20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #15 på: 04. Nov. 2008, 15:09 »
Siden vi i det siste ialle fall, har spilt lite gjennom midten, så synes eg vi tregner å bruke Ameobi på topp. Midtbanen vår har ikke vert god nok til at vi kan spille med to små spisser. Så eg mener laget kan få stå.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Nov. 2008, 18:30 »
ameobi har da ikke vært særlig god. og de lange ballene til newcastle går ofte til enten en tapt hodeduell av ameobi eller til ingen ting. og skulle langpassningen komme mot martins. hopper han opp en halvtime før han skal og er på vei nedover da ballen kommer. syns newcastle skal gi seg med hele langpassningsspillet. da newcastle skaper noe er langs sidene. med barton på banen er midtbanen god nok til å småspille og slå stikkere mot to små raske spisser. Jeg har owen og martins som mine favoritter. og spille langs bakken er mye bedre for newcastle og da kan ikke ameobi spille foran. han eier jo ikke ballkontroll.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Nov. 2008, 18:41 »
I andreomgang i går viste vi hvordan det skal gjøres. Da holdt vi ballen i laget. Vi spilte heller en støttepasning, enn å pole ballen milevis over hodet til Shola, og gi Villa muligheten til å starte på nytt og på nytt, som vi ga WBA muligheten til. Spiller vi langs bakken, ser jeg ingen problemer med å bytte ut Shola med Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Nov. 2008, 18:48 »
riktig. Og amn kan se på alle våre kamper i år. langpassninger er ikke noe for oss. vi skaper aldri noe på de. for vi taper de fleste dueller i lufta på topp. og skulle vi endelig vinne en duell er det meget skjelden et løp inn bak. ikke for å si noe stygt om martins(min favoritt spiller), men han trenger utvikle seg litt i hodet. han har ikke den beste fotballforståelsen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Nov. 2008, 18:50 »
Er vanskelig å si hvem som skal spille spiss mot Fulham. Oba med sine 3 mål på 2 kamper er bankers, jeg føler også Shola har spilt litt for godt til at han bør settes ut. Men så synes jeg nesten det er galskap å ha en frisk Michael Owen på benken! Faktisk er det et luksusproblem vi har her. Klarer ikke å konkludere på denne her, men liker tanken på Martins - Owen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Nov. 2008, 18:52 »
Martins er ikke så veldig taktisk klok, det er helt riktig. Der er Owen i særklasse.
Men fotballforståelse har han.

Jeg synes først og fremst han bør bli trent opp til å ikke være redd for å utfordre rett på med stor fart. Gjør han det, blir det nesten alltid farlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Nov. 2008, 19:07 »
The FA has said Joey Barton will not face any action over an incident involving Gabriel Agbonlahor.

Skulle bare mangle....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Nov. 2008, 19:11 »
det som er smart med å spille med Shola og Martins er at et gir oss 2 muligheter. vi kan spille høyt og lavt. langt og kort. vi får en større bredde i angrepet vårt. og det vil vi miste med martins og owen på topp... Så jeg er veldig for å gi martins og shola enda en sjangse på topp... men det gjør litt ondt å sette owen på benken...

men nå er vi en klubb i form, og da synes jeg ikke at de spillerne som leverer skal benkes pga en stjerne sitter på benken. da skal heller stjernen få slite seg inn på laget. slik som enrique måtte gjøre imot bassong:) og enrique har virkelig gjort det bra i de siste kampene 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Nov. 2008, 19:30 »
Jeg synes definitivt vi bør fortsette med Ameobi og Martins på topp. Owen bør matches forsiktig, og vil være et fantastisk angrepsvåpen fra benken. Verken Ameobi eller Martins har spilt seg ut, og for at vi skal klare å holde Ameobi i god form er det nødvendig å la han spille. Vi har mange tøffe kamper foran oss, og derfor er vi avhengig av å ha tre spisser i toppslag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Nov. 2008, 19:42 »
Enig med braegg. Det blir feil å benke Ameobi nå.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Nov. 2008, 20:20 »
Hva med dette laget? forbeholdt at owen er frisk.

Martins  Ameobi

Owen

Jonas    Barton

Butt     

Enrique Taylor Coloccini Beye

Ved at spiderman er så god defansiv og at å spille Owen lengere bak på banen har vært en suksess før kunne dettee faktisk fungert.
Er kankje ikke opptimalt, men det gjør sån at både Owen og Martins får spille pluss vi stiller med en motvendt spiss type.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Nov. 2008, 20:25 »
Nå må vi faktisk tåle å ha gode spillere på benken også...Synes ikke vi skal endre på formasjonen kun for å få Owen inn på banen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Nov. 2008, 20:29 »
Synes det fungerte bra med 2 rene vinger og Butt - Barton sentralt på midten. Vil ikke omplassere Barton nå, han er å blir en sentral midtbanespiller.
Vi har et luksusproblem på topp nå, og bra er det. Vi kan ikke gjøre alle fornøyde og nå har Ameobi imponert i Martins og Owens skadefravær og bør derfor få fortsette. Det samme bør Martins som putta 2 mål. Det betyr at Owen nok engang må starte på benken, da vi i øyblikket har 2 andre spisser som er "100% fit for fight" og i form.

Men kansje hjemmekampen mot Wigan vil være en ny mulighet til startplass for Owen.  

Det viktige er at vi tenker på lagets beste og ikke er ute etter å gjøre èn spiller fornøyd.
« Siste redigering: 04. Nov. 2008, 20:31 av Frode »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Nov. 2008, 20:55 »
Er redd Martins kanskje vil bli flytta ned på kant. Føler meg ihvertfall sikker på at Owen vil starte. Men ikkje lett å vrake hverken Martins, Owen eller Ameobi, men sidan Martins og Ameobi har imponert og Owen har vore ute me skade ser eg helst at Owen begynner på benken.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Nov. 2008, 21:00 »
Det er en ting Kinnear har vært helt tydelig på: Han liker IKKE å bruke spillere i andre posisjoner enn det som er deres beste. Så nei, vi kommer ikke til å se Martins på kanten. Og hvorfor skulle han benket Duff eller Jonas?