hehehehe. Det blir nok litt feil å se slik på det. Shola er ikke en mann jeg vil se noe mer i Newcastle-trøya, og det har ikke endra seg som følger av nedrykket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #415 på: 25. Mai 2009, 20:43 »

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!

Ameobi: 149 kamper 40 mål Martins: 90 kamper 34 mål Owen: 63 kamper 40 mål. Jaja, men jeg sier jo ikke at han er en stjernespiss som Owen og Martins. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 25. Mai 2009, 20:49 »
63 kamper og 40 mål, og den verste pengebruken noensinne i Newcastle. Javel.

Og det sier jo sitt om forskjellen på Owen og Ameobi. Det kan jo ikke sammenlignes.

Peter

• Gjest
« Svar #417 på: 25. Mai 2009, 20:51 »
63 kamper og 40 mål, og den verste pengebruken noensinne i Newcastle. Javel.

Og det sier jo sitt om forskjellen på Owen og Ameobi. Det kan jo ikke sammenlignes.

Beklager feil. Owen har 63 kamper og 30 mål

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 25. Mai 2009, 20:54 »
Hehe, ja, det hørtes noe mer naturlig ut.
Uansett. Det er jo nesten det samme som landslagsstatistikken til Shearer. Og den er ganske så bra.
Nesten 0,5 scoringer i snitt er alltid meget bra. Samme hvor få eller mange kamper du har spilt.

Peter

• Gjest
« Svar #419 på: 25. Mai 2009, 20:59 »

Hehe, ja, det hørtes noe mer naturlig ut.
Uansett. Det er jo nesten det samme som landslagsstatistikken til Shearer. Og den er ganske så bra.
Nesten 0,5 scoringer i snitt er alltid meget bra. Samme hvor få eller mange kamper du har spilt.

Det er faktisk akkurat det likt som Shearer. :D