20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Våre resterende kamper:West Brom (a) - 1 Everton (h) - 1 Bolton (a) - 1 Man Utd (h) - 0 Hull City (a) - 3 Arsenal (h) - 0 Chelsea (h) - 0 Stoke City (a) - 1 Tottenham (a) - 0 Portsmouth (h) - 3 Liverpool (a) - 0 Middlesbrough (h) - 3 Fulham (h) - 3 Aston Villa (a) - 0
Hvis vi tar seks poeng eller mer på de fem neste kampene hopper jeg nesten i taket av glede.Jeg blir dessverre mer og mer sikker på at vi rykker ned. Og det er en forferdelig tanke.
Sitat fra: kø1 p? 03. Feb. 2009, 14:33Våre resterende kamper:West Brom (a) - 1 Everton (h) - 1 Bolton (a) - 1 Man Utd (h) - 0 Hull City (a) - 3 Arsenal (h) - 0 Chelsea (h) - 0 Stoke City (a) - 1 Tottenham (a) - 0 Portsmouth (h) - 3 Liverpool (a) - 0 Middlesbrough (h) - 3 Fulham (h) - 3 Aston Villa (a) - 0Kamper vi MÅ vinne er mot WBA,Hull og Stoke for de tror jeg er de som vi må knive mot helt til slutt for å unngå nedrykk. Ellers tror jeg det blir knallhardt å få poeng mot Portsmouth, synes vi alltid har slitt i de kampene. Chelsea spiller vi uavgjort mot i år også (håper håper...)er heller ikke så sikker på om det rekker med 40 poeng for å overleve i år. Så tett som det er i år vet jeg ikke om det noen gang har vært tidligere?
vi SKAL klare oss, gidder ikke tenkte tanken på CC....
Tony Adams har fått sparken i Pompey. Veit ikkje om det er bra eller dårleg for oss.