20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1770 på: 17. Nov. 2009, 23:05 »
Uansett, det som er ganske komisk med det hele er den usaklige prisen TIL den gang satte for Reginiussen, da de allerede kunne fått en jævla god sum penger for ham. Tipper de angrer ganske bra nå.

Kombinert med den overlegne og usympatiske holdningen til TIL-ledelsen som "bekreftet at Reginiussen skriver snart under på ny kontrakt" i sommer, så har vi nok å le av fra den kanten. ;D

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 17. Nov. 2009, 23:12 »
Det som gjør det enda bedre er at TIL MÅ skaffe 30 mill innen 45 dager for å beholde TL lisensen. De kunne fått noen millioner hvis de solgte Reginiussen i sommer. TABBE :P .

Peter

• Gjest
« Svar #1772 på: 18. Nov. 2009, 14:38 »
Hehe, Korneliussen er ikke god. Hva gjør han i det hele tatt som er bra? En taper som syntes han var god nok for Premier League ifjor og som sansynligvis gjerne vil til utlandet og dominere like mye som han har gjort på banen i år. Har han i det hele tatt vært med i landslagsvarmen i år?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 18. Nov. 2009, 17:12 »
Han spilte kampen mot Sør-Afrika, Finland i April. Han var i troppen mot Nederland og Makedonia, er ikke sikker på om han spilte kampene da. Og han var innbytter mot Skottland.

Så han har vært mye med.

Peter

• Gjest
« Svar #1774 på: 18. Nov. 2009, 17:16 »
Han spilte kampen mot Sør-Afrika, Finland i April. Han var i troppen mot Nederland og Makedonia, er ikke sikker på om han spilte kampene da. Og han var innbytter mot Skottland.

Så han har vært mye med.

Hehe, vi har forskjellige meninger om Korneliussen så jeg tviler på at vi blir enige med om han er god eller ikke. Jeg mener ihvertfall ikke.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 18. Nov. 2009, 17:25 »
Jeg mener han er en god TL spiller, men en tviler på at han hadde fått noe særlig tillit i Newcastle ;) .

Overgangen fra TL til engelsk fotball er enorm!. Hvertfall PL og kanskje CCC (kanskje ikke SÅ mye CCC. Men det er ikke der vi spiller til neste år forhåpentligvis ;) )
Husker jo hvordan det gikk med Doffen :P .

Han kunne nok vært en god forsterkning for de fleste CCC lag, men ikke Newcastle eller noen av topplagene i divisjonen.
« Siste redigering: 18. Nov. 2009, 17:28 av ErikLi »

Peter

• Gjest
« Svar #1776 på: 18. Nov. 2009, 17:30 »
Jeg mener han er en god TL spiller, men en tviler på at han hadde fått noe særlig tillit i Newcastle ;) .

Overgangen fra TL til PL er enorm!
Husker jo hvordan det gikk med Doffen :P .

Det er jo ikke så rart det gikk dårlig med Kristoffer Doffen. Han hadde jo veldig dårlig grunnlag for å bli god i fotball. Han gjør jo svært lite annet enn å løpe rundt som en gærning å takle motspillerne stygt. Mulig han var mer teknisk før, men han er en av de typiske som aldri kommer lengre enn Tippeligaen. Løyner er han og. I et fotballblad for 3 år siden var det intervju med han og da de spurte hvor mye han trente da han var liten var dette svaret: " Med en gang jeg kom hjem fra skolen kastat jeg fra meg sekken, hentet fotballen og ble på løkka i 6-7 timer. Ofte spilte jeg alene." Lo meg skakk da jeg leste det!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 18. Nov. 2009, 17:39 »
Hvordan vet du at han lyver?  :P

Peter

• Gjest
« Svar #1778 på: 18. Nov. 2009, 17:41 »
Hvordan vet du at han lyver?  :P

Man vet han lyver når man ser han på banen.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 18. Nov. 2009, 17:43 »
Tja... er jo ikke sikkert det var VELDIG intensivt heller :P . Eller så har han bare ganske lite talent i fotball. Men det er jo godt mulig han overdriver der og ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 18. Nov. 2009, 17:47 »
Tore Reginiussen er en GOD TL-stopper, la nå det være klart. Problemet er bare at han foreløpig ikke har vært god på internasjonalt nivå. Men han har da enda sjansen til det.
Jeg er ingen stor fan av Hæstad, men jeg syns faktisk han har vært blant de bedre VIF-spillerne denne sesongen, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1781 på: 18. Nov. 2009, 17:52 »
Det skal ikke mye gjøres å være bedre enn Andresen, Storbæk, Sæternes, Hagen, Muri og Berre for å nevne noen av "stjernene" men det sier vel heller litt om laget Vålerenga.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 18. Nov. 2009, 17:54 »
Det skal ikke mye gjøres å være bedre enn Andresen, Storbæk, Sæternes, Hagen, Muri og Berre for å nevne noen av "stjernene" men det sier vel heller litt om laget Vålerenga.
De har en del lovende talenter også da. Singh, fellah og nouri har hatt en del gode kamper i år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 18. Nov. 2009, 17:59 »
Sæternes er virkelig en drittspiller ja...
Vålerenga er vel det laget som har underprestert heftigst av samtlige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1784 på: 18. Nov. 2009, 18:03 »
De har en del lovende talenter også da. Singh, fellah og nouri har hatt en del gode kamper i år.

Spørsmålet jeg svarte på var om Doffen var EN av de beste spillerne og da er selføgelig de selvskrevne langt foran både Doffen og den andre gjengen.