20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #195 på: 10. Nov. 2008, 22:14 »
Jeg er glad for de resultatene JK har gitt oss så langt, og jeg håper han kan fortsette å skaffe oss livsviktige poeng. Men jeg gleder meg veldig til han er ferdig i Newcastle, og jeg støtter Joakim i det han sier.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 10. Nov. 2008, 22:21 »
dommern gjorde mye rart men vi fikk da et mål vi aldri skulle hatt og ? ameobi var jo offside. Dommern ødela ikke kampen , det var vi som ikke var gode nok rett og slett.  flere på laget slo jævli mye feil pasninger, jonas var jo helt kriminell på det i går. kinnear gjorde en feil og det var og sende cacapa på banen ellers kan man ikke klage så mye på laget. og han burde vel og kjørt zog innpå

han burde kjørt geremi som høyreback og beye som stopper. cacapa er bare helt for jævli og ha bak der.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 10. Nov. 2008, 23:08 »
Det er bra noen tør/kan si noe annet enn det majoriteten mener. Dersom alle skulle vært enig i alt på forumet så tror jeg dette måtte blitt det kjedeligste forumet i manns minne. At noen har andre meninger enn andre ser ikke jeg på som noe problem for jeg prøver selv å se enhver sak fra 2 sider og når jeg ikke finner begge sidene så er det alltid noen med andre meninger som viser meg begge sidene av en sak før jeg gjør opp en endelig mening om saken.

Det som derimot er med på å ødelegge et forum er drittkastingen mot de som mener noe annet enn majoriteten. Det destruerer muligheten for å få en fruktbar diskusjon samt at det hindrer andre fra å si sine meninger dersom de er noe annerledes enn majoritetens meninger.

Stå på Joachim!!!

TAKK skal du f... meg ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #198 på: 10. Nov. 2008, 23:16 »
Blir lite klok av å lese denne tråden, det hagler innlegg om at vi ikke må kaste drit på hverandre og at det ikke er lett å gå mot majoriteten osv. Er det ikke det forumet er til for? Her skal man si SIN mening og ikke koseprate med hverandre, det finnes det andre nettsider for. En sunn diskusjon er for meg når virkelig alle kortene kommer på bordet, alle blir hørt og at man respekterer hverandres meninger og klarer å holde det på et noenlunde saklig niva. Litt drittkasting må en tåle mener jeg. Og jeg er fast bestemt på at tapet mot Fulham var en direkte konsekvens av at Joe Kinnear ikke tok taktiske grep i løpet av kampen. Innledningen av 2. omgang var veldig bra, men hva må man gjøre når en får et slag i trynet, vi må gjøre gerp. Det ble ikke gjort før Owen kom inn, men alle vet jo at Owen kun kan spilles god. Det at Jonas er spilleren som ofres forstår jeg iallefall ikke, greit nok at han ikke hadde sin beste kamp, men hva i all verdden gjør han på venstrevingen?? Ser helt klart at han kan traktere både høyre og venstreving, men Duff har ingenting på en høyreving å gjøre, ei heller noe i startellveren. Dette vingbyttet tror jeg har mye av skylden for et elendig resultat. Vi strater kampen med Butt fordi han er bedre enn Guthrie defensivt, når vi da kommer under i andre omgang handler det ikke lengre om å forsvare seg, da skal Guthrie inn, Duff burde gått av for Owen, Zog inn for Enrique, om vi hadde fått uttelling for dette får vi aldri svar på, men for meg sier dette seg selv når kampen ble som den ble

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 10. Nov. 2008, 23:21 »
Jaja, da ble det at jeg fikk oppleve mitt første newcastletap live, noe som selvsagt er bittert. Det er fortjent at vi taper, og jeg gidder egentlig ikke gå inn så mye på kampen.

Det jeg vil nevne er Toon Army, som jeg var så heldig å få være en del av i går. FANTASTISK! Vi latterliggjorde fulhamfansen i 90 minutter, og møtte opp i hopetall. Med en gang fulhamfansen "prøvde" å få stokket en sang på beina, ble de overdøvet med "shall we sing a song for you" - priceless!

Å være bortesupporter er virkelig noe jeg anbefaler! Den harde kjernen er med, og man møter utrolig mange typer på tribunen!

Som sikkert noen har fått med seg, har jeg årets bortedrakt med "sunderland are fucking shite" på ryggen. Midtveis i kampen strena politiet inn i Toon Army og tok meg med ut, og forlangte at jeg skulle dekke til ryggen! Jævla tullinger.

Så forresten Peter Ramage i byen før kampen, selv om det neppe kan være av stor interesse for noen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 10. Nov. 2008, 23:24 »
Kinnear har vel bekreftet ganske bra at han ikke er noen taktiker. Syns han har gjort gjennomgående elendige taktiske grep hele tiden, jeg. Mot WBA ble han alt for defensiv, og det var såvidt vi ikke dreit oss ut der. Og mot Fulham nå gjør han svært lite. Han setter inn Owen alt for seint. Owen skulle vært satt inn nesten med en gang andreomgang starta, da vi trøkka Fulham bak og skapte sjanser. Videre hadde vi en mann som Zog og Guthrie på benk som helt klart burde vært satt inn da vi kom under. Det er for meg et mysterium at en så begavet spiller som Zog har fått så lite spilletid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #201 på: 10. Nov. 2008, 23:25 »
Kinnear har vel bekreftet ganske bra at han ikke er noen taktiker. Syns han har gjort gjennomgående elendige taktiske grep hele tiden, jeg. Mot WBA ble han alt for defensiv, og det var såvidt vi ikke dreit oss ut der. Og mot Fulham nå gjør han svært lite. Han setter inn Owen alt for seint. Owen skulle vært satt inn nesten med en gang andreomgang starta, da vi trøkka Fulham bak og skapte sjanser. Videre hadde vi en mann som Zog og Guthrie på benk som helt klart burde vært satt inn da vi kom under. Det er for meg et mysterium at en så begavet spiller som Zog har fått så lite spilletid.

Endelig noen som er enig med meg angående Zog, den mannen kan bli en utrolig god spiller

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 10. Nov. 2008, 23:28 »
Han ER en utrolig god spiller. Misforstå meg rett, verken Duff eller Jonas har spilt seg ut av laget, men det er da slettes ingen kriminalitet å bytte inn Zog iløpet av kamper for å gi han sjansen til å spille seg inn på laget igjen. Kommer han i form er han selvskreven på laget vårt.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #203 på: 10. Nov. 2008, 23:30 »
Og for å komme skikkelig i form er han avhengig av spilletid og prestasjoner som får gnist i gutten, se bare på Barton

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #204 på: 10. Nov. 2008, 23:33 »
Zog er en artig liten skrue som har mye rart i huet, ...
Men når han lykkes er han strålende ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 11. Nov. 2008, 22:32 »
Jeg ønsker Zog mye godt, men han er en liten egoistisk jævel :) hadde han vært en mer spillende type, og jobbet mer for laget hadde jeg hatt mer tillit. Han er nok en ekstrem god mann å ha i et form lag, men jeg tror ikke han er en type å satse på i motgang. Vi har nok surkeleppe i laget i Martins ;D

Men håper jo han kommer seg litt, og stiller mannsterk til neste kamp. Tror kanskje han er en mann som er god å ha imot Wigan:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 11. Nov. 2008, 23:36 »
Jeg ønsker Zog mye godt, men han er en liten egoistisk jævel :) hadde han vært en mer spillende type, og jobbet mer for laget hadde jeg hatt mer tillit. Han er nok en ekstrem god mann å ha i et form lag, men jeg tror ikke han er en type å satse på i motgang. Vi har nok surkeleppe i laget i Martins ;D

Men håper jo han kommer seg litt, og stiller mannsterk til neste kamp. Tror kanskje han er en mann som er god å ha imot Wigan:)

Fantastisk innlegg!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Nov. 2008, 09:41 »
Jaja, da ble det at jeg fikk oppleve mitt første newcastletap live, noe som selvsagt er bittert. Det er fortjent at vi taper, og jeg gidder egentlig ikke gå inn så mye på kampen.

Det jeg vil nevne er Toon Army, som jeg var så heldig å få være en del av i går. FANTASTISK! Vi latterliggjorde fulhamfansen i 90 minutter, og møtte opp i hopetall. Med en gang fulhamfansen "prøvde" å få stokket en sang på beina, ble de overdøvet med "shall we sing a song for you" - priceless!

Å være bortesupporter er virkelig noe jeg anbefaler! Den harde kjernen er med, og man møter utrolig mange typer på tribunen!

Som sikkert noen har fått med seg, har jeg årets bortedrakt med "sunderland are fucking shite" på ryggen. Midtveis i kampen strena politiet inn i Toon Army og tok meg med ut, og forlangte at jeg skulle dekke til ryggen! Jævla tullinger.

Så forresten Peter Ramage i byen før kampen, selv om det neppe kan være av stor interesse for noen.

Jaja då fekk eg oppleva nok eit Newcastle-tap live, når skal seieren komma? :( Men fy fan for ein fantastisk stemning det var blandt Toon Army :) Det var jo verdt turen åleina...Heilt anna enn å sitja på St James park. Utruleg at vi ikkje greidde kapra 1 poeng vertfall...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 22. Nov. 2008, 20:41 »
De har spilt solid siden de slo oss. Det var nok ikke så enkelt å spille imot dem som vi først anslo. de ligger godt oppe på tabellen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #209 på: 23. Nov. 2008, 13:51 »

Er flau på dine vegne.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.