20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #105 på: 10. Feb. 2009, 15:51 »
http://www.goal.com/en/news/724/premier-league/2009/02/09/1100773/newcastle-united--sunderland-to-tussle-for-tottenhams-darren-ben

kan bli bra ;D

ugh jeg ser for meg en mer spillende spiss en Bent. Bent og Martins blir veldig ego der oppe på topp. Blir jo mål da, men da blir vi så veldig avhengi av en bedre midtbane en det vi har akkurat nå.

Her mener eg du er helt ute på viddene. Men ett spisspar som Bent og Martins kan danne, så vil det bli ett par som kan skape ting alene. Om vi derimot hadde hatt ett spisspar med spisser alla Owen, så villi vi vert mer avhengig av gode midtbanespillere, siden Owen sjelden skaper ting på egen hånd.
Det du altså sier at du ikke vil ha et kollektivt angrepsspill, men 11 individualister som KUN tenker på seg selv og ingen andre?
Det høres bra ut.

Jeg tror Bent og Martins blir for like, og vil utgjøre et dårlig spisspar. Og jeg vil ha mer relasjonelle ferdigheter i stallen, så vi kan spille på flere forskjellige måter. Vi blir ikke nødvendigvis et mindre spillende lag av å ha Owen på topp. Jeg ser ingenting galt i å ha en spiss som er avhengig av et godt lag rundt seg. De er ikke nødvendigvis dårligere spisser enn de som kan gjøre alt på egenhånd. I mine øyne er de faktisk bedre. De store individualistene er sjelden de beste målscorerne.

Jeg synes det er viktigere å forsterke midtbanen enn å kvitte oss med Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 10. Feb. 2009, 16:33 »
Martins og Bent er ikke så helt ulike i spillestilen, det har du helt rett i. Men nå er det heller ikke snakk om at vi kun skal ha to spisser i stallen heller. Carroll, Smith, Xisco, Ameobi er fire spisser som har sine styrke i duellkraft og spill feilvendt, og hvis vi kan ha Bent og Martins i tillegg til disse fire, så skal vi være bra skodd! Tenk hvor bra vi blir på kontringer med Bent og Martins, hadde vært helt strålende! Og selv om de er like i spillestilen, betyr det heller ikke at de ikke skal fungere godt sammen! I fjor ble Man.utd ligamester med Tevez og Rooney på topp, er det i det hele tatt mulig å finne to spisser som ligner mer enn de to??

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 10. Feb. 2009, 18:31 »
Var vell litt mer sånt :

Henter ball til tider;)
    /\
     |           
     |                         
     |            Rooney     Tevez
     |
     |
RONALDO

MÅL
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 10. Feb. 2009, 20:10 »
http://www.goal.com/en/news/724/premier-league/2009/02/09/1100773/newcastle-united--sunderland-to-tussle-for-tottenhams-darren-ben

kan bli bra ;D

ugh jeg ser for meg en mer spillende spiss en Bent. Bent og Martins blir veldig ego der oppe på topp. Blir jo mål da, men da blir vi så veldig avhengi av en bedre midtbane en det vi har akkurat nå.

Her mener eg du er helt ute på viddene. Men ett spisspar som Bent og Martins kan danne, så vil det bli ett par som kan skape ting alene. Om vi derimot hadde hatt ett spisspar med spisser alla Owen, så villi vi vert mer avhengig av gode midtbanespillere, siden Owen sjelden skaper ting på egen hånd.
Det du altså sier at du ikke vil ha et kollektivt angrepsspill, men 11 individualister som KUN tenker på seg selv og ingen andre?
Det høres bra ut.

Jeg tror Bent og Martins blir for like, og vil utgjøre et dårlig spisspar. Og jeg vil ha mer relasjonelle ferdigheter i stallen, så vi kan spille på flere forskjellige måter. Vi blir ikke nødvendigvis et mindre spillende lag av å ha Owen på topp. Jeg ser ingenting galt i å ha en spiss som er avhengig av et godt lag rundt seg. De er ikke nødvendigvis dårligere spisser enn de som kan gjøre alt på egenhånd. I mine øyne er de faktisk bedre. De store individualistene er sjelden de beste målscorerne.

Jeg synes det er viktigere å forsterke midtbanen enn å kvitte oss med Owen.

Om du hadde hengt litt med, så snakka vi om kem som skal kunne erstatte Owen, og svarte på påstanden om at Maritns-Bent ikke ville bli bra. Eg mener helt klart at med den midtbanen vi har, så vil det passe OSS best, per dags dato å ha ett spisspar som kan skape på egen hånd.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 10. Feb. 2009, 21:15 »
Is this really enough to begin to turn the squad around ?

"However, Llambias has vowed that United will spend again in the summer and with several players set to be out of contract in the summer, the MD believes the wage bill will be freed up to allow Newcastle to sign players who fit into the new structure.

He added: ?There is £8m there and it will be spent in the summer.

?Mike isn?t afraid to spend money out of his own pocket.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/10/five-year-plan-in-glory-quest-72703-22893622/2/

Så får vi se om dette stemmer. Det vi i så fall være det meste vi har tapt i et transfervindu under Ashley. Jeg tror det ikke før jeg får se det...

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #110 på: 10. Feb. 2009, 21:47 »
Håper han har planer om å grave litt av lommene i tillegg til disse 8 i sommer, hvis ikke blir det nok en stusselig sesongoppkjøring. 8 mill kan kanskje gi deg én brukbar spiller om man bruker de kløktig.

Bent var brukbar i Charlton, men i Tottenham har han rett og slett vært helt for jævlig. Selvsagt mulig han kan få en "ny vår" i en klubb hvor han får mer spilletid, men jeg får fysisk vondt av tanken på å måtte hente rejects fra tottenham av alle steder.

Uansett, lenge til sommeren. Den tid den sorg.. (mest sannsynlig)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 10. Feb. 2009, 21:54 »
Håper han har planer om å grave litt av lommene i tillegg til disse 8 i sommer, hvis ikke blir det nok en stusselig sesongoppkjøring. 8 mill kan kanskje gi deg én brukbar spiller om man bruker de kløktig.

Bent var brukbar i Charlton, men i Tottenham har han rett og slett vært helt for jævlig. Selvsagt mulig han kan få en "ny vår" i en klubb hvor han får mer spilletid, men jeg får fysisk vondt av tanken på å måtte hente rejects fra tottenham av alle steder.

Uansett, lenge til sommeren. Den tid den sorg.. (mest sannsynlig)

Bent har vært for jævlig i Tottenham? Han har scoret i annenhver kamp denne sesongen, og det stort sett som reserve. Og i hans siste sesong for Charlton så var han vel nesten toppscorer i ligaen, da er han ikke bare brukbar. Den eneste grunnen til at han ikke har gjort det så bra for Tottenham som for Charlton er fordi han har vært i skyggen til spillere som Berbatov og Keane og nå Defoe, Pavlyuchenko og Keane igjen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 10. Feb. 2009, 21:56 »
Bent var brukbar i Charlton, men i Tottenham har han rett og slett vært helt for jævlig.
Du kødder?

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 11. Feb. 2009, 00:09 »
Bent var brukbar i Charlton, men i Tottenham har han rett og slett vært helt for jævlig.
Du kødder?

Det mest imponerende med Bent i år er at han har klart å skore så mye som han har gjort. Han har ikke imponert noen iår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 11. Feb. 2009, 00:10 »
Det vitner vel om en viss kvalitet fremfor kassa da. Selv om han selvsagt ikke er Owen - dette er en goalgetter vi bør hente inn som erstatter for Owen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 11. Feb. 2009, 09:44 »
Du kødder?

Ditto. Bent er dritgod, men brukt helt feil i Tham. At han ikke spiller er smått utrolig. Han er mer bevegelig enn Paloschenko men med de samme avslutningsegenskapene. Keane og Defoe kan være brilliante, men også bomme på det mest utrolige. En normal Bent er mer stabil tror jeg. Og er det noe castle trenger er det spillere som presterer jevnt gjennom mange kamper og ikke spillere som Talor: kanon i en kamp og katastrofe i en annen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 11. Feb. 2009, 14:23 »
8mp, woho CL here we come...
Herregud!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #117 på: 11. Feb. 2009, 15:36 »
Herregud!

Følger den der. 8 Mill er jo ikke en dritt i dagens syke marked. Høres ut som Llambias skryter av det  ::)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Feb. 2009, 17:15 »
Herregud!

Følger den der. 8 Mill er jo ikke en dritt i dagens syke marked. Høres ut som Llambias skryter av det  ::)

Slenger meg og på denne. 8 er jo knapt nok til EN kvalitetspiller. Og ja det høres ut som Llambias skryter av det >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.