20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1035 på: 27. Juli 2009, 20:16 »
Mega-viktig kamp for FFK i dag!

Og dere sliter. Har ikke noe mot FFK, tvert om. Men for egen del må jeg bare håpe dere fortsetter slite...

For min del må dere også slite.....

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 28. Juli 2009, 20:02 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 28. Juli 2009, 20:38 »
Hehe. Tja. Han har vel vært årets store skuffelse sålangt, så ekstremt opphypa som han ble før sesongstart!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 28. Juli 2009, 21:35 »
Tja, han står med 7 nettkjenninger denne sesongen. Jeg mottar han med åpne armer :)
« Siste redigering: 28. Juli 2009, 21:38 av Martin91 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 28. Juli 2009, 22:00 »
Joa, men han skulle jo være TLs beste spiller ble det snakket om. Nå skal det sies til hans forsvar at han spiller på TLs dårligste lag da, så han kan sikkert bli endel bedre i Brann...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #1040 på: 28. Juli 2009, 23:43 »
Joa, men han skulle jo være TLs beste spiller ble det snakket om. Nå skal det sies til hans forsvar at han spiller på TLs dårligste lag da, så han kan sikkert bli endel bedre i Brann...

Påstår du at Guastavino har vært en skuffelse? En av TLs beste spillere i år. Uten tvil. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 28. Juli 2009, 23:54 »
Ja, ut fra alt det fine som ble sagt om han i oppkjøringa. Han feide jo over blant annet RBK og var visstnok en elegant gjennom hele oppkjøringa.

Peter

• Gjest
« Svar #1042 på: 28. Juli 2009, 23:56 »
Ja, ut fra alt det fine som ble sagt om han i oppkjøringa. Han feide jo over blant annet RBK og var visstnok en elegant gjennom hele oppkjøringa.

Og han er ikke det nå....?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 29. Juli 2009, 00:05 »
Er han det da? Han er vel ikke på alle lepper per nå denne sesongen? 

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 29. Juli 2009, 05:17 »

Nei!
Han har skuffa stort sett i TL i år, noen kamper har han vel vært rimelig bra, men sett under et så har han ikke levert som alle forventa etter alle de gode kampene i oppkjøringa.
MEN, jeg sier ikke at han har vært dårlig.

Peter

• Gjest
« Svar #1045 på: 29. Juli 2009, 11:49 »

Nei!
Han har skuffa stort sett i TL i år, noen kamper har han vel vært rimelig bra, men sett under et så har han ikke levert som alle forventa etter alle de gode kampene i oppkjøringa.

Hahaha. Da har ikke du sett mange Lyn kamper!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 29. Juli 2009, 12:07 »
Er faktisk enig med Peter her. Guastavino har imponert meg veldig på et vanvittig dårlig Lyn lag...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 29. Juli 2009, 16:22 »

Nei!

Hahaha. Da har ikke du sett mange Lyn kamper!

Joda, jeg har sett flere kampåer av Lyn i år, men ikke alle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 29. Juli 2009, 17:06 »
Jeg syns han har vært jævla ujevn. Har vært direkte usynlig i enkelte kamper. Men han kan i likhet med Alanzinho trenge tid på seg for å tilpasse seg det vannvittige nivået i TL :P

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 29. Juli 2009, 17:18 »
Jeg syns han har vært jævla ujevn. Har vært direkte usynlig i enkelte kamper. Men han kan i likhet med Alanzinho trenge tid på seg for å tilpasse seg det vannvittige nivået i TL :P

Ja, at han er ujevn er jo noe av greia, at han har enkelte kamper han virkelig er strålende er vel og bra det, men jeg synes det blir feil å si at en spiller er fantastisk om han gjør en og annen god kamp.
Og etter MIN mening har han ikke heløt levert på det nivået som han gjorde i oppkjøringa til sesongen da han virkelig sto frem som en kvalitetsspiller.