20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)  (Lest 40027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)
« Svar #180 på: 04. Nov. 2008, 00:00 »
Jeg er like glad som dere for 3 poeng. Forstå meg rett. Men viktig å holde oss på jorden og alikvell se ting med litt kristiske øyne. Ja vamt og fikk et lite pusterom. Men det mangler enda mye. Det kunne fort gått andre veien.-

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #181 på: 04. Nov. 2008, 00:03 »
Jeg er like glad som dere for 3 poeng. Forstå meg rett. Men viktig å holde oss på jorden og alikvell se ting med litt kristiske øyne. Ja vamt og fikk et lite pusterom. Men det mangler enda mye. Det kunne fort gått andre veien.-

Jeg syns det du sier får en motsatt effekt. Greit vi skal ikke ta av, men før denne kampen lå vi på SISTEPLASS, selvfølgelig skal vi være fornøyd med å slå formlag nummer 2 etter Chelsea. Hva annet skal vi forvente? Vi spiller en førsteomgang som forventet, tenker jeg, og hadde vi ikke hatt en så fantastisk andre-, så hadde ikke første omgangen sett så dårlig ut. Jeg syns det er du som får oss til å ta av litt, når du sier at vi spiller dårlig og under evne når vi slå 4 plasserte Aston Villa som har vært meget bra iår

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 04. Nov. 2008, 00:06 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 04. Nov. 2008, 00:07 »
Jeg skjønner det, men å si at 1. omgang var total Villa dominans og at det er et ran at Villa ikke får med seg poeng etter min mening helt feil. Jeg kan gå med på at de var noe farligere enn oss i første omgang og Agbonlahor (?) kunne lett scoret da han rett og slett bommet på ballen. I andre omgang derimot er det vi som kjører og skaper klart mest og da vinner fortjent.

Men nå skal jeg sove. Grattis med en veldig bra kamp.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #184 på: 04. Nov. 2008, 00:11 »

Fantastisk  ;D Håper det ikke er lenge til vi får se det etter et mål undertegnet hamselv

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 04. Nov. 2008, 00:13 »
Dommeren gjorde også alt han kunne for å ødlegge for begge lag. Lenge siden jeg har sett en så dårlig dømming på st james park.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #186 på: 04. Nov. 2008, 00:15 »
Gleder meg forresten til å høre stemningsrapport fra radarn. Hører du Radar? ;D

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 04. Nov. 2008, 00:29 »

Fantastisk  ;D Håper det ikke er lenge til vi får se det etter et mål undertegnet hamselv

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg fikk en liten tåre i øyenkroken i det øyeblikket ::)
Utrolig hærlig kamp, å bare se at laget ikke legger seg bakpå når di leder (som de gjorde mot West Brom) var fantastisk!

Vi ligger forran Sunderland på tabellen gutter!:D (på målforskjell men hvem bryr seg om små-detaljer)
Newcastle United Football Club<3

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 04. Nov. 2008, 00:49 »
Bra med seier . Men kan ikke forstå mange av innleggene her. Newcastle spilte faktisk helt forjævlig dårlig. 1 omgang var total A Villa dominans på en dårlig Villa dag. Karakterene til noen er jo helt på jordet. Newcastle spilte defensivt slår lange baller som faen ikke når noen som helst. At ikke Villa tar poeng idag, synes jeg er et ran. Positive er Jonas, min MOM uten tvil. Men synd han blir smålig defensiv i 2 omgang som gjør at han ligger langt bak. Ellers er Martins god som gjør ting på egenhånd, men velger noen helt latterlige løsninger til tider. Syns også N.Butt var god idag. Å hva er med Newcastle for tiden. Ufattelig mye filming, det gjør meg kvalm. Og hvordan de legger seg bakpå er faen meg flaut! Men 3 poeng idag viktig, men uten stil.

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Det er faen meg det dummeste jeg noen gang har lest.

Ja det støtter jeg deg i eivind. i første omgang var begge lag utrolig ræva. var slettes ingen dominans til verken oss eller dem. var kjedelig og en fotball preget av masse personlige feil. Og uten å lage helt kaos her så må jeg jammen si jeg tenkte mitt om jonas i første omgang. syns han var newcastles svakeste spiller. Men i 2 omgang syns jeg newcastle ble bedre. barton,butt og jonas ble mer aktive og slo bedre passninger. og sammen med min banens best, DUFF så bøy de på farligheter. godt å se martins også får til littog deilig se en markkryper som går på innsiden av stolpene. Alt i alt en kjempe vikitg seiernewcastle var ikke fryktelig gode,men villa var ikke i sitt ess og newcastle tok en full fortjent 3poenger.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 04. Nov. 2008, 00:59 »
Bra med seier . Men kan ikke forstå mange av innleggene her. Newcastle spilte faktisk helt forjævlig dårlig. 1 omgang var total A Villa dominans på en dårlig Villa dag. Karakterene til noen er jo helt på jordet. Newcastle spilte defensivt slår lange baller som faen ikke når noen som helst. At ikke Villa tar poeng idag, synes jeg er et ran. Positive er Jonas, min MOM uten tvil. Men synd han blir smålig defensiv i 2 omgang som gjør at han ligger langt bak. Ellers er Martins god som gjør ting på egenhånd, men velger noen helt latterlige løsninger til tider. Syns også N.Butt var god idag. Å hva er med Newcastle for tiden. Ufattelig mye filming, det gjør meg kvalm. Og hvordan de legger seg bakpå er faen meg flaut! Men 3 poeng idag viktig, men uten stil.

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

syns synd på dej! rettelser: enrique-7 duff-7 barton-8  given-8

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 04. Nov. 2008, 01:21 »
Synes først og fremst det var en lagseier, hvor alle på laget fikk vist noen av sine bedre sider.

Ufattelig at noen kan gi Duff og Ameobi 6 i karakter, Duff har et sinnsykt driv fremover og Ameobi spiller som den target man han skal være.

Disse to, og forsåvidt hele laget, hadde en SINNSYKT bra arbeidsmoral i kveld!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #191 på: 04. Nov. 2008, 01:38 »
At vi skal holde 0'en i dag ser jeg på som helt usannsynlig. Et vaklende forsvar mot et angrepsvillig lag som bøtter inn mål lover ikke godt.

Aldri vært så glad for å se at noen tok så feil ;) No offence :P
Strålende kamp, og feiringen til Jonas var herlig. Den og Forrest Gump-feiringen til Tayls er det beste jeg har sett av feiringer :P
Gratulerer med 3 velfortjente poeng ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #192 på: 04. Nov. 2008, 08:27 »
Litt enig med Kenneth i karaterene, selv om jeg ikke vil være riktig like kritisk som han.   Men man skal fan mæ spille godt i 90 minutter for å gjøre seg fortjent til en 9 på børsen også.
sunt pueri pueri puerilia tractant

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 04. Nov. 2008, 08:39 »
La merke til det allerede ved kampstart at dete kunne gå veien. Etter en 40/60 1 omgang med litt flaks. Så var vi ALENE på banen i 2.omg. 80/15. (5 til Bennett som fortsatt er en inkonsekvent tulling) ;D Makan til kjemping er det lenge siden jeg har sett. Hurra for oss!
Who else...... Alan Shearer

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #194 på: 04. Nov. 2008, 08:47 »
Bennett er jo god - for en blind person :-)

Makan til pissdømming. Forstod ingenting av mange av gulkortene.
Synes Kenneth er for kritisk, men er enig i at Villa var nærmest ledelse i førsteomgangen. Men å kalle dette et ran er bare tøv