20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1020 på: 26. Juli 2009, 22:40 »
hehe, tenkte akkurat det samme!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 27. Juli 2009, 00:33 »
Huseklepp lekte i dag igjen. Den mannen er rå! Ufattelig at vi ikke får tildelt årets klareste straffe, men jeg klager ikke. :)

Hehe, det var vel som en tilbakebetaling for sist da det skjedde omvendt vei, dog var ikke denne like avgjørende for sluttresultatet.
Det var forøvrig Rønning og ikke Kong Bjørdal som handsa.
Forøvrig, hadde vi hatt Trond Olsen i dag, så kunne ting gått ganske annerledes. Brann spilte faktisk temmelig elendig bakover i bana, og hadde Glimt hatt noen som er giftige fremfor mål og veit å utnytte slikt, kunne vi som så mange andre ganger denne sesongen kanskje fått no ut av kampene våre. For vi er slettes ikke så elendige fremover lengre, slik vi sleit med tidligere i sesongen. Jeg er fortsatt litt redd for nedrykk alikevel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 27. Juli 2009, 06:44 »
Helt utrolig åssen vi kunne tape 0-3.Skapte FLUST av muligheter!.ineffektivet og sammtidig har  tippeligaen`s dårligste forsvar da må det gå til helvete >:(.

Erik "Pusle" Hagen må være årets flopp kjøp i TL.Nok en elendig kamp av han...gidder ikke å gå i duell og er passiv generelt.Faen ta ::) >:(

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 27. Juli 2009, 14:52 »
Huseklepp lekte i dag igjen. Den mannen er rå! Ufattelig at vi ikke får tildelt årets klareste straffe, men jeg klager ikke. :)

Hehe, det var vel som en tilbakebetaling for sist da det skjedde omvendt vei, dog var ikke denne like avgjørende for sluttresultatet.
Forøvrig, hadde vi hatt Trond Olsen i dag, så kunne ting gått ganske annerledes. Brann spilte faktisk temmelig elendig bakover i bana, og hadde Glimt hatt noen som er giftige fremfor mål og veit å utnytte slikt, kunne vi som så mange andre ganger denne sesongen kanskje fått no ut av kampene våre. For vi er slettes ikke så elendige fremover lengre, slik vi sleit med tidligere i sesongen. Jeg er fortsatt litt redd for nedrykk alikevel.

Jepp, Brann var ganske elendige til tider, vi kan prise oss lykkelige for at det var mot et så dårlig lag, ellers kunne det blitt stygt i løpet av førsteomgang. Uansett hang ikke BG med på Branns offensive kombinasjoner i det hele tatt.

Morsomt at Huseklepp igjen ligger over MB Diouf og topper spillerbørsene igjen. Spent på å se hvordan denne TL-stjerna takler utlandet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 27. Juli 2009, 15:02 »
Forøvrig - hvorfor får alle trønderdommerne (Sandemoen, Roy Helge Olsen, Staberg osv) lov til å dømme RBK når Terje Hauge ikke får dømme Brann?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 27. Juli 2009, 15:12 »
Handler om hvilken klubb de for øyeblikket dømmer for. Jeg tror forøvrig ikke Sandmoen er trønder. Du ser jo ofte Øvrebø dømmer Oslo-lag også. Tror ærlig talt ikke dette er noe stort problem.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 27. Juli 2009, 16:26 »

Jepp, Brann var ganske elendige til tider, vi kan prise oss lykkelige for at det var mot et så dårlig lag, ellers kunne det blitt stygt i løpet av førsteomgang. Uansett hang ikke BG med på Branns offensive kombinasjoner i det hele tatt.

Morsomt at Huseklepp igjen ligger over MB Diouf og topper spillerbørsene igjen. Spent på å se hvordan denne TL-stjerna takler utlandet.

Det gjorde vi dessverre ikke, men dette hadde også mye med at vi lå så latterlig høyt oppe med laget på stillinga 2-1, da det avgjørende målet kom. Indreløperne våre var jo nesten som vinger å regnes. Vi gav dere jo målsjanser på sølvfat. Det var ingen grunn for Glimt å legge seg så høyt når det var en hel omgang å gjøre det på. Vi visste fra før av at vi kom til å få sjanser uansett.
1. omgang var jo vi best.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1027 på: 27. Juli 2009, 17:16 »
Var det Ulf på tv2 nettopp? :)
Det kan Ulf herved bekrefte  :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 27. Juli 2009, 17:27 »
I hvilken sammenheng? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1029 på: 27. Juli 2009, 17:30 »
Fikk en kameralinse tredd opp i ansiktet på vei ut fra Alfheim etter TIL-Godset kampen. Var et veldig redigert klipp btw.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1030 på: 27. Juli 2009, 17:39 »
Etter å ha sett TIL's 4 siste kamper live må jeg bare kommentere Norske dommere nok en gang. Helt ufattelig dårlig standard på dommerne her i landet. Var blant annet ringside i Europa liga kvalifiseringskampen mot Dinamo. Herrejemini for en forskjell på Norske "toppdommere" og den nederlandske kvartetten som besøkte Alfheim forrige torsdag. Hadde Norske dommere vært like konsekvente (og det gjaldt begge veier) som den nederlandske dommeren ville det vært en fryd å gå på alle kamper i Norge.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1031 på: 27. Juli 2009, 18:03 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 27. Juli 2009, 18:09 »
Etter å ha sett TIL's 4 siste kamper live må jeg bare kommentere Norske dommere nok en gang. Helt ufattelig dårlig standard på dommerne her i landet. Var blant annet ringside i Europa liga kvalifiseringskampen mot Dinamo. Herrejemini for en forskjell på Norske "toppdommere" og den nederlandske kvartetten som besøkte Alfheim forrige torsdag. Hadde Norske dommere vært like konsekvente (og det gjaldt begge veier) som den nederlandske dommeren ville det vært en fryd å gå på alle kamper i Norge.

Jeg er så forbanna enig. Jeg er så forbanna lei norske dommere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 27. Juli 2009, 18:49 »
Mega-viktig kamp for FFK i dag!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 27. Juli 2009, 20:15 »
Mega-viktig kamp for FFK i dag!

Og dere sliter. Har ikke noe mot FFK, tvert om. Men for egen del må jeg bare håpe dere fortsetter slite...