20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #135 på: 22. Des. 2008, 02:33 »
var vel mot Blackburn, 2-1 eller noe, husker ikke helt jeg heller ;D

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 22. Des. 2008, 03:47 »
Herlig med seier i dag...Jeg må si at jeg ble veldig imponert over Enriques defensive spill i dag, mannen hadde full kontroll på livsfarlige Lennon.Bare han blir bedre i passningsspillet sitt, så har vi en klassespiller på venstrebacken=)
Butt gjorde en storkamp på midten og gjorde ikke en feil i löpet av hele kampen(noe som en ganske uvanlig) og Bassong viser nok engang at han er en kandidat til årets beste signering. Taper veldig sjelden en duell og er veldig moden i sitt spill. Han viser at d er rett at han for spille isteden for Taylor, og Taylor er faktisk en av mine favorittspillere.
Fikk ikke sett de siste 15 minuttene, men N`Zogbia var nok dagens Newcastle-mann uten tvil. Han skaper sjanser av ingenting og er urasjonell i spillestilen sin. En meget bra jobb både defensivt og offensivt i dag.

Pröver meg på en börs her:

Given-7

Beye- 7,5
Colo- 7
Bassong- 8
Enrique- 8

Jonas- 6,5
Butt- 8
Guthrie- 7
Zog- 8

Owen- 6,5
Ameobi- 6

Viduka- 6,5
Duff- vet ikke, fikk ikke med meg innhoppet..men får en 7er for målet=)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 22. Des. 2008, 08:42 »
Herlig med seier i dag...Jeg må si at jeg ble veldig imponert over Enriques defensive spill i dag, mannen hadde full kontroll på livsfarlige Lennon.Bare han blir bedre i passningsspillet sitt, så har vi en klassespiller på venstrebacken=)
Butt gjorde en storkamp på midten og gjorde ikke en feil i löpet av hele kampen(noe som en ganske uvanlig) og Bassong viser nok engang at han er en kandidat til årets beste signering. Taper veldig sjelden en duell og er veldig moden i sitt spill. Han viser at d er rett at han for spille isteden for Taylor, og Taylor er faktisk en av mine favorittspillere.
Fikk ikke sett de siste 15 minuttene, men N`Zogbia var nok dagens Newcastle-mann uten tvil. Han skaper sjanser av ingenting og er urasjonell i spillestilen sin. En meget bra jobb både defensivt og offensivt i dag.

Pröver meg på en börs her:

Given-7

Beye- 7,5
Colo- 7
Bassong- 8
Enrique- 8

Jonas- 6,5
Butt- 8
Guthrie- 7
Zog- 8

Owen- 6,5
Ameobi- 6

Viduka- 6,5
Duff- vet ikke, fikk ikke med meg innhoppet..men får en 7er for målet=)

Veldig enig i denne givningen her. Enrique blir bare bedre og bedre for hver kamp. Han klarte seg utmerket mot en av de absolutt vanskeligste vingene i PL.  MOM etter mitt skjønn.   Jonas var skuffende fremover, men det så ut som han fikk en skikkelig karamell i begynnelsen av kampen som hemmet han utover. Likevel er han utrolig viktig pga hans enorme defensive moral. Baye og Jonas hadde full kontroll i hele kampen.

Det var herlig å vinne en jevn kamp på overtid i stedet for å tape den.  Vi kunne ikke ha sagt noe på uavgjort her. Begge lag hadde fete sjanser til å ta kampen hjem. At Owen klarte å bomme på den sjansen i 2. omgang er bare helt utrolig.  Og Enrique hadde et par livsviktige klareringer. Forsvaret spilte nok en god kamp hvis vi ser bort i fra den håpløse markeringen som gjorde at Campell fikk heade fullstendig upresset 3 minutt på overtid.

Samtidig bar angerepsspillet vårt tydelig preg av at martins er skadet. Med martins på topp tror jeg det ikke hadde blitt så jevnt som det var. Zog var veldig flink til å komme rundt på kanten, men ofte fylte vi håpløst etter i 16 meteren. Med Martins ute ble det for lite bevegelighet på topp. Viduka viste at han ikke er i kampform, men hadde likevel noen geniale flikkere i løpet av kampen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 22. Des. 2008, 08:48 »
vill si at det var enrique sin skyld målet til modric. Han skal følge linjen til midtstopperne, og det greide han ikke.

Svakt av Enrique forsåvidt, men fy faen det er unødvendig av Ameobi som står i koma når Dawson av alle får servere rotta med klareringa si.

Helt enig. Det var bare fullstendig griseflaks at den klareringa førte til den krempasinga til Modric. Først og fremst et elendig mottak av Ameobi, han må jo beskytte ballen med kroppen og ikke stille seg omtrent sideveis som han gjorde. Enrique opphevde offsiden ja, men hvem skal forvente det bruddet når Ameobi får ta ballen ned upresset!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 22. Des. 2008, 09:12 »
Jeg er enig i at Enrique var stor mot spurs igr, men en annen som virkelig har blomstret er Bassong.
Men samtidig syns jeg ikke vi var 3 poeng bedre enn spurs spillemessig. Men fotball handler om og score flere mål enn motstanderen. Og det klarte vi

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #140 på: 22. Des. 2008, 09:27 »
FANTASTISK 8)
Jeg er stolt, håper vi fortsetter i denne trenden.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 22. Des. 2008, 10:48 »
Litt merkelig, men eg kan nesten ikke huske sist kamp vi tapte  :P
Det er ikke så rart, ettersom vi er ubeseiret på de siste 6. ;)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 22. Des. 2008, 11:57 »
Litt merkelig, men eg kan nesten ikke huske sist kamp vi tapte  :P

Kunne ikke huske det jeg heller. Måtte sjekke terminlista. Var Fulham vi tapte mot sist.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 22. Des. 2008, 12:12 »
Lennon møtte jo faktisk på backen som var minst like rask som han i da..

Tatt fra tottenhamforumet  ;D

Det sjuke er at de er bitre som bare faen. De skjønner ikke hvordan de tapte. Jeg syns vi vant fortjent, jeg!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 22. Des. 2008, 12:50 »
Lennon møtte jo faktisk på backen som var minst like rask som han i da..

Tatt fra tottenhamforumet  ;D

Det sjuke er at de er bitre som bare faen. De skjønner ikke hvordan de tapte. Jeg syns vi vant fortjent, jeg!

Heheh. Ikke rart de er bitre. Castle har hatt et par ran mot tham de siste sesogene. Ikke minst den borteseieren da Oba scora det sinnsyke målet. Kampen i går var veldig jevn, og Tham hadde et par veldig gode muligheter. Kunne ikke sagt noe på uavgjort. Men som jeg har nevnt tidligere, jeg tror vi ville ha kjørt kampen i større grad med Martins på banen. Vi har en veldig tynn stall og når en av våre desidert beste spilllere er ute vil det klart påvirke spillet vårt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 22. Des. 2008, 14:50 »
Vanvittig irriterende at slike mål som de scorer der blir godkjent. Hvis russeren ikke er med i spillet, hva faen gjør han på banen da?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 22. Des. 2008, 15:09 »
Et veeeldig bra sitat fra Thamforumet :"Jeg lurer litt på hva man forventer av Pavlyuchenko i 4-5-1 mot et av PLs mest solide lag defensivt for tiden? " Er det virkelig castle folk snakker om her :)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 22. Des. 2008, 16:39 »
kinnear har fådd orden på det deffansivet, han gir oss akkurat den start oppstillingen vi vil ha. god mann!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 22. Des. 2008, 18:07 »
Bassong har mye av æren for at vi spiller bra defensivt for tiden. Så hjelper det også på at Enrique ser ut til å ha funnet formen:)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #149 på: 22. Des. 2008, 19:32 »
Nå satser jeg på at vi forsetter å ta poeng i hele romjula ! prøve å få med oss 1 poeng mot liverpool  ;D