20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/11: Chel$ea - Newcastle [16:00 C+ Sport1]  (Lest 25725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 22/11: Chel$ea - Newcastle [16:00 C+ Sport1]
« Svar #15 på: 18. Nov. 2008, 23:42 »
Hvorfor kjefter dere på Tayls nå!?
Tayls har jo vårt MEGET god under Kinnear, og da bør man vel heller kjefte på samtlige andre forsvarsspillere kanskje forutenom Beye før den tid. Jeg er enig med Benson, Colo har gjort endel feil selv, og vært heldig som ikke har gjort flere avgjørende.
Guthrie er ikke like god som Barton. Jeg syns derimot Guthrie har litt av den samme innstillinga som Tayls og Barton, men han innehar ikke de samme kvalitetene fremover på banen som Barton. Men potensiale til å bli noe i nærheten, det har han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Nov. 2008, 23:43 »
Jaha? Og i hvilke kamper er det? Du kan jo vri den på den andre måten også, Taylor har masser av PL erfaring mens Colo er ny, i et nytt lag, nye medkammerater og nytt språk.

Jeg ser ikke på noen av grunnene som en "unnskyldning", fakta er bare at Taylor driter seg ut altfor ofte.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Nov. 2008, 23:44 »
Er det egentlig noen som kjefter på Taylor? Må da vel gå ann å ha en diskusjon rundt stopperplassen vedsiden av Coloccini?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Nov. 2008, 23:47 »
Det var vel stort sett bare en måte å spørre hvorfor dere vil at Tayls skal benkes kontra Colo. Ser faktisk ikke at Colo har prestert noe spesielt bedre.
Jeg syns at vi bør kjøre på med Colo ved siden av Tayls. Før Tayls ble skadd spilte han meget godt, og forsvaret så ut til å sette seg. Vi har så gått et par kamper med langt mer varierende forsvarsspill. Hmm, rart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Nov. 2008, 23:48 »
Er det egentlig noen som kjefter på Taylor? Må da vel gå ann å ha en diskusjon rundt stopperplassen vedsiden av Coloccini?

Sko det vert ein diskusjon så måtte det vert kem som sko ha plassen på sida av Taylor. Er han som har den den beste forsvarspilleren denne sesongen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Nov. 2008, 23:56 »
Hvorfor skal Taylor være selvskreven i Newcastle? Jeg kan ærlig talt ikke skjønne denne endeløse begeistringen for Taylor. Jeg er helt enig i at han er svært god på sitt beste, og jeg er enig i at han har en del gode kamper i år. Men til gjengeld har han også kostet oss viktige poeng, samt hjulpet oss ut av Carling Cup.

Colo har heller ikke vært direkte feilfri denne sesongen, men forskjellen er at Colo sine feil ikke har kostet oss poeng. Om det er tilfeldig eller ikke blir kun spekulasjoner, men det er fakta. Sett under ett denne sesongen så mener jeg at Colo har vært bedre enn Taylor, og derav bør han være førstevalget på stopperplassen. Andre valget står mellom Taylor og Bassong, og dersom Taylor fortsetter den fine formen han har vist i det siste bør han starte sammen med Colo.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Nov. 2008, 00:01 »
Syns ikke det er noen endeløs begeistring, men det at han er et svært talent, og atpåtil et lokalt talent, betyr mye. Jeg syns ærlig talt ikke Tayls har gjort så jævla mye utover sesongen for å spille seg ut av laget. Tayls har også bevist at han kan dominere mot de beste laga. Kan ikke huske at Tayls har spilt så dårlig denne sesongen som Bassong gjorde mot Mackems.
For meg er det ingen tvil om at Tayls bør satses på, og Colo må gjerne få spille ved hans side!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Nov. 2008, 00:04 »
Jeg er desverre enig i at vi er såpass svake bak at Taylor og Colo er de beste stopperne vi har. En ny klassestopper og en ny VB hadde gjort seg. Et forsvar med Beye - NY - Colo - NY, men Taylor og Enrique som kommende talenter hadde gjort seg.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Nov. 2008, 11:29 »
Dragba ute =) Glad nyhet ;)  Så tar butt anelka etter noen min =)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Nov. 2008, 11:45 »
Håpar vi sler til med eit lite mirakel...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Nov. 2008, 13:06 »
gruer meg til denne. håper owen og martins starter. da kan vi i allefall håpe på noen kontringer med jonas og duff i tilegg.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Nov. 2008, 13:41 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Nov. 2008, 13:46 »

Ville før hadt Drogba på bana enn Anelka. Anelka er jo i seriøst bra form
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Nov. 2008, 14:00 »
Hadde faktisk heller tatt Drogba på banen i stedet for Anelka jeg også. Anelka er latterlig om dagen, er tilnærmet juks å ha han på banen.

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Nov. 2008, 14:29 »

Ville før hadt Drogba på bana enn Anelka. Anelka er jo i seriøst bra form

Helt enig, han viste stor form mot West Bromwich og han er toppscorer for Chelsea denne sesongen med 13 mål. Så jeg tror ikke vi skal hoppe i taket hvis Drogba er ute. Men for min del, er jeg egentlig redd for hele Chelsea-laget  :P