20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24836 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #120 på: 21. Des. 2008, 21:04 »
Fint angrepspill på 2-1.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #121 på: 21. Des. 2008, 21:32 »
forresten nåken som veit når martins e tebake igjen? rekke han wigan kampen f.eks, trur han blir ganske viktig der, har ein egen evne til å lage rom i forsvarsrekkene med farten og uforutsigbarheten sin. viduka blir ganske stasjoner sammen med owen, men gjorde ein fin figur i dag ved duff-målet og owen-sjansen...
Venter i spenning...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 21. Des. 2008, 22:14 »
Sistemålet er rett og slett et klassemål med klasseprestasjoner fra både Duff og Dukes. Vannvittig deilig å se, og det er faen meg feiringa også! Frysninger nedover ryggen, herlig stemning var det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 21. Des. 2008, 22:21 »
Kjempekamp idag! 3 deilige poeng å ruske med seg nå som vi skal oppover på tabellen.

Må si at jeg er meget fornøyd med det laget presterer defensivt for tiden. Vi er nok engang bunnsolide og det er kun et pissmål ifra å nok engang å holde nullen. Fælt av Ameobi å miste ballen der, og litt synd at Enrique ikke passer mer på å holde linja, da hadde Modric vært offside. Men det er slik som skjer, alt skjedde jo veldig raskt.......

Joe Kinnear sin statistikk viser nå 4 - 6 - 2 med 19 - 14 i målforskjell. Neste kamp er Wigan borte, der har vi noe å revansjere etter å ha tapt 2 poeng i sluttminuttene sist. Da er kansje Martins også med igjen.

Med noen nye signeringer i januar og med Smith tilbake på nyåret kan dette bli veldig bra. Er kun 5 poeng bak Hull på 6. plass som har en helt tydlig fallende formkurve med kun 1 seier på siste 9 kamper. Gjør vi jobben så er det ikke lenge til vi passerer dem! Etter hjemmekampen mot Liverpool i romjula er Hammers (H), Blackburn (B), ManCity (B), Mackems (H) og WBA (B). Dette er kamper vi kjemper om alle poengene i!!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 21. Des. 2008, 22:53 »
Martins er 40-60 mot Wigan i følge Kinnear, så tviler på at vi får se han i den kampen. Men mot Liverpool var det større sjanser for at Martins var klar!

Blir vel Viduka - Owen mot Wigan da, spørs nok om ikke Ameobi er ute noen kamper også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 21. Des. 2008, 23:13 »
Om vi klarer et godt resultat borte mot Wigan som er på topp 3 på formtabellen og helt uten skader da de møter "oss", da skal ikke Liverpool få det enkelt i neste kamp på St James Park. Om vi kan spille like disiplinert som vi har gjort til nå skal nok Liverpool slite med å skape sjanser mot "oss", ihvertfal uten Torres. Om vi i tillegg har Martins tilbake skal nok han sammen med Owen kunne gi litt trøbbel for hurtigtogene Hyypia og Carragher i LFC sitt forsvar.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 22. Des. 2008, 00:19 »
Utrolig digg at vi slo Rottenham i dag! Fikk dessverre ikke sett kampen pga jobb, men har sett målene nå. 1-0 er utrolig sterkt av N'Zogbia, mens 2-1 er et kunstverk av Duff og Viduka. Det er vel forresten ikke første gang i 2008 vi har sett Viduka gjøre en målgivende pasning med hælen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #127 på: 22. Des. 2008, 00:19 »
Jeg er salig, uten ord og fantastisk fornøyd med hvordan vi har stått frem de siste kampene! Ser virkelig ut som klovnen har fått skikk på det defensive og ser ut som han har fått inn litt spill fremover også, noe som jeg så på som nesten utenkelig da han kom til oss. Så jeg biter meg i de ordene, lett  ;D Bare å fortsette denne trenden, så får vi se hvor det leder oss!

Får vi tre poeng mot Wigan nå på fredag, er vi plutselig med i kampen om euro-cup plass, hvem hadde tenkt seg det for bare 2 uker siden? Jeg syns vi derimot ikke skal fly helt i taket helt enda, for like fort som det er snudd i den positive retningen i det siste, snur det enda fortere tilbake, det vet vi alt om! Men uansett skal vi kose oss over en fantastisk god kamp og en Bassong som vokser for hver jævla kamp. Han har mer enn potensiale for å bli bedre enn Woody, så gleder meg til å se han spille mer.

Også var det personen vi alle elsker å hate. Butt har vokst til å bli en av de viktigste brikkene under Kinnear og ser ut som han trives i en rolle hvor han er en rein ryddegutt og (kort)passningsfordeler. Uten en Butt idag, hadde vi ikke vunnet, det tror jeg mange kan skrive under på. Balanserer midtbanen perfekt, selvom han ikke altid er like pen å se på.

Også kan jo også Kinnear få enda en pluss i boka. Et av hans bytter snudde kampen til VÅR fordel! Det ser vi jo ikke hver dag  ;D

Bill.mrk julestemnte newutd-brukere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 22. Des. 2008, 00:24 »
Dette var nok den beste førjulsgaven vi kunne fått.

Til: Alle Newcastle-supportere verden over
Fra: Joe og gutta
God Jul
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 22. Des. 2008, 00:39 »
Den neste vi får:

Til: Newcastle United
Fra: M.Owen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 22. Des. 2008, 00:43 »
Seieren i dag smakte så usannsynlig godt!! Siden jeg hater tottenham mer enn noe annet lag i PL så er det så jævelig digg med en fortjent seier i dag!

Jeg tror kampen mot et Wigan i storform blir langt vanskeligere enn denne plankekjøringen, men dersom vi får med oss 3 poeng i den kampen er blandt de 8 beste ! :)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 22. Des. 2008, 01:29 »
vill si at det var enrique sin skyld målet til modric. Han skal følge linjen til midtstopperne, og det greide han ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 22. Des. 2008, 02:13 »
vill si at det var enrique sin skyld målet til modric. Han skal følge linjen til midtstopperne, og det greide han ikke.

Svakt av Enrique forsåvidt, men fy faen det er unødvendig av Ameobi som står i koma når Dawson av alle får servere rotta med klareringa si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 22. Des. 2008, 02:28 »
Litt merkelig, men eg kan nesten ikke huske sist kamp vi tapte  :P