20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)  (Lest 40013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)
« Svar #150 på: 03. Nov. 2008, 23:12 »
Fantastisk andre omgang. Den som imponerer meg mest idag er Steven Taylor, idag er han rett og slett fantastisk. Han kler fullstendig av Carew som ikke er i nærheten av noe som helst i løpet av hele kampen. Ellers synes jeg Barton imponerer stort til å ha spilt så lite fotball de siste månedene. Martins viser igjen hvor viktig han er. Butt må også få kreditt for at vi har langt bedre defensiv kontroll enn sist mot WBA. Gratulerer alle sammen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. Nov. 2008, 23:13 »
Fy faen, jeg er helt svett! For en lettelse når Oba dunket inn 2-0, og for et forarbeid av Jonas!

Dette er for min del den deiligste seiern på lang, lang tid!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 03. Nov. 2008, 23:13 »
eg sa me holdt nullen i dag  8) koooonge kamp av barton,på vei tebage i STOR form han nå :D :D heeeilt magiskt!!
Joey Barton 7

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 03. Nov. 2008, 23:14 »
Var Carew skadet? Såg han ikke 2 omgang.... ::)

Kanon resultat! 1 omg var dårlig, men 2 omg var konge! Colo, Duff, Barton, Martins og Jonas er alle fullverdige mom for min del.

Litt irriterende at vi ikke flytter opp med folk når vi får frispark i god posisjon på overtid, om eg får låv til å si det  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 03. Nov. 2008, 23:17 »
At vi skal holde 0'en i dag ser jeg på som helt usannsynlig. Et vaklende forsvar mot et angrepsvillig lag som bøtter inn mål lover ikke godt. Men jeg har god tro på at vi kan score mål også, så dette blir spennende!
Hva er detta for'no pess æ? ;D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #155 på: 03. Nov. 2008, 23:17 »
Ok 1. omgang, kanonbra 2. omgang. Dette må vel kalles sesongbeste? Vi har en midtbane som jobber sinnsykt bra i dag. Jonas, Duff, Barton og Butt arbeider alle steinhardt i dag. I tillegg har forsvaret god kontroll, spesielt i 2. omg, og Martins er fantastisk på topp. Shola synes jeg også gjør jobben sin. Vinner en del dueller og jobber hardt.

Ja, dette var så jævla bra folkens. Tre poeng opp til Everton på syvende plass :) Nå må vi begynne å se den veien på tabellen!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #156 på: 03. Nov. 2008, 23:19 »
Helt fantastisk kamp! Dette er det beste jeg har sett av Newcastle på lang, lang tid. Hele backrekka er bunnsolide i dag, spesielt Colo og Enrique. Martins var helt rå, og fortsetter han slik vil han tvinge Kinnear til å spille Owen-Martins på topp!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 03. Nov. 2008, 23:21 »
Deilig å kunne utrykke seg utelukkende positivt etter å ha sett en Newcastlekamp. Dette var en meget bra kamp og spiller vi slik skal det bli vanskelig å slå oss. Håper vi kan få til en lignende trend også på bortebane. Glad Owen er tilbake, for Ameobi mangler noe elemtært for å være en god spiller, men han skal ha for innsatsen. Den som overrasket meg mest i dag var faktisk Jose Enrique, for han hadde stålkontroll på sin side i store deler av kampen samtidig som avleveringene hadde adresse. JIPPI! Dette var deilig!!!!!!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 03. Nov. 2008, 23:23 »
ja Daniel :P lure på km så skreiv någe sååå domt i Given sin 450 kamp ;)
Joey Barton 7

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #159 på: 03. Nov. 2008, 23:23 »
Given 7 - lite å gjer. Gjer ein matchvinner redning i første omgang
Beye - 7 - solid
Taylor 8 - Full kontrol på Carew
Colo - 9 - Kjempen i midtforsvaret. Taktisk klok, gjer alt riktig. Hans beste kamp for newcastle?
Enrique - 8 - Konge kamp av Enrique. Utrulig sterk i duellane og stopper alt.
Duff 7 - Spring utretteleg. Fantastisk innsats.
Jonas - 8 - Ruskete start, men viser kva han er god for i andre omgang. For eit driv det er i denne karen! Utrulig viktig speler for Newcastle.
Barton - 9 - Min MoTM saman med Martins. Fantastisk i dag!
Butt - 7 - solid kamp
Martins - 9 - elektrisk. Eit konstant uroement. Skårer 2 mål i dag. Herlig speler.
Ameobi - 7 - Jobber og sliter. Kan vere litt frustrerande til tider, men linker fint med midtbanen.

Jeg legger meg på det samme her. Men jeg føler at du flyter litt på assisten til Jonas. Du bør gi Damien en 8'er også, da han var minst like god overall som Jonas. Også syns jeg også Enrique gjorde sin beste kamp i Newcastletrøya, samt at Coloccini var BUNNSOLID. Og dere; neimen så jeg ikke Ameobi på egen banehalvdel idag også! Snakk om lagseier!

Barton var forøvrig helt fantastisk idag. Han brøt alt og satte igang angrep på angrep. Gleder meg til fortsettelsen. Og da kan jeg vel benytte anledningen til å takke vår alles Keegan for å legge jobben sin på linja for å beholde denne mannen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 03. Nov. 2008, 23:29 »
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH SÅ DEILIG!!! ;D Faen dette fortjente vi kara og jente. Så fornøgd med alle sammen, alle leverte solid innsats og presterte! I tillegg til dei som er blitt nevnt vil eg trekke fram Jose Enrique, trur aldri eg har sett han så god, spesielt defensivt. Nei dette må være det beste som har skjedd meg på lenge lenge! ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 03. Nov. 2008, 23:31 »
Fantastisk 2. omgang. Satt i førsteomgang og ble særdeles frustrert, og var redd for at dette kom til å enda i elendighet. Villa var da best, syns faktisk Milner var blant de bedre den omgangen. Vi fikk lite til offensivt, alt for mye slurv når vi angriper, og Villa gir oss lite rom.
Da er det herlig å se hvordan vi hever oss i 2. omgang. Young var borte hele kampen, og Milner var også totalt borte i andreomgang. Fullstendig kontroll hadde Beye og Enrique på vingene. Det var positivt. Stopperne var også glimrende i dag, spesielt Tayls var helt rå, Carew fikk ikke til noe som helst mot Tayls. Samma kan sies om Colo, bortsett fra et par bærturer i førsteomgang.

Jeg har tidligere sagt at Guthrie bør spille tilsammens med Barton, men i dag var Butt og Barton glimrende. Butt rydder helt eksepsjonelt opp, og er uheldig som ikke scorer. Sesongbeste. Barton fortsetter der han slapp og styrer sjappa i dag også. Dette er lovende, jeg er svært overrasket over at Barton har kommet rett inn på laget og spilt såpass bra med en gang. Han virker også til å ta tak i ting ellers, flink til å si i fra der utpå. Gutierrez er svært ujevn i førsteomgang, men gud bedre han hevet seg i 2. omgang. Fantastisk bra foran sistemålet. ferdigscora for Martins. Duff imponerer meg nok en gang. Løper og løper, og tør også utfordre. Jeg ble imponert over vingene i dag.

Spissene gjør også en bra jobb i dag. Martins springer høyt og lavt. Jeg må innrømme han frustrerte meg litt i førsteomgang da han gjorde mye unødvendig med ballen. Men igjen viser han hvor viktig han er med sin fart og uforutsigbarhet. Ameobi gir alt i duellene, og selv om det gikk tråere for han i dag, gjør han absolutt en godkjent kamp.

Fin lagseier i dag. MoTM står for meg mellom Oba, Barton og Tayls.
« Siste redigering: 03. Nov. 2008, 23:33 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 03. Nov. 2008, 23:35 »
Deilig å få bekreftet at vi har et sånt potensialet i laget, som jeg forøvrig hele tiden har trodd på eksisterer. Vi spiller en herlig kamp, og det er lenge siden jeg var så fornøyd med en Newcastle kamp :D

Dessuten synes jeg vi spiller flott fotball også! Vi har to knallgode vinger, vi har Barton sentralt som er genial, og på topp har vi Martins og Ameobi som leverer! Og når vi vet at vi har Owen i bakhånd, Zog i bakhånd. Så kan dette fortsatt bli bra. Men da må vi klare å prestere i kampene mot antatt dårligere lag som vi skal møte i de to neste kampene.

Martins BB og congrats til Given som holdt nullen i sin 450 kamp!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #163 på: 03. Nov. 2008, 23:39 »
Bra med seier . Men kan ikke forstå mange av innleggene her. Newcastle spilte faktisk helt forjævlig dårlig. 1 omgang var total A Villa dominans på en dårlig Villa dag. Karakterene til noen er jo helt på jordet. Newcastle spilte defensivt slår lange baller som faen ikke når noen som helst. At ikke Villa tar poeng idag, synes jeg er et ran. Positive er Jonas, min MOM uten tvil. Men synd han blir smålig defensiv i 2 omgang som gjør at han ligger langt bak. Ellers er Martins god som gjør ting på egenhånd, men velger noen helt latterlige løsninger til tider. Syns også N.Butt var god idag. Å hva er med Newcastle for tiden. Ufattelig mye filming, det gjør meg kvalm. Og hvordan de legger seg bakpå er faen meg flaut! Men 3 poeng idag viktig, men uten stil.

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 03. Nov. 2008, 23:43 »
Hva faan har du røka, Kenneth? Årets mest latterlige innlegg!

Og Enrique 5? Hvordan i all verden kan du vurdere han til en 5'er?