20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #420 på: 25. Mai 2009, 21:04 »
Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!

Ameobi: 149 kamper 40 mål Martins: 90 kamper 34 mål Owen: 63 kamper 40 mål. Jaja, men jeg sier jo ikke at han er en stjernespiss som Owen og Martins. ;)

Du har dessverre for deg feil...skal være snill med deg å legge fakta på bordet. Hentet fra nufc.com. Er litt usikker på om de har tatt med helgens kamp, men uansett.

Ameobi 250 kamper og 50 mål
Martins 103 kamper 35 mål
Owen 78 kamper 30 mål
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #421 på: 25. Mai 2009, 21:13 »

Han scorer da en del mål. Han har scoret flere mål enn det Martins og Owen har gjort i sin Newcastlekarriere.

Så nærmer Shola seg 300 kamper for klubben, mens Martins har såvidt passert 100, Owen har rundt 70. Så det skulle selvsagt bare mangle!

Ameobi: 149 kamper 40 mål Martins: 90 kamper 34 mål Owen: 63 kamper 40 mål. Jaja, men jeg sier jo ikke at han er en stjernespiss som Owen og Martins. ;)

Du har dessverre for deg feil...skal være snill med deg å legge fakta på bordet. Hentet fra nufc.com. Er litt usikker på om de har tatt med helgens kamp, men uansett.

Ameobi 250 kamper og 50 mål
Martins 103 kamper 35 mål
Owen 78 kamper 30 mål

Hentet fra NewcastleUnited official Matchday programe monday 27.April Newcastle v Pompey. Ameobi 149 k 40 m, Martins 84 k 34 m, Owen 63 k 30 m.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 25. Mai 2009, 21:21 »
Du har sannsynligvis bare tatt med startene til spillerene, eller ett eller annet som er feil! Hvis du gidder å ta deg bryet så kan du gå inn å telle kamper og mål inne på spillerprofilene på nufc.co.uk siden det er det offisielle, men det gidder ikke jeg. Du operer ihvertfall med gærne tall!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #423 på: 25. Mai 2009, 21:49 »
Jeg kan ikke se for meg at Ameobi har 250 kamper, der må det være noe feil!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 25. Mai 2009, 21:56 »
Å helvette Peter! Det er jo lettere å forklare noen til en vegg enn til deg! Kan du ikke sjekke fakta skikkelig da, så slipper du å drite deg ut?

Shola Ameobi har 221 kamper for Newcastle United.
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 21:58 av Daniel »

Peter

• Gjest
« Svar #425 på: 25. Mai 2009, 22:05 »
Å helvette Peter! Det er jo lettere å forklare noen til en vegg enn til deg! Kan du ikke sjekke fakta skikkelig da, så slipper du å drite deg ut?

Ta det rolig nå!! Jeg spør faen meg ikke dere om komentarer dette er riktig nok et forum, men jeg spurte ikke om hvor mange kamper han har spilt. Skjekk om det står ett spørsmåstegn før du svarer på "spørsmålet". Jeg skriver en del dumt,uten å ville ha en debatt fordet. 11 år jeg, du tror jeg hvet alt. Jeg har holdt med dette laget i 4 år og du har sikkert 10 år. Likt Newcastle før Ameobi i det hele tatt debuterte.

Fornøyd? God nok forklaring? Bra!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 25. Mai 2009, 22:08 »
I rest my case, Daniel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 25. Mai 2009, 22:08 »
Hehe, da må du slutte å være så fryktelig påstålig Peter. Hvis du ikke er 100% sikker bør du jo heller være litt ydmyk og innse at kanskje du kan ta feil også! ;)

Peter

• Gjest
« Svar #428 på: 25. Mai 2009, 22:17 »
Javel, javel så tok jeg vel feil. ;)

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #429 på: 25. Mai 2009, 23:05 »
Folk her tror jo vi får penger for Colo, Smith, Xisco osv. Dette er spillere som ikke har vært gode nok for OSS engang!

Uenig angående Colo. I sitt rette element er han en meget god stopper, men problemet er at han ikke klarte å tilpasse seg det enorme tempoet i PL. I tillegg har han, i likhet med resten av backfireren, vært offer for vår udugelige midtbane i hele år. Når verken Butt eller Nolan klarer å demme opp for motstanderens midtbane blir jobben for Colo, Bassong og Taylor umulig. Vi har sett alt for mange ganger i år at Colo har vært i situasjoner der han har måttet støte ut på en midtbanespiller fordi vår egen midtbane ikke tar de defensive løpene. Når de fleste lagene i PL har lynhurtige spisser blir det rått parti når Colo er såpass treg som han er. Jeg er helt enig i at Colo har vært udugelig for oss, men det er garantert lag i Spania eller Italia som gladelig vil betale 6-9 millioner £ for han. I en slik liga kommer han mye mer til sin rett da han kan spille på sine styrker.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #430 på: 25. Mai 2009, 23:44 »
Er vi heldig får vi £5 mill for Colo, noe mer tror jeg ikke det er noen som henter han for.
Det at han har spilt ræva, og at vi rykka ned og MÅ bli kvitt han er nok grunner til at han ikke er så veldig ettertrakta at det gjør noe.
og når jeg sier at vi MÅ bli kvitt han tenker jeg jo dda selvsagt på lønna hans og at han neppe vil spille for oss i det hele tatt nå.

Peter

• Gjest
« Svar #431 på: 26. Mai 2009, 07:46 »
Jeg tror ikke vi får så mye som fem millioner euro for ham. Kanskje 3,5 eller noe sånt. Han har da ikke storspilt i det siste.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #432 på: 26. Mai 2009, 10:08 »
Nei, men han har fortsatt et navn og tror det burde være mulig å få mer enn 3,5 euro.
En ting til; Kan jeg få lov til å spørre deg hvorfor du bruker euro, Peter?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #433 på: 26. Mai 2009, 11:51 »
Leser på diverse nettsteder at Shearer ønsker å beholde Harper, Taylor og Butt. Litt morsomt at halve forumet mener Butt er Newcastles dårligste spiller, selv om han har spilt fast under alle de siste managerne.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 26. Mai 2009, 13:25 »
Er også helt enig i at Butt og Taylor skal være med, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida