20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Satser på Napoli seier i morra, så blir uka hvertfall litt bedre. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
De siste to sesongene har vi mer og mer nærmet oss nedrykk, blir dette sesongen da vi skal klare det?

Vi var veldig nærme forige sesong, men takket være Keegans overgang til 4-3-3 ordnet det seg. . Kvaliteten i laget burde ikke klare å rykke ned, men alt det andre. . Tynn stall, Spilleropprør, Gniere osv. .. . :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Det verste av alt er at Gamsten var en av banens beste med to assist, dog det ser bra ut for Norge. :P
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Viktig Chelsea Mål og UNITED

da var saltet i såret på plass og gjorde kvelden perfekt

Bra resultater for oss, så skjønner ikke hvordan det strødde salt i såret.. Må håpe at topplaga vinner alle sine kamper mot lag rundt oss.

der sa du noe...tenkite jeg ikke på faktisk..dette gjorde faktisk ting litt bedre.. er bare jeg som er veldig sadist av natur når det gjelder de 4 store

Hehe, er sånn selv, men man må tenke litt alternativt når man heier på et lag i bunnen av tabellen ;)

Hvis jeg ser riktig så er det 11 dager til neste kamp borte mot City, da får vi håpe Barton er i god form samt at de andre som er skadede gjør fremskritt. Mulig Alan Smith blir klar...
I tillegg får vi håpe vi har fått inn noen spillere...

11 dagar ja. Då må vel dei fleste snart begynna å verta friske og raske? Viss ein kan kalla noken av Newcastle-spelarane det no for tida... Har ikkje litt tru på at vi får inn noken nye.
Er vel sånn ca 40 poeng vi treng for å vera sikre? 1 poeng mot shitty og 3 mot mackems då... Eeeeevig optimist.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi er vel så og si klare for nedrykk, og da mener jeg innstillingsmessig i hodet på spillere og staff. Det er helt fatalt å tape slike kamper. Neste kamp mot City taper vi garantert, Sunderl. har et bedre lag enn oss for tiden med alle skadene NUFC har. Og når WBA gruser Middelsb. Ja så ser dette også stygt ut. Ashley MÅ ha en forferdelig plan (eller ingen) med klubben, og det er å få den ut av PL. Jeg kan ikke se annet. Det er horribelt at vi ikke får inn forsterkninger.

Som det ble sagt så fint på nufc.com i denne uka: Is that clear enough for you NOW, Mike? Newcastle  0  Hull City  1

Nei folkens, dette går en vei, og jeg er ikke pessimistisk engang, kun realistisk.
Who else...... Alan Shearer

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
dette er så forbanna tragisk  :-\
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
Vi er vel så og si klare for nedrykk, og da mener jeg innstillingsmessig i hodet på spillere og staff. Det er helt fatalt å tape slike kamper. Neste kamp mot City taper vi garantert, Sunderl. har et bedre lag enn oss for tiden med alle skadene NUFC har. Og når WBA gruser Middelsb. Ja så ser dette også stygt ut. Ashley MÅ ha en forferdelig plan (eller ingen) med klubben, og det er å få den ut av PL. Jeg kan ikke se annet. Det er horribelt at vi ikke får inn forsterkninger.

Som det ble sagt så fint på nufc.com i denne uka: Is that clear enough for you NOW, Mike? Newcastle  0  Hull City  1

Nei folkens, dette går en vei, og jeg er ikke pessimistisk engang, kun realistisk.

Godt å høre noen er på samma "side" som meg.Som jeg har sagt tidligere: I år så blir det å kjempe om å unngå nedrykk!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kamp frå terminlista neste år: Newcastle - Plymouth

IS THAT CLEAR ENOUGH FOR YOU NOW, MIKE?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis Mike Ashley ikke kan ivestere i nye spillere i januar så kan han bare selge hele klubben. Dette viser at han ikke har peiling, og at han driter i om vi rykker ned. Han har penger, men vil heller bruke dem på champagne.

Desverre er kan vi ikke skifte eier i transfer vinduet, det er alt for kort tid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil

Skal sei du har skifta meining  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringsverdig er det også at Owen ikke ser ut til å finne målet. . Still dere bak laget folkens. . VI heier på Newcastle i gode og dårlige tider, ikke på Mike Ashley. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alle blir vel preget av entusiasmen i og rundt klubben!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
United på tabell topp med LFC på andre. Det svir hardt

Slik ManU fremstår om dagen virker de nærmest uslålige! Har sjelden sett et så sterkt lag på papiret noensinne. Gode spennende unggutter har de også plassert på benken, det tyder på at det gror godt i rekkene.

Forøvrig hjelper det godt at Boro, Stoke, WBA, Bolton, Hull, Sunderland og Pompey viser meget svake prestasjoner for tiden. Hull har 4 strake tap i PL før kampen mot Arsenal. Bolton står nå med 6 tap på de 7 siste kampene. Boro virker som det desidert svakeste laget i PL for tiden. De har kun 1 seier på siste 12 kamper! Tony Adams og Portsmouth er også et lag som sliter. Med tap imorgen vil de ha 5. strake tap i PL.
Sunderland viser sviktende form etter at effekten av managerbyttet som ga dem et lite løft. Stoke står med 10 eller 11 kamper uten seier. WBA er et eget kapittel.

Så alt i alt, selv om NUFC viser litt svakheter, så er vi ikke det eneste laget. Av de lagene jeg nevnte her er nok vi det sterkeste og vi skal møte alle disse èn gang til. Blant annet Pompey, Boro og Mackems hjemme.

PS! Der ligger Hull ann til å få sitt 5 strake tap i PL. 3-1 til Arsenal nå med 4 min igjen.
« Siste redigering: 17. Jan. 2009, 20:17 av Frode »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Næ, tviler på at Plymouth spiller Premier League neste sesong. Alle lagene under midten spiller elendig også... Vinner en og annen kamp, men taper dei fleste. Finnst lag som er i dårlige form enn oss, og som burde frykte nedrykk mye mer enn oss, selv om vi bør vere veldig klar over faren. Når vi får tilbake litt flyt og spillere fra skade, er eg bortimot sikker på at vi er bedre enn lag som Stoke, WBA, Pompey osv.   Eller er folk ikke enig i det, i så fall hvorfor?  Tar ikke svar som fordi Butt spiller for oss ! eller fordi JK er en jævla idiot, som ett seriøst svar.
« Siste redigering: 17. Jan. 2009, 22:26 av Sebastian Eriksson »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jonas var tydeligvis skadet, så det var derfor han ble satt på benken i dag.

I følge JK sitt intervju til Sky.