20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #75 på: 07. Feb. 2009, 00:44 »
Kan vi begynne å diskutere transfers for sommeren 2009 kanskje!?  ::)

Det viktigste spørsmålet kommer til å være:
Hvem bør bli Butt sin erstatter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. Feb. 2009, 01:26 »
TJA:
Vil være i stor konkurranse med:
Hvem blir Owens erstatter? ;)
Slik jeg ser det blir per nå blir en midtbanesjef, samt en goalgetter de to viktigste spillerne å få inn til sommerne.
Så er det selvføgelig mange andre plasser der trengs menn. Vi trenger blant annet vinger og en venstreback!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 07. Feb. 2009, 11:35 »
En keeper, en ventreback, en ving, Lennon, M'bia, Bent  - Vanskelig å komme på navn, men det er på desse posisjonene det skorter.

Kommer garantert ikke til å skje, men om vi får noen av dei, blir eg fornøyd. Håper for gudsskyld at vi ikke selger for mange, men Cacapa, Geremi og kanskje Viduka kan vel få gå. Innstilt på at Owen også forsvinner.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 07. Feb. 2009, 12:58 »
Blir det ny venstreback bør Newcastle gå for Taye Taiwo, han er helt rå.. Da blir sikkert Martins fornøyd også   :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 07. Feb. 2009, 13:00 »
Erstatter for Butt, venstreback. Eg regna og med at Owen stikke, så vi må ha en erstatter der og
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. Feb. 2009, 14:04 »
Vi trenger ingen keeper.
Taye Taiwo/Gareth Bale mener jeg er gode navn å prøve seg på i sommer. Unge og lovende :)
Michael Johnson bør vi prøve oss på igjen. City kommer garantert til å forsterke mer i sommer, og de kjøper nok inn en sentral midtbane eller to. Da mener jeg vi burde satse på Johnson.
Bent er jo også et navn vi burde sjekke ut, for vi trenger en spiss.

Men før denne tid blir aktuell, bør Ashley allerede nå søke markedet etter en ny manager. Shearer eller Bruce bør komme inn. Det er ikke noe vits å kjøpe spillere, hvis man ikke har en fast manager. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Feb. 2009, 15:09 »
Garath Bale og Darren Bent er 2 eg kunne ha tenkt meg. Reknar med dei ikkje får så mykje speletid i Spurs, og ønskar seg vekk.

Itilegg treng me minst 2 til på midten sentralt. Men har ikkje nokon navn der akkurat no.

Helt klart to spillere vi kunne trengt. Håper vi også ser mot noen av Citys unge spillere...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #82 på: 08. Feb. 2009, 16:12 »
Daniel: Hvis du ser på de siste transfer vinduene, så ser du at vi har gått i pluss. Derfor mener jeg det må være lov å påpeke at vi kommer til å selge for mer enn vi kjøper. OK - jeg laget en spøk ut av buss-størrelsen og buksestørrelsen til Fat Mike, og det var usaklig. Hvordan man skal unngå å kommentere Ashley under transfertråden - det skulle jeg gjerne visst. Det er jo han som sitter og bestemmer hvem vi skal få inn og hvem vi skal selge...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 08. Feb. 2009, 18:38 »
Vi kan vell forvente en ny rykte flom rundt M'Bia. Han ser jeg ikke bort ifra kommer iløpet av sommern, sikkert til en akseptabel pris også... noe rundt den prisen vi prøvde oss på i januar tipper jeg. Ellers så blir det ny back, sentral midtbane spiller og en spiss. ikke noe mer en det tror jeg. men så forventer jeg at ingen andre en Owen forlater oss i det vinduet. Smith kan få gå hvis han vil... også Viduka såklart.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 08. Feb. 2009, 19:16 »
Folk jeg gjerne ser ut i sommer er:
Cacapa
Geremi
Ameobi
Edgar
Viduka

Disse ser jeg i allefullefall gjerne kjapt ut av dørene for å trimme laget for mediokre spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 08. Feb. 2009, 19:26 »
så lenge de erstattes så ok... men vi trenger backup. Ameobi kan få bli i et år til!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 08. Feb. 2009, 19:29 »
Du kan jo bare banne på at Ameobi blir, så det er egentlig lite vits å føye han opp på lista di...:P

Cacapa, Geremi og Viduka kan få lov til å forlate oss. Edgar vil jeg faktisk ha som et back-up.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 08. Feb. 2009, 19:43 »
Smith kan også godt reise. Høg lønn og tilfører laget lite eller ingenting.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 08. Feb. 2009, 19:53 »
Før denne sesongen var jeg klar på at jeg ville ha Duff og Smith vekk, og var misfornøyd med at de var i stallen da vi startet sesongen. Duff har overbevist meg veldig, så Smith skal få sjansen til å vise hva han er god for i de resterende kampene han også. Det er annerledes med Cacapa, Geremi og Viduka som gang på gang får sjansen(spesielt de to sistnevnte) og er rævva.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 08. Feb. 2009, 20:13 »
Enig med kø1 her, faktisk helt enig. Var også ganske lysten på å kvitte meg med Duff, men han har gjort tingene forholdsvis bra, og er en viktig del av laget nå. Smudge får resten av denne sesongen til å redde sin Newcastle-karriere.