20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 34513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Denne gangen bør uansett Xisco i det minste få spille litt! Det forventer jeg, spesielt dersom Carroll spiller en like fæl andreomgang som han gjorde sist mot Hull.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

marius91

• Supersub
    • Vis profil
tap&nedrykk,

pondus

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jeg er enig i at dette har vært (enda) en fæl sesong,og at vi er uheldig med skader og en totalt ubrukelig eier og i det hele tatt,men
likevel,vi må prøve å være en smule optimistisk inn mot slutten av sesongen likevel,er altfor glad i dette laget til å tenke på oss
som et wankership-lag.

Tror vi slår West Ham i morgen,2-1 et mål av Owen og et av Carrol,som vi får håpe spiller to gode omganger denne gangen.Han har
da absolutt potensiale gutten og er i mine øyne ett bedre kort og sjanse på enn Xisco som i mine øyne ser fullstendig utilpass ut hver gang
han kommer utpå.

lykke til folkens!

mvh
Pondus.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det som er så synd er at Xisco ikke omtrent har fått spilt. Det er litt typisk castle, kjøpe en spiss til nesten 100 mill og deretter benke ham. Det samme skjedde med Luque. Luqe og fikk ikke, og det har heller ikke Xisco fått til nå muligheten til å bevise at de er gode nok. I den situasjonen klubben er i nå mener jeg det faktisk er på grensen til amatørmessig å kjøpe en spiller et så stort beløp for så å bruke vedkommende som benkevarmer. LATTERLIG!
Klubben burde ikke kjjøpt Xisco uten at de mente han var klar for 1 11'eren.  Siden han ikke blir brukt er det lite sannsynlig at castle får tilbake pengene ved et evnt salg. Mao så går ca 6 mill pund rett i dass.  Ikke rart vi sliter!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Det var viktig. Hadde blitt ekstremt tynt uten Guthrie. Vel, tynn tropp har vi likevel. Laget blir kanskje slik?

Given
Taylor, Colo, Bassong, Enrique
Jonas, Guthrie, N'Zogbia/LuaLua, Duff
Owen, Carroll

I følge nufc.com skal N'Zogbia være ok, og sannsynligvis klar til kampen. Geremi er usikker, så kanskje vi ender opp med LuaLua sentralt.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har kanskje ein syl tynn tropp, men på papiret er det der eit brukbart lag. Og det vi manglar i kvalitet i måro, for i ta igjen på innsats...Eg kreve at dei som spelar i måro gir 110% i 2 omgongar. Dette er ein kamp vi skal vinna, og etter nok ein kjempeflause i sist heimekamp så meinar eg at spelarane må bevise at dei er betre...Eg vil ha innsats og ei tru på seier, den skal ose utøve heile jevla stadionen!

Møt opp på Scotsman(bergen) i måro!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Joey Barton er tilbake i full trening om en uke, mens Alan Smith er to uker unna å være 100% fit.

Det må vel kunne bety at begge er tilbake på baneni løpet av januar. Gode nyheter slik vi sliter med skader om dagen. Forhåpentligvis er Oba tilbake på banen snart også, for slik jeg har forstått det kan man komm ganske fort tilbake fra en hernia operasjon. Shearer uttalte at han spilte kamp 11 dager etter sin operasjon.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har en litt dårlig følelse før i morgen. Når vi møtte Wigan hjemme putta Bramble mot oss, når vi møtte Stoke putta Faye.
Typisk om Parker og Bellamy scorer i morgen samt Dyer hvis han får komme inn:P Han er jo frisk nå har jeg hørt..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det eneste eg er redd for er at vi taper midtbanen fullstendig. Vi kommer ikke til å stille en midtbane som på papiret er bedre enn West Ham sin. Håper også at Carroll er mer grundig med passningspillet og første tuch.

2-1. Owen x2 - Cole

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har en litt dårlig følelse før i morgen. Når vi møtte Wigan hjemme putta Bramble mot oss, når vi møtte Stoke putta Faye.
Typisk om Parker og Bellamy scorer i morgen samt Dyer hvis han får komme inn:P Han er jo frisk nå har jeg hørt..
Og Bowyer ;)
Eller kanskje vi får oppleve en fight mellom Bowyer og Dyer igjen? ;)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bowyer har gått på utlån til Birmingham trur eg!
Tillegg til at Parker har gått til City?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
The Cunt Bellamy scora garantert 1 mål...Så då er det opp til oss scora fleire...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Flott, Guthrie er ute. Da kommer nok hurtigtoget Geremi inn sentralt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Butt - Geremi er jo en knakende god midtbane det !!