20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 34253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Butt - Geremi er jo en knakende god midtbane det !!

Butt er også ute.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Guthrie spiller. Det ble det opplyst om allerede i går.

NUFC: Shay Given, Steven Taylor, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Danny Guthrie, Geremi, Damien Duff, Jonas Gutierrez, Michael Owen (c), Andy Carroll
Subs: Steve Harper, Charles N'Zogbia, David Edgar, Tamas Kadar, Ryan Donaldson, Xisco, Kazenga LuaLua

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Butt er jo suspendert i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
WHUFC: Robert Green, Lucas Neill (c), Herita Ilunga, Scott Parker, Craig Bellamy, Carlton Cole, Matthew Upson, Mark Noble, James Collins, Valon Behrami, Jack Collison
Subs: Luis Boa Morte, Hayden Mullins, Julien Faubert, Diego Tristan, James Tomkins, David Di Michele, Marek Stech

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guthrie spiller. Det ble det opplyst om allerede i går.

NUFC: Shay Given, Steven Taylor, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Danny Guthrie, Geremi, Damien Duff, Jonas Gutierrez, Michael Owen (c), Andy Carroll
Subs: Steve Harper, Charles N'Zogbia, David Edgar, Tamas Kadar, Ryan Donaldson, Xisco, Kazenga LuaLua

Vet at han sa det selv i går, men Sky Sports sa noe helt annet for 20 min siden. Flott at han spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
jeg vil se

--------Given--------
Tayls--Colo--Bass--Jose
Duff--Guthrie--Zog--Jonas
------Owen---Carroll-----

:D
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Det får du ikke. Laget er jo allerede offentliggjort...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Butt ut Zog med Geremi, og bytt plass på Jonas og Duff, så tror jeg du har lagoppstillingen ;)

For jeg regner nesten med at Jonas begynner på høyre, Duff på venstre. Og at de heller mikser siden litt innimellom :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Flott å se at grineungen er vraket.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette er en kamp vi bare MÅ vinne. Vi er nødt til å ta full pott hjemme mot lagene rundt oss på tabellen, noe vi ikke har vært flinke til hittill denne sesongen.

Man.city 2-2
Stoke 2-2
Wigan 2-2
Hull 1-2
Blackburn 1-2

Tror det blir en vanskelig kamp i dag, West Ham kan kontre med Bellamy og det vet vi er skummelt! Men vi må bare peise på i angrep, og få baller inn i boksen på Carroll og Owen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hei, er på bjorli og må sjå kampen i dag. Har ikkje så god peiling på streams, ettersom eg vanlegvis får sett kampane på TV. Nokon som kan hjelpe meg med ein link der eg ikkje treng passord?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Redd for Bellamy i dag!

Satser på og finne en stream her http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28121&part=sports
Ellers er eit alternativ  livesport247
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Jøss, 2 kamper som er avlyst idag!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Noen linker til streams? Har bare Canal+ Sport 1
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
Synd å ikke se Dyer på benken  :(
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)