20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1260 på: 27. Aug. 2009, 23:27 »
Jaja, dette kan vel gå alle veier...:

Tom Nordlie ble i dag ansatt som FFK-trener ut 2011. Han tar over laget som hovedtrener umiddelbart, og leder FFK mot Tromsø på Alfheim søndag. Dette ble klart etter utstrakt møtevirksomhet i kveld.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2354/372/

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 28. Aug. 2009, 00:01 »
Per Verner Rønning er trønder, og blir selvfølgelig aldri Brann-spiller.

Ønsketenkning? Joachim Walltin var kaptein på Brann, og Jan Tore Ophaug er vel fra Orkanger?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1262 på: 28. Aug. 2009, 00:20 »
Ser at Sigurdsson forlater Brann etter denne sesongen, og at Nilsen er på stopperjakt. Er redd han skal se mot Bodø, jeg..
Men jeg vet jo ingenting om Bodø Glimt. Hvilke BG-spillere tror du kunne vært aktuelle for Brann da, Kristoffer?

Rønning og Lærdal er begge kongestoppere, men Bjørdal er i mine øyne helt klart blant de største stoppertalentene i Norge. Han er komplett og spiller som om han er 30 år. I mine øyne minst på høyde med Reginiussen.  Blir han kvitt skadeproblemene er veien åpen for han. Glimts beste spiller. Rater han over Trond Olsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 28. Aug. 2009, 00:23 »
Jaja, dette kan vel gå alle veier...:

Tom Nordlie ble i dag ansatt som FFK-trener ut 2011. Han tar over laget som hovedtrener umiddelbart, og leder FFK mot Tromsø på Alfheim søndag. Dette ble klart etter utstrakt møtevirksomhet i kveld.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2354/372/

No er FFKs Tippeligakontrakt lika safe som banken ialfall. Einaste som er synd at overgangssummen er så høg.  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1264 på: 28. Aug. 2009, 00:32 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1265 på: 28. Aug. 2009, 01:34 »
Sitat
PS! Journalisten står på Mathisens "venneliste" på Facebook.

Sto..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 28. Aug. 2009, 18:34 »
Reginiussen blir Brann-spiller etter sesongen. Selv om Rosenborg er interessert, så er det kun Brann som er dumme nok til å vurdere å betale det TIL måtte drømme om.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/rosenborg-forhandler-om-moldskred-2880194.html

Mens det bare er RBK som er dumme nok til å betale det TIL vil ha for Moldskred. Ser uansett ut som om Kræmer slipper å melde på klubben på "Luksusfellen" i år også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1267 på: 29. Aug. 2009, 00:42 »
Det er jo nettopp det RBK IKKE er. TIL har sagt nei til et bud på i underkant av 5 millioner. Det vil da sannsynligvis si mellom 4,5 og 5 millioner en plass. Og Moldskred er ikke verdt ei krone mer.

Men Morten Kræmer vil jo heller gå konkurs enn å selge spillerne sine. Og særlig ikke til Rosenborg.

Hvis Hoftun kommer med et forbedret bud blir jeg fly forbanna.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1268 på: 29. Aug. 2009, 09:03 »
Gledelig at klubben ikke gir bort spillerne nå når stallen teller kun 20 spillere. Tror likevel at Moldskred forsvinner i dette vinduet. Dessverre til enten RBK eller Brann- er vel kun en overgang til B/G som ville vært værre for klubbens supportere.
Tipper han går for en sum mellom 6-8mill.

Hvis Moldskred forsvinner håper jeg TIL har en "avtale" med Alta om å få hente Vegar Braaten allerede nå.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1269 på: 29. Aug. 2009, 13:04 »
Det er jo veldig synd at det går som det går i Tromsø. Jeg synes ikke de har en usunn pengebruk verken på lønninger eller spillerkjøp. Ramovic lønninga står jo i en egen klasse, men den betaler jo ikke tromsø så det er jo egentlig vinn vinn :D

Synd at man ikke klarer å stable nok penger på bordet her i nordnorge til fotballklubbene. Tromsø og Bodø sliter stort når de egentlig er blandt de som bruker pengene sine sunnest.

Håper de får inn det de krever for spillerne, uansett om det er himmelhøyt eller ikke.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 29. Aug. 2009, 14:05 »
Klubbene i Bodø og Tromsø har ikke i nærheten av et lignende nettverk av investorer fra markedet rundt seg til å konkurrere økonomisk med de fleste andre klubbene i TL. Men vi kan fotball bedre enn de fleste andre klubber i TL, det skal vi ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1271 på: 29. Aug. 2009, 14:58 »
Synd at man ikke klarer å stable nok penger på bordet her i nordnorge til fotballklubbene. Tromsø og Bodø sliter stort når de egentlig er blandt de som bruker pengene sine sunnest.

Haha, Tromsø? Sunn pengebruk? Når tilogmed sosialist og super-TIL-supporter Trond Mohn blir gretten over den vanvittige sløsingen av midlene han har kastet inn i klubben er det noe galt, tro meg. TIL lever rett og slett over evne, og det regner jeg med de vil merke ordentlig etterhvert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 29. Aug. 2009, 15:05 »
Rent sportslig sett bruker vi jo penger sunnere enn de fleste, vi presterer jo bedre enn noen sett ut fra hvor mye penger vi bruker. Men for å overhodet være i toppserien er man nesten dømt til å slite økonomisk. Glimt og økonomisk slit går hånd i hanske, slik er det bare. Men akkurat nå ser ting vel stygt ut grunnet Gamst Seniors stunts.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1273 på: 29. Aug. 2009, 15:15 »
Glimt bryr jeg meg ikke så mye om, men har fulgt en del med på TIL pga Brann-interesser for MM og TR. De skal jo ha fantasisummer for begge. Ikke skjønner jeg hvordan TR kan være så lojal mot noe som aldri vil la han gå og nærmest holder han som gissel. Men det er vel det som kalles Stockholm-syndromet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1274 på: 29. Aug. 2009, 18:21 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=567044

Brann har bydd 5 mill for TR. Skal TIL få penger for han må han bli solgt i dette vinduet.