20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #450 på: 21. Juni 2011, 22:29 »
Takk for fantastiske øyeblikk Nolan. Du var den viktigste spilleren både på og utenfor banen i championship og uten deg kan det godt hende vi fortsatt ville vært der. Du fortjente absolutt bedre, og du fremdeles en kjernekar. Men slik er fotballen, og jeg mener det var greit nok å selge slik spillestillen utvikler seg nå. Håper du kommer tilbake som trener en dag, og forhåpentligvis få stor applaus når du kommer tilbake til St. James´Park. :)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #451 på: 21. Juni 2011, 23:30 »
Bra skrevet

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 31. Juli 2011, 00:16 »
Nolan kommer med sin versjon av hva som skjedde;

Kevin Nolan admits he was heartbroken to leave ­Newcastle.

And as he looked back at his shock departure the midfielder showed no mercy ­towards the Toon hierarchy.

He said: ?I envisaged ­spending the rest of my ­career at the club.

?I was settled, happy and I adored the supporters.

?I was captain of a huge club and played with a smashing group of lads I had untold respect for.

?But ultimately I was forced out because I lost trust in key people at the club and when you lose trust in people it?s almost impossible to ­regain it.

?From January and shortly following the sale of Andy Carroll to ­Liverpool, I was involved in ongoing discussions about signing a new contract ­between four and five years.

?I discussed the deal at length with managing ­director Derek Llambias and even shook hands on it.

?In my book when you do that man-to-man you expect them to see it through.

?But what we talked about and what they finally offered me was laughable. They did a U-turn on what we agreed They showed me no ­respect. I felt totally betrayed.

?Then they had the nerve to claim I rejected a new contract. What contract? A deferred option to increase my deal by 12 months with a bonus that hinged on the ­success of the team on the pitch the following season.

?Perhaps I was just naive. I thought I had a good relationship with the board.

?But when it all came to a head in the summer I knew my time was coming to an end.

?I had given the club everything but they didn?t want to give me anything in return, just broken promises. I ­simply couldn?t work with people like that. There was no way back for me.?

Nolan on Carroll: He's no boozer - he's one of the most misunderstood people I know

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/West-Ham-Kevin-Nolan-Newcastle-I-was-heartbroken-to-leave-article778873.html#ixzz1Td54bzqA

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #453 på: 23. Aug. 2011, 00:31 »
En av mine favorittspillere når han spillte for oss, men han gjør virkelig alt for at vi Newcastle-fans skal miste all respekt for ham. Overgangen er til dels "unnskyldt", men både det og det faktum at han nå kommer ut og trygler om at Joey Barton skal følge ham til den "massive" klubben West Ham er helt håpløst. Han var stor for oss, og hadde fortsatt en stor stjerne hos mange etter at han forlot klubben, men nå begynner det virkelig å nå et punkt...

Utrolig skuffet over Nolan.

Here it goes....

Kevin Nolan has urged his friend Joey Barton to join him at West Ham.

Hammers boss Sam Allardyce is poised to move for the Newcastle midfielder, should the Upton Park side get an offer that meets their £8million valuation of midfield talisman Scott Parker.

Nolan - who Newcastle sold to West Ham in June - insists Barton would be more appreciated in east London than he currently is at St James' Park.

Barton has a year left on his contract, and has been told he can leave the club on a free transfer.

"Would Joey Barton come here? Well, I came here, so I can't see why Joey Barton would not come," said Nolan.

"It is a massive club.

"The way he has been treated over the last couple of years, he is probably looking for an escape.

"He knows I'm here, he knows Sam [who signed Barton for Newcastle in June 2007] is here and what we are about - I can look after him and he can look after me!"

Newcastle manager Alan Pardew admitted last month that skipper Nolan was sold because the club did not believe the 29-year-old had another five years in him at the top level.

Barton and Nolan formed the engine room of the Newcastle side that gained promotion from the Championship two seasons ago.

Nolan added: "It would definitely be good for me. Joey is a great player to play alongside and he is a winner.

"He tells it straight, as people know, but deep down he is a lovely lad and I get on really well with him.

"He would be a great acquisition to the squad if we got him here.

"I'm sure the West Ham fans would love him and the players would come to love him. They [will have] read a lot of things about him - some of them are true, but others are blown out of proportion.

"With Joey, you have got someone [who] when he puts on the shirt, he genuinely wants to win, and he wants to do the best for the club and the players."
« Siste redigering: 23. Aug. 2011, 00:34 av 17Parker »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #455 på: 23. Aug. 2011, 01:56 »
"The way he has been treated over the last couple of years, he is probably looking for an escape."

Bull. Effin. Shit.

Hold deg til dine egne nede i wankership Nolan. Du er ferdig i Newcastle.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 23. Aug. 2011, 09:02 »
Årets hjemmedrakt med 4 NOLAN bakpå må være det dårligste kjøpet jeg har gjort... Kan jo ikke bruke den nå?!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 23. Aug. 2011, 09:53 »
For meg blir det mer og mer åpenbart at Nolan føler seg dårlig behandlet av Newcastle, det skinner klart og tydelig igjennom i denne uttalelsen, og også i tidligere. Derfor kommer ikke disse uttalelsene som noen bombe, og mannen har rett til å si hva han vil. At han og Barton var gode kompiser klarte vi alle og se, og at Nolan nå prøver å utnytte det for alt det er verdt er vel heller ingen stor overraskelse. Forskjellen er bare at Barton virker fast bestemt på å bli i Newcastle ut kontrakten sin, og det spørs hvor mange "så dyre signeringer" som Nolan West Ham og Big Sam har råd til. Jeg tipper de fortsatt har litt for mange spillere som koster litt for mye i drift, i tillegg har Barton selv sagt at det er uaktuelt og gå ned i Championship igjen. Og i motsetning til dene forhenværende FRP politikeren, som jeg ikke husker navnet på, så taler IKKE Barton i tunger. Der kommer det rett fra levra, og har til nå vært til å stole på. En av de posetive tingene man kan si om Joey, så dette tar jeg foreløpig med knusende ro. Nolan bruker jeg ikke tid på å være skuffet over. Han bidro med mye i Newcastle, og jeg er ham evig takknemlig for det, men klubben fortsetter videre i sin retnng, og Nolan i sin.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 23. Aug. 2011, 09:53 »
Årets hjemmedrakt med 4 NOLAN bakpå må være det dårligste kjøpet jeg har gjort... Kan jo ikke bruke den nå?!

Opptenningsved min venn! Litt dyr, men bedre å få brukt den til NOE...  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 23. Aug. 2011, 11:59 »
Jeg må si jeg virkelig ikke skjønner den krasse reaksjonen over Nolans uttalelser.
Nolan er West Ham-spiller nå, og jeg forstår veldig godt at han vil ha sin gode venn Joey Barton som lagkamerat.

Det har jo også vært mange som har antydet at ledelsen i NUFC overhodet ikke liker Joey Barton. Hva vet vi om hvordan har blitt behandlet? Det vet man vel kanskje bedre om man har vært på innsiden, tenker jeg.

Dessuten er Joey tilgjengelig på free transfer. Han er ikke tatt av transferlista ennå, og har ikke signert ny kontrakt.

Når Joey har langet ut mot klubben på den måten han har gjort på Twitter, er det vel åpenbart at han ikke bare har venner i korridorene på St. James' Park? Joey er en hissig type, men han slår sjelden uprovosert.

Jeg ser virkelig ingenting galt i Nolans utsagn, og jeg ønsker han fremdeles all mulig lykke til i London, og velkommen tilbake på St. James' Park neste sesong, dog i helt feil drakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 23. Aug. 2011, 16:17 »
Klarer ikke se at Nolan gjør noe galt her. Jeg ville også drevet lobbyvirksomhet for å få en fantastisk fotballspiller og venn til klubben min om mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #461 på: 23. Aug. 2011, 16:34 »
Fra hans ståsted er det jo ikke noe problem. Men at dere synes det er flott at andre klubbers spillere forsøker å "poache" våre beste spillere får stå på deres regning. Jeg liker absolutt ikke frierier til stjernene våre uansett hvor de kommer fra og hva som er grunnlaget. Siden Nolan har spilt for oss og vært kaptein så er det, om ikke mer graverende, så iallefall mer overraskende enn om det var en annen tilfeldig spiller.

Nå er Barton transferlistet så det stiller jo saken litt annerledes, men det er jo spesielle omstendigheter. Kan jo nevne at måten enkelte Barcelona-spillere har opptrådt i Fabregas-sagaen har fått meg til å miste endel respekt for de for å si det sånn. Og det selv etter at Fabregas ga uttrykk for at han ville gå. Om Drogba begynte å legge ut i det vide og det breie om hvor festlig det hadde vært med Tiote i klubben og at han hadde passet perfekt her osv. osv. så hadde ialllefall jeg klart å se at han gjorde noe som ikke er greit.

At det ikke er noen krise at Nolan ytrer seg slik kan jeg være med på, men at det overhodet er ingenting "galt" i det er jeg ikke med på.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 23. Aug. 2011, 18:02 »
Nøyaktig det samme jeg tenker også Hughie. Selvsagt gjør ikke Nolan noe galt når han gjør dette, men jeg som NUFC-fan misliker det, ergo fører det til at jeg misliker han mer enn jeg ellers ville gjort. På samme måte som Arse-fans sikkert misliker Xavi mer enn de ellers ville gjort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 23. Aug. 2011, 18:13 »
Jeg syns overhodet ikke det er fint eller flott - men nå har det seg slik at Joey Barton er gjort tilgjengelig for free transfer og står fritt til å diskutere med hvem som helst. Hadde kanskje vært til fordel for oss fans om Nolan holdt dette for seg selv - men dere kan vel neppe bli sjokka over at han har hatt planer om dette til Joey?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 23. Aug. 2011, 18:16 »
Er ikke sjokka, men det var heller ikke det som var poenget.