20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 62025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Faen så fette tragisk isåfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Trodde ikkje Xisco kunne selges eg siden han allerede har vert i 2 klubber ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kan ihvertfall ikke spille noen kamper for den nye klubben isåfall, om det ikke skulle være Depor som henta han hjem igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja. Du burde absolutt vurdere å melde deg inn. Valuta for pengene!

Vart so komplisert :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Det stemmer nok det.
Men jeg vet ikke helt, kanskje man kan søke om disp?
Kan ikke skjønne at noen vil kjøpe Xisco om det stemmer det med at han er utilgjengelig for en evt ny klubb. Skjønner heller ikke at noen vil kjøpe han, når han ikke får tillit i Newcastle. Det sier jo litt da...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hele denne neglisjeringen av Xisco er jo jævla latterlig da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Trodde ikkje Xisco kunne selges eg siden han allerede har vert i 2 klubber ??

Stemmer det
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Hele denne neglisjeringen av Xisco er jo jævla latterlig da.

Det har du evig rett i...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Men Kinnear har jo sagt at Xisco må benytte muligheten i dag, skulle han få den :P
Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Mest lyst til å tror at han spiller, men kan ikke helt se det for meg....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
"Skulle han få den" er en ganske viktig setning.
Hadde Kinnear virkelig verdsatt Xisco, så hadde han ikke lagt inn det lille ordet "if".
Da hadde han sagt at Xisco må følge Carrolls eksempel når han starter mot Hull i kveld.

Jeg har ifølge Geir sagt det tusen ganger før, så jeg skal ikke si det igjen. Men jeg venter bare på at kvelden skal komme, og jeg kan få si "hva var det jeg sa?".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, men det som til nå har vært provoserende er at han ikke har fått sjanser. Han har pokker ikke fått spilt seg i form på reservelaget engang. Det er særdeles tvilsomt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det likner veldig på Luque-sagaen under Roeder.
Kinnear tilhører nok også den generasjonen spillere som mener at reservelaget er utelukkende for juniorer, og at alle seniorspillere enten må råtne på tribunen eller skifte klubb.
Kinnear mener det vil være best for klubben om Xisco bytter klubb. Men uheldigvis for Kinnear kan FIFAs regelverk sette en stopper for det.

Hvorvidt det er noe heldig for Xisco eller oss som vil at han skal få spilletid, er vel heller lite sannsynlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg har ifølge Geir sagt det tusen ganger før, så jeg skal ikke si det igjen. Men jeg venter bare på at kvelden skal komme, og jeg kan få si "hva var det jeg sa?".

Jeg er ennå ikke sikker på om det er sunn fornuft eller at jeg lurer meg inn i en egen verden som tilsier at Xisco starter i kveld. Du får oppsøke meg personlig og hive "hva var det jeg sa?" i trynet på meg i morgen og jeg kommer fremdeles ikke til å tro på det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, men det som til nå har vært provoserende er at han ikke har fått sjanser. Han har pokker ikke fått spilt seg i form på reservelaget engang. Det er særdeles tvilsomt!

Han har nektet å spille for reservelaget i følge NO. Han lider av Zogbia syndromet og føler seg tydeligvis bedre enn det han er.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor har de fått slik info fra? nufc.com stiller selv spørsmålet om hvorfor ikke Xisco har fått spilletid verken på førstelaget eller på reservelaget.