20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 62012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor har de fått slik info fra? nufc.com stiller selv spørsmålet om hvorfor ikke Xisco har fått spilletid verken på førstelaget eller på reservelaget.

Leste det på NO igår. Om det så er tilfelle er han ikke den første utlendingen som nekter det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi vil ihvertfall få en bekreftelse på hvor nære Geremi er en overgang i kveld. Er han utelatt fra troppen så er han nok garantert på vei ut. Så la oss folde hendene og be om at Geremi ikke er med i dagens kamp! ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Lee Ryder Evening Chronicle

However, then there is a Xisco who arrived for £5.8million but has so far proved not to be the La Liga star everybody hoped.

It's believed that Xisco wants his chance under Kinnear but isn't prepared to play in the reserves to prove it after playing for Deportivo La Coruna's first team.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Når JK sier dette med 90 minutter er det kun på reservelaget han kunne ha fått det så ser ikke bort i fra at Lee Ryder har rett.

?He?s been been carrying injuries for a fair length of time now, and my only worry is that he hasn?t had 90 minutes in him.

?I?ll be worried about his fitness level, but we need another striker with Michael Owen, and there?s a possibility he will start.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Okei, gir meg på den da! Alikevel burde han fått noen minutter de siste kampene hos Kinnear!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Om han nekter og bli match fit på reservelaget har han seg sjølv og takke.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Men det betyr ikkje at Kinnear skal nekte og gi na 5 min på slutten av en kamp

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Ja. Du burde absolutt vurdere å melde deg inn. Valuta for pengene!

Spørsmål: Er en meldt inn her dersom en er med i members club? eller er dette et helt annet abonnement?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
For en herlig type denne Xisco. Nekter å spille for reservelaget (hvis det er tilfelle) fordi han har spilt for Deportivo senest i fjor.  Dermed er han plutselig for god for reservelaget. Teiteste grunnen jeg har hørt i såfall.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Men det betyr ikkje at Kinnear skal nekte og gi na 5 min på slutten av en kamp

Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke gitt han en plass på benken engang. Da er det bedre å gi en 16-åring sjansen. Har forøvrig mer tro på Nile Ranger enn denne spanjolen.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Går kampen på stream, eller er den fortsatt ikke satt opp noen steder? ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Går kampen på stream, eller er den fortsatt ikke satt opp noen steder? ::)
Skal nok bli vrient å finne stream til kveldens kamp ja... :(

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Det er dessverre helt umulig å finne en stream til dagens kamp. Ikke en eneste kanal som sender den. Blir nok radio på meg i dag, ja :/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor kan man høre kampen på radio??
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea v Southend utsatt. Håp om at vi blir sendt i stedet?