20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1755 på: 17. Nov. 2009, 01:06 »
Jeg synes heller ikke at Storbæk er noen fantastisk spiller lengre. Han var helt OK, og absolutt mer brukbar enn de fleste spillerne som Brann har klart å putte på høyreback de siste årene, men det har bare gått nedover med han.

Spesielt at Rogne ikke gadd å signe ny kontrakt i sommer. Først lovet han det, så fikk han kontraktstilbudet... så nekta han.

Raio Piiroja blir jo også bosmanspiller ettersom han selv kjøper seg ut av kontrakten sin med FFK. Det kan være en interessant spiller for storklubbene. Både Vålerenga og Brann sliter vel på midtstopperplass etter endt sesong, så ser ikke bort fra at Piiroja og Reginiussen kan dra til enten Bergen eller Oslo.

Forresten morsomt med Stian Ohr som forlater Godset etter å ha startet 49 kamper. Hadde han startet 50, så måtte Godset ut med 1,1 million kroner til Molde. Det er vel bare å "release contract" og hente ham på nytt da, vel? :D Da tror jeg ikke det gjelder lengre (uten at jeg er noen juridisk prest på kontrakter).

Piirjoa har vært fristet av Aalesund. Leste det et sted, tror det var nettavisen. Regner med at han ender opp der.

Peter

• Gjest
« Svar #1756 på: 17. Nov. 2009, 16:11 »
Kim Holmen er da en god spiller eller? :P
Jeg mener Jarl Andre rett og slett er en dårlig fotballspiller. Han gjør jo aldri noe bra i det hele tatt. De eneste som kunne vært verdt å kikke på var Rogne(?), Ijeh og Wherman. For Tippeligaklubber altså.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1757 på: 17. Nov. 2009, 20:59 »
Jeg mener Jarl Andre rett og slett er en dårlig fotballspiller. Han gjør jo aldri noe bra i det hele tatt. De eneste som kunne vært verdt å kikke på var Rogne(?), Ijeh og Wherman. For Tippeligaklubber altså.
Reginiussen? :P

Peter

• Gjest
« Svar #1758 på: 17. Nov. 2009, 21:07 »
Reginiussen? :P

Haha! Nei, han er ingen god fotballspiller! :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 17. Nov. 2009, 21:31 »
Han er bedre enn Wehrman. Det er min mening da ;)

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1760 på: 17. Nov. 2009, 21:51 »
Haha peter, du kan umulig mene seriøst at du ikke synes reginiussen er en god fotballspiller, hvertfall ikke sammenlignet med di andre på det laget.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 17. Nov. 2009, 22:01 »
Hehe :P , spørs jo hvem han sammenligner med. I forhold til John Terry er han ikke så veldig god. Men han er jo klart en av de beste stopperne i TL!
« Siste redigering: 17. Nov. 2009, 22:32 av ErikLi »

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 17. Nov. 2009, 22:18 »
Hehe :P , spørs jo hvem man sammenligner med. I forhold til John Terry er han ikke så veldig god. Men han er jo klart en av de beste stopperne i TL!
Så klart er han ikke i nærheten av Terry. Er jo ikke di jeg sammenligner med heller. Nå er det jo snakk om Bosman-laget, og tippeligaen.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 17. Nov. 2009, 22:31 »
Hehe :P , spørs jo hvem man sammenligner med. I forhold til John Terry er han ikke så veldig god. Men han er jo klart en av de beste stopperne i TL!
Så klart er han ikke i nærheten av Terry. Er jo ikke di jeg sammenligner med heller. Nå er det jo snakk om Bosman-laget, og tippeligaen.

Var ment til Peter da ;) . Han var jo koblet til Schalke 04 for noen uker siden. Så han er jo en knall signering for enhver klubb i Norge. Tviler på han spiller i Norge etter overgangsvinduet i Januar.

Så hvordan man kan mene at han ikke er noen god spiller skjønner jeg ikke :P .

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 17. Nov. 2009, 22:40 »

Var ment til Peter da ;) . Han var jo koblet til Schalke 04 for noen uker siden. Så han er jo en knall signering for enhver klubb i Norge. Tviler på han spiller i Norge etter overgangsvinduet i Januar.

Så hvordan man kan mene at han ikke er noen god spiller skjønner jeg ikke :P .
Ja, blir arti å se hvor han ender. Spørs om han ikke blir ett år til i TL, men hvem vet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 17. Nov. 2009, 22:46 »
Vålerenga kanskje  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 17. Nov. 2009, 22:48 »
Jess, satser på at han blir en like god signering for VIF som det Lars Iver Strand ble. Han har potensialet til det ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1767 på: 17. Nov. 2009, 22:49 »
Ha...ha... morsom du  :)

19 kamper og 0 mål på nesten 2 år er vel ikke SÅ dårlig da?  ::)
« Siste redigering: 17. Nov. 2009, 22:51 av ErikLi »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 17. Nov. 2009, 22:52 »
Uansett, det som er ganske komisk med det hele er den usaklige prisen TIL den gang satte for Reginiussen, da de allerede kunne fått en jævla god sum penger for ham. Tipper de angrer ganske bra nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 17. Nov. 2009, 22:56 »
Jepp, de som sitter igjen med svarteper nå! ;D