20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Kamp frå terminlista neste år: Newcastle - Plymouth

IS THAT CLEAR ENOUGH FOR YOU NOW, MIKE?

Næ, tviler på at Plymouth spiller Premier League neste sesong. Alle lagene under midten spiller elendig også... Vinner en og annen kamp, men taper dei fleste. Finnst lag som er i dårlige form enn oss, og som burde frykte nedrykk mye mer enn oss, selv om vi bør vere veldig klar over faren. Når vi får tilbake litt flyt og spillere fra skade, er eg bortimot sikker på at vi er bedre enn lag som Stoke, WBA, Pompey osv.   Eller er folk ikke enig i det, i så fall hvorfor?  Tar ikke svar som fordi Butt spiller for oss ! eller fordi JK er en jævla idiot, som ett seriøst svar.

Meget godt innlegg. Vi spiller på høyde med de andre bunnlagene med halve startelleveren ute.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi rykker ikke ned. Det er ikke mulig å ha marginer mot seg en hel sesong, jeg har gitt opp håpet om en topp 10 plassering da jeg ikke kan se at vi skal plukke så veldig mange fler poeng enn per dags dato, men rykke ned? Nei, det skjer nok ikke.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg husker veldig godt at det ble mast om nedrykk i fjor også. Vi klarte oss da med god margin. Vi har våre perioder hvor vi tar greit med poeng. Ikke nok til å havne i toppen, men godt nok til å unngå nedrykk, det er jeg helt sikker på.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Dere har selvfølgelig rett i at "med spillere tilbake fra skade" så skal vi spille oss greitt unna nedrykksstriden. Men for å snu litt på flisa: hvordan kalkulerer dere med spillere tilbake fra skade, vi mister jo snart like mange som vi får tilbake? Jeg har sagt det før og sier det igjen: SKADEFOREBYGGING!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kamp frå terminlista neste år: Newcastle - Plymouth

IS THAT CLEAR ENOUGH FOR YOU NOW, MIKE?

Skal sei du har skifta meining  ;)

Skifta meinig om kva? Eg har ikkje skifta meinig om noke eg. Sjølvsagt meinar eg at vi må forsterka laget no i Januar, men eg trur ikkje det vil skje. Om eg trur vi rykke ned? Nei, igrunn ikkje. Men skal då seiast at vi er langt ifrå gode nok til å ikkje rykka ned. Vi får ta ein kamp av gangen, slik teinke eg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi rykker ikke ned.
Håper du husker på nøyaktig tidspunkt og location for når du skrev dette. Jeg er overhodet ikke like sikker som deg.'
Vi er pokka nødt til å vinne innbyrdes oppgjør mot våre naboer, i tillegg til at vi MÅ slå alle andre lagene under oss på tabellen. Vi greide det ikke i går. Hvorfor skal vi greie det resten av sesongen?'

Det er ikke sånn at vi må tape alle kampene våre resten av sesongen for å rykke ned. Men jeg er langt i fra sikker på at vi greier så mye som 18 poeng (som er det vi trenger for å komme over den magiske grensen) i de kampene som er igjen. Men jeg er ganske sikker på at flere av konkurrentene våre vil ta minst like mange poeng som oss, om ikke flere.'

Inntil videre sier jeg at vi får snakkes etter påske. Jeg tror ikke noen ting er avgjørt før mai måned for vår del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon