Forstår ikke helt tankegangen til JK her. Å sette jonas på benken er en stor overraskelse for meg, i og med at han har vært vårt mest farlige angrepsvåpen som nesten alltid klarer å rykke fra backene på et vis. Og til dere som sier at det er en slitekamp, der Jonas bør sitte på benken: Hvis ikke Jonas er et rivjern som jobber og sliter i fulle 90 minutter, så vet jeg sannelig ikke hvem på dette hinkende NUFC laget som er det.
En annen ting som overrasker meg er at Edgar starter på høyrback istedenfor Taylor. Edgar synes jeg er helt OK spiller, men jeg tror ikke at han noen gang kommer til å bli en fast innhaver på høyrbacken vår opp igjennom årene. Han mangler rett og slett fart,styrke og kreativitet til det, men er grei som backup. Taylor for min del er en klart bedre spiller som på sitt beste kan temme de beste spissen i PL, men har ødelagt litt for seg selv med noen glipper. Begge er unge, men Taylor er rett og slett en bedre spiller ferdighetsmessig.
Forøvrig kunne jeg heller tenkt meg å spille i en 4-4-1-1 formasjon med Duff som hengende spiss og Zoggy og Jonas på kantene.