Det du mener Glimt gjør rett i denne saken er akkurat hva du kritiserer TIL for å gjøre i TR og MM saken?!?!
Vel vel.
At TIL tørr kreve 30mill for Reginiussen ser jeg på som riktig. Hvorfor skal klubben alltid selge til spott pris for deretter å måtte slite i bunnen av ligaen.
Steinar Nilsen sa jo selv at MM var verdt minst 15 mill i sommer - når han da igjen kun byr vekslepenger og glansbilder så snart han blir trener i Brann er jo bare dumt.
TIL er inne i en periode hvor de tydeligvis setter sportslig suksess høyere enn kortsiktig økonomisk gevinst. HELDIGVIS!!!
Er for øvrig gledelig at dere RBK'ere ikke ønsker en spiller som har vært halvparten av tippeligaens desidert beste midtstopper par for en fornuftig pris. At dere i tillegg "jaget" den andre halvdelen på dør er jeg også meget glad for.
Hvis Helstad er verdt 30 mill er jaggu Reginiussen også det! Og da er MM også verdt 15.
At Glimt "kun" krever 10mill for deres største talent er jo deres egen feil.
Den tiden da RBK var så svære at alle andre klubber møtte de med rød løper og Champagne så snart de viste interesse for en spiller er heldigvis over.
Når det er sagt tipper jeg at Reginiussen blir solgt for en sum mellom 20-25 mill (hvis han blir solgt i det hele tatt) og at Moldskred forsvinner for rundt 8-10 mill.
Hva Glimt må nøye seg med i Olsen saken tipper jeg havner rundt 7-8,5mill. Om det er riktig pris kan godt diskuteres.
Forøvrig at svensken velger større klubber enn RBK gjør han vel ikke nødvendigvis til en jævel eller hva Joakim