20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Cappello på tribunen. Owen har sikkert lyst til å imponere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Carroll header like utenfor etter innlegg fra Duff.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Har faktisk en Broen Ale i kjylen, men klarer ikke idag.
Har null tro her, da må f.eks Carroll sette slike. Tror ikke denne kampen vil gi oss altfor mange sjanser.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Da må Carroll sette slike?! Presset heading fra 10 meter kan man vel ikke regne med at unggutten setter? Syns han fikk mye ut av den sjansen, jeg.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lagger den streamen på adthe noe sinnsykt, eller er d bare meg?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Forstår ikke helt tankegangen til JK her. Å sette jonas på benken er en stor overraskelse for meg, i og med at han har vært vårt mest farlige angrepsvåpen som nesten alltid klarer å rykke fra backene på et vis. Og til dere som sier at det er en slitekamp, der Jonas bør sitte på benken: Hvis ikke Jonas er et rivjern som jobber og sliter i fulle 90 minutter, så vet jeg sannelig ikke hvem på dette hinkende NUFC laget som er det.

En annen ting som overrasker meg er at Edgar starter på høyrback istedenfor Taylor. Edgar synes jeg er helt OK spiller, men jeg tror ikke at han noen gang kommer til å bli en fast innhaver på høyrbacken vår opp igjennom årene. Han mangler rett og slett fart,styrke og kreativitet til det, men er grei som backup. Taylor for min del er en klart bedre spiller som på sitt beste kan temme de beste spissen i PL, men har ødelagt litt for seg selv med noen glipper. Begge er unge, men Taylor er rett og slett en bedre spiller ferdighetsmessig.

Forøvrig kunne jeg heller tenkt meg å spille i en 4-4-1-1 formasjon med Duff som hengende spiss og Zoggy og Jonas på kantene.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Lagger den streamen på adthe noe sinnsykt, eller er d bare meg?

lagget sykt i starten for meg. men har gitt seg nå

ScandinavianMagpie

• Gjest
bare dritt-streamer jeg finner i allefall. blir nok radio i dag også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Carroll kunne uten tvil vært mer presis med headingene sine, men hans fysikk har gitt oss en ny dimensjon på lange baller og innlegg. Nå hadde han heading som ble klarert på streken.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland - Villa 1-0.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Carroll frempå igjen! Redning på streken! Vi EIER kampen for øyeblikket.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Colo med heading i tverliggeren??

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
nå fucket ATDHE seg for meg, noen som har en link?
iraqgoals funket ikke for meg. fikk ikke lastet inn siden.