20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #210 på: 01. Nov. 2010, 17:49 »
Eg og har lyst til å flytta inn hjå Nolan! :(

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 01. Nov. 2010, 20:23 »
Gjør et forsøk og bank opp eksen da vel! Men vet ikke om det er innført som en sanksjon på generell basis ennå?  ???

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 02. Nov. 2010, 00:52 »
Jeg liker godt å se Newcastle spillere spille for sine landslag. Spiller man for det engelske landslaget så vokser man også som spiller, men jeg er selvsagt like bekymra for skader som alle andre. Men kampbelastningen, DET skal de tåle. Verdens beste spillere representerer sine landslag, da er det fullt mulig for andre og klare både klubb og landslag også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 02. Nov. 2010, 14:38 »
Jeg ønsker også å se flest mulig Newcastle-spillere for England. Gud hvor morsomt det var på slutten av 90-tallet med så mange helter i England-drakta. Nolan er ikke landslagsmateriale, men fortsetter Joey Barton med denne formen ser jeg ikke på det som usannsynlig at han kan ha muligheter. Andy Carroll er det åpenlyst at vi kan få se etterhvert om han holder seg utenfor bråk fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 02. Nov. 2010, 15:31 »
Carroll burde være selvskreven i neste England tropp. Carroll, Crouch og Bent har vært de beste spissene denne sesongen, og ingen engelsk spiss har flere spillemål enn Carroll sålangt denne sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 02. Nov. 2010, 21:33 »
Neida, men helt enig at han har vært bedre sentralt, og han gjør fortsatt mange løp i boksen og er en farlig spiller. Creds til Nolan som faktisk er toppscorer i PL nå!

Han har vært god de siste 2 kampene da han har spilt sentralt, men han har også noen gode kamper med Carroll på topp, spesielt Villa kampen kan jo nevnes. Er jo også i den posisjonen han har puttet de fleste av målene vel......

Den store forskjellen slik jeg ser det de siste 2 kampene er at laget får mye mer ut av de store sterke spillerne i luftrommet når Barton ligger litt bredt. Flere innlegg fra kantene har resultert i store sjanser og mål. Til og med Jonas har hatt noen gode innlegg mot Carroll og Ameobi de siste kampene.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 02. Nov. 2010, 22:44 »
Nå har han vel putta 4 på 2 kamper som sentral midtbane, og 3 på 7 kamper som hengende spiss, det ene på straffe for øvrig. Håper vi ikke feiger ut, men fortsetter med samme formasjon på Emirates på søndag  :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #217 på: 14. Des. 2010, 10:36 »
Kevin Nolan om Andy Carroll:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/9283251.stm

Avslutter med:
"But anyone would be daft to want to leave this club."

Det er kapteinen sin det!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 14. Des. 2010, 13:16 »
Herlig kommentar fra Nolan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Des. 2010, 17:56 »
Sitat
- Kona har vært i Liverpool denne uka.
Kevin Nolan forklarer suksess-samboerskapet med urokråka Andy Carroll.
http://www.dagbladet.no/2010/12/25/sport/fotball/sitatet/14831368/
Gan canny doon Toon!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Des. 2010, 18:10 »
Off-topic, men jeg har sansen for Holloway:

"- Vi gjør alt vi kan, vi har noe der ute som ser ut som det er hentet fra et tivoli. Jeg sto ved siden av den i ti minutter, og ventet på ei pølse med lompe."

Ian Holloway har ikke sett maken til varmluftskanonene som forsøkte å redde Bloomfield Road fra frosten.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 13. Jan. 2011, 17:53 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/nolan_strikes_out_at_fa_619487/index.shtml

Ja, FA, dette må vel bli noen kamper? Hadde ikke forundret meg...

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 21. Jan. 2011, 10:21 »

Har tenkt en del på Nolan sine bidrag denne sesongen. Er jo ingen tvil om at 10 mål så langt er en utrolig bra prestasjon, og det er heller ingen tvil om at Nolan er en utrolig viktig spiller for oss.

Men jeg har sett på hvilke lag Nolan har scoret mot denne sesongen:

Aston Villa (2), Stoke (1), West Ham (1), Sunderland (3), Liverpool (1), West Ham (1), Sunderland (1).

Av disse er det bare Sunderland og Stoke som ligger foran oss på tabellen, med liten margin.

Poenget mitt med dette er ikke kritikk mot Nolan for at han ikke scorer mot de gode lagene, for vi scorer jo selvfølgelig mindre mot disse lagene. Men det er verdt å merke seg at han virker som en helt annen spiller i kamper mot de lagene som ikke kjemper i toppen, selvtilliten er helt annerledes. I disse kampene banker han inn mål som om han ikke har gjort noe annet, mens i "store kamper" er avslutningene pløsete og lite inspirerte.

Håper han viser en annen side mot Tottenham.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 21. Jan. 2011, 10:53 »
All den tid en sentral midtbanespiller har bidratt med 10 Goal'er halvveies i sesongen så vil ikke jeg legge for mye i akkurat hvilke motstandere han har scoret imot og ikke, men flere av scoringene har jo vært av den særdeles viktige sorten.

Du skal heller ikke se bort ifra at Nolan kan komme til å score mot Tottenham i helga. Hvis du ser på Nolans scoringer denne sesongen så er det ofte scorigner på dødball, og innlegg hvor han enten header eller dukker opp på nedfallsfrukten og prikker den inn. Det er vel denne måten vi må gjøre det på, hvis vi skal score mot Tottenham. Tottenham har først og fremst styrkene sine fremover på banen, og er litt mer rufsete bakover. Dermed skal det ikke være umulig å score på dem. Særlig ikke på hjemmebane!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 21. Jan. 2011, 11:03 »

Har tenkt en del på Nolan sine bidrag denne sesongen. Er jo ingen tvil om at 10 mål så langt er en utrolig bra prestasjon, og det er heller ingen tvil om at Nolan er en utrolig viktig spiller for oss.

Men jeg har sett på hvilke lag Nolan har scoret mot denne sesongen:

Aston Villa (2), Stoke (1), West Ham (1), Sunderland (3), Liverpool (1), West Ham (1), Sunderland (1).

Av disse er det bare Sunderland og Stoke som ligger foran oss på tabellen, med liten margin.

Poenget mitt med dette er ikke kritikk mot Nolan for at han ikke scorer mot de gode lagene, for vi scorer jo selvfølgelig mindre mot disse lagene. Men det er verdt å merke seg at han virker som en helt annen spiller i kamper mot de lagene som ikke kjemper i toppen, selvtilliten er helt annerledes. I disse kampene banker han inn mål som om han ikke har gjort noe annet, mens i "store kamper" er avslutningene pløsete og lite inspirerte.

Håper han viser en annen side mot Tottenham.

En annen vinkling; 5 mål mot motstandere over oss på tabellen, 5 mål mot motstandere under oss.