20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #165 på: 23. Des. 2008, 16:51 »
Jeg er enig med deg Geir. Vanskelig situasjon for dommerne, men jeg synes de gjør det korrekte og lar spillet gå. Hadde Newcastle scoret på den måten så ville jeg sannsynligvis kalt det genialt!

Akkurat. Jeg er forøvrig ikke helt sikker på om dere andre forstår regelen helt som den er ment. Å være med i spillet vil si å aktivt søke ball, noe russeren absolutt ikke gjør.

Dei første 1-2 sekundene gjer han faktisk det, ser jo at han har tenkt å ta ned ballen før han oppdager at Modric er på løp.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. Des. 2008, 17:35 »
Ja, det ser ut som han skal til å springe etter ballen, men så ser han modric og sluttar å gå etter ballen og markera at han ikkje er med i spelet. Synst denne regelen er idiotisk. Blir heilt umulig for forsvarsspelarane å vite kor dei skal sette linja
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 23. Des. 2008, 18:28 »
Jeg klarer faktisk ikke å bli enig med meg selv om det burde vært avblåst eller ikke. Jeg er enig i at de bevegelsene Pavlyuchenko gjør straks etter ballen er spilt ser ut som en bevegelse for å ta ballen, men han sakter fort ned når han ser modric og gjør signal for at modric ikke er i offside. Hadde jeg vært dommer så tror jeg at jeg at dette hadde havnet i en såkalt tvilssituasjon som skal falle i det angripende lagets fordel. Så derfor mener jeg at målet er greit da, uansett hvor plagsomt det er :p
« Siste redigering: 23. Des. 2008, 18:39 av oyvinvo »

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #168 på: 23. Des. 2008, 19:43 »
Drit jo i det !! Vi vant  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. Des. 2008, 20:00 »
Vel talt, Marius. ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 24. Des. 2008, 02:19 »
åh det er ganske morro å være på newutd forumet for tiden. Noen av de mest reflekterte og pragmatiske supporterene jeg har sett på veldig lenge. Norwegian geordies RULES!!!! GOD JUL gutta og la oss håpe på en god kamp borte mot wigan!