20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/11: Chel$ea - Newcastle [16:00 C+ Sport1]  (Lest 25779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 22/11: Chel$ea - Newcastle [16:00 C+ Sport1]
« Svar #45 på: 20. Nov. 2008, 15:45 »
Ja, det er fryktelig merkelig når Anelka spiller som han gjør om dagen!

+ Drogba ikkje er i form. Hadde Drogba vert i toppform hadde han fått spela meir. Sorry.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20. Nov. 2008, 17:08 »
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/,         

håper på dette.                     

Given

Beye----Colo----Bassong----Jose

Jonas---Butt-N'zogbia---Duff

Owen - Mart
Kontring!
« Siste redigering: 20. Nov. 2008, 17:23 av Eirik515 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 20. Nov. 2008, 17:09 »
Beye er god. Men at han skal spille både som høyreback og stopper er vel å forvente litt for mye av han?

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Nov. 2008, 17:23 »
ops :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Nov. 2008, 18:17 »
Ja, det er fryktelig merkelig når Anelka spiller som han gjør om dagen!

+ Drogba ikkje er i form. Hadde Drogba vert i toppform hadde han fått spela meir. Sorry.
Det er helt sikkert ikke feil. Men det forteller ikke den hele og fulle sannheten, i mine øyne.
Chelsea er ikke laget som strør om seg med spisser på banen. En variant av 4-5-1 er vel såvidt meg bekjent den mest vanlige lagoppstillingen. Anelka er lagets stjernespiss om dagen og bøtter inn med mål. Det gjør at det blir mye vanskeligere for konkurrentene å få spilletid. Greit nok, hadde Drogba vært i form hadde han naturligvis spilt mer, men ikke nødvendigvis så veldig mye mer.
Nå innbiller jeg meg at Drogba scoret når Chelsea røk ut av ligacupen forleden. Det forteller oss om ikke annet at han vet hvor målet står, selv om formen er aldri så elendig.

Didier Drogba er ALLTID livsfarlig, selv om han ikke er i form. Hadde vi gitt ham en av de gavepakkene vi har for vane å gi bort, så er ikke Drogba mannen som lar seg be to ganger. Selv om han er i pissdårlig form og ikke gidder å løpe og skuddene er langt mer upresise enn vanlig. Ville heller sett en midtbanespiller på topp for Chelsea enn en Didier Drogba i dårlig form.
Drogba er uansett mye bedre enn en midtbanespiller foran kassa. Om han så står helt rolig i offside i 90 minutter og et vådeskudd fra en midtbanespiller sneier borti ham, så vil ballen gå i mål og dommeren vil godkjenne scoringen.

Hvis Chelsea hadde hatt Shola Ameobi i stallen sin, ville du spilt med dagens Ameobi fremfor dagens Drogba?
Nei, selvfølgelig ikke. Det er vel omtrent bare Newcastle-managere som er så blåst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Nov. 2008, 00:05 »
sr det er en del her inne som klager på taylor colo som en midtstopper duo? hvem skulle vi da heller hatt. Colo har hatt en del feil i år, det er det ingen som kan si noe på, men disse feilene har blitt rettet opp av noen andre i forsvaret. (Taylor)?? ikke vet jeg, har sett for lite. Taylor er heller ikke det JEG hadde ventet av en midtstopper, selv om han fortsatt er en lokal spiller som gjør det OK for Newcastle.

Uansett, per dags dato ser jeg ingen, INGEN, som kan ersttatte disse to som midtstopper. Beye er back og det samme er Enrique og Bssong. Disse spillerne har sin forse offensivt, heller enn defensivt.

Drogba er en Newcastle dødare, og det veit vi fra tidligere møter. Samme som Owen var før han dro til Real. Vil derfor helst se han på benken eller tribunen, men deriomot vil jeg heller ikke se Anelka på topp mot Newcastle, i den formen han er i.

Stikk fingeren i jorda og innse at Newcastle skal være heldige, og GODE, om de kommer fra denne kampen med poeng i hele tatt. Tar vi tre, skal jeg bli seriøst full og usjarmerende til helgen.

Om vi skulle tape med et par mål, kommer jeg ikke til å grine meg i søvn av den grunn. For vi må bare innrømme at Chelsea er et MYE bedre lag enn det vi har. Og derfor, om vi har en bra dag og Chelsea en normal minus dag, så kan vi hente tre poeng, eller i alle fall ett, men dette er ikke noe vi kan eller bør håpe på. Håper på et bra resultat, men har ikke troen på poeng i hele tatt, PGA Chelsea's utrolig gode lag.

Denne helgen forventer, eller TROR, jeg ikke på noen poeng i hele tatt, om vi får ett eller tre poeng, så blir jeg utrolig glad, men jeg forventer egentlig ikke ett engang. Såpass realistisk er jeg faktisk.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Nov. 2008, 00:09 »
Det er jo nettopp det jeg sier. Taylor og Colo er våre beste stoppere i dag, men det betyr ikke at de er bra nok. Colo holder mål, men i en ideel verden hadde Taylor fortsatt vært et talent bak TO gode stoppere. Taylor er god nok til å være den 3 stopperen vi kan bruke dersom vi får en skade, men klippen i forsvaret sammen med Colo er han ikke klar for enda.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 21. Nov. 2008, 15:04 »
Må vel hente tilbake Bramble..Han skårer mål og han..:P  3 poeng her er å betrakte som et lite miraklel, men Chelsea har gått på smeller før de da, så alt er mulig! :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #53 på: 22. Nov. 2008, 10:44 »
Spørsmålet i dag er vel ikkje om Anelka skårer, men kor mange han skårer! Trur på braktap desverre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. Nov. 2008, 15:12 »
Laget i dag:
Given, Beye Colo Bassong Enrique, Jonas Guthrie Butt Duff, Owen Martins

Shola på benken.

Cech, Boswinga Ivanovic Terry Cole, Lampard Cole, Deco Mikel, Anelka Malouda.

Anelka har 8 mål på de siste 4 kampene. Skummelt
« Siste redigering: 22. Nov. 2008, 15:18 av André S »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Nov. 2008, 15:17 »
Butt spiller

------------Given
Beye - Colo - Bassong - Jose
Jonas - Butt - Guthrie - Duff
-------Martins - Owen

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Nov. 2008, 15:18 »
nydelig!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Nov. 2008, 15:19 »
Beye er god. Men at han skal spille både som høyreback og stopper er vel å forvente litt for mye av han?
hehe.
ser folk kampen på belfry?

JA

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Nov. 2008, 16:02 »
lykke til i dag folkens. det trenger vi!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. Nov. 2008, 16:29 »
Vi skaper masse ser jeg. Lovende!!!