20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)  (Lest 40023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)
« Svar #165 på: 03. Nov. 2008, 23:46 »
Bra med seier . Men kan ikke forstå mange av innleggene her. Newcastle spilte faktisk helt forjævlig dårlig. 1 omgang var total A Villa dominans på en dårlig Villa dag. Karakterene til noen er jo helt på jordet. Newcastle spilte defensivt slår lange baller som faen ikke når noen som helst. At ikke Villa tar poeng idag, synes jeg er et ran. Positive er Jonas, min MOM uten tvil. Men synd han blir smålig defensiv i 2 omgang som gjør at han ligger langt bak. Ellers er Martins god som gjør ting på egenhånd, men velger noen helt latterlige løsninger til tider. Syns også N.Butt var god idag. Å hva er med Newcastle for tiden. Ufattelig mye filming, det gjør meg kvalm. Og hvordan de legger seg bakpå er faen meg flaut! Men 3 poeng idag viktig, men uten stil.

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Jøss!!...De to siste karakterene skal du forklare grundig!?? Dessuten var vi slettes ikke elendig i 1,omg...vi hadde mye possesion og spilte en del fin fotball og kom til to bra sjanser. Filming? Også RAN da for faen!!! Det var da bare ett lag på banen i 2.omg....Uten stil!!?? Vi har et glimrende vingspill og trer en god del gjennom midten ved Barton i dag.  Er det noe du ikke har skjønt kanskje??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 03. Nov. 2008, 23:47 »
Bra med seier . Men kan ikke forstå mange av innleggene her. Newcastle spilte faktisk helt forjævlig dårlig. 1 omgang var total A Villa dominans på en dårlig Villa dag. Karakterene til noen er jo helt på jordet. Newcastle spilte defensivt slår lange baller som faen ikke når noen som helst. At ikke Villa tar poeng idag, synes jeg er et ran. Positive er Jonas, min MOM uten tvil. Men synd han blir smålig defensiv i 2 omgang som gjør at han ligger langt bak. Ellers er Martins god som gjør ting på egenhånd, men velger noen helt latterlige løsninger til tider. Syns også N.Butt var god idag. Å hva er med Newcastle for tiden. Ufattelig mye filming, det gjør meg kvalm. Og hvordan de legger seg bakpå er faen meg flaut! Men 3 poeng idag viktig, men uten stil.

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Det er faen meg det dummeste jeg noen gang har lest.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #167 på: 03. Nov. 2008, 23:49 »
Med en gang newcastle får seier, sitter alle å ser "bare" det positive . Newcastle var ikke gode idag, kanskje en et par hakk fra W. Brom kampen.. men ellers mye å gå på igjen. Sånn jeg ser det er J. Enrique det svakeste leddet bak der. Utrolig dårlig å ligge på linje med resten av forsvaret og kommer ligger ofte for langt foran. Innleggene hans traff vell ikke en eneste gang. Kanskje jeg er overkritisk, men over karakteren 6 fortjener han ikke. Når jeg ser folk gir ut karakterene 9 osv , da begynner jeg å lure.

Stian89

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Nov. 2008, 23:49 »
Det må da være lov å ikke ta av selv etter en seier? Jeg synes ikke vi var sååå fantastiske, er stygt redd for at om spillerne ikke planter beina på jorda kjapt, så ordner neste kamp den saken for oss...

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #169 på: 03. Nov. 2008, 23:50 »

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Det er faen meg det dummeste jeg noen gang har lest.

Fortell

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #170 på: 03. Nov. 2008, 23:50 »
Ja, forstår heller ikke mye av det innlegget. 1. omgang var kanskje ikke strålende akkurat, men så jævlige var vi da ikke? Sånn bortsett fra de to store sjansene til Villa, synes jeg 1. omgangen var jevn.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #171 på: 03. Nov. 2008, 23:51 »
Nå må du gi deg. Newcastle la seg absolutt ikke bakpå i andre omgang. Det var kun et lag i andre, og det var Newcastle. Førsteomgangen var så som så, greit. Newcastle var som et helt nytt lag i dag. Jeg var sikker på at vi kom til å miste det lille grepet vi hadde i starten av andre, slik som mot WB, men gutta bare malte på som bare det. Og etter førstemålet var det heller ingen tegn på å legge seg bakpå. Det du skriver er rett og slett piss. Kan du nevne en situasjon hvor det er filming på g? Vet ikke hvor mange fotballkamper du har sett før jeg, men det har seg sånn at når et lag leder marginalt og det er igjen 10-15 minutter, så pleier man å bruke tiden på en fornuftig måte. Dette kalles taktisk klokskap. Det er utrolig irriterende for det laget som ligger under, men gud så effektivt.

Og at Enrique får 5, som dårligstemann, er for meg helt latterlig. Har du sett kampen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 03. Nov. 2008, 23:52 »
Med en gang newcastle får seier, sitter alle å ser "bare" det positive . Newcastle var ikke gode idag, kanskje en et par hakk fra W. Brom kampen.. men ellers mye å gå på igjen. Sånn jeg ser det er J. Enrique det svakeste leddet bak der. Utrolig dårlig å ligge på linje med resten av forsvaret og kommer ligger ofte for langt foran. Innleggene hans traff vell ikke en eneste gang. Kanskje jeg er overkritisk, men over karakteren 6 fortjener han ikke. Når jeg ser folk gir ut karakterene 9 osv , da begynner jeg å lure.

Du aner ikke hvor langt utpå jordet du er..din gauda!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #173 på: 03. Nov. 2008, 23:53 »

Given - 7
Beye - 7
Taylor - 7
Colo - 7
Butt - 7
Ameobi - 6
Guti - 8
Duff - 6
Oba - 8
Barton - 6
Enrique - 5

Jøss!!...De to siste karakterene skal du forklare grundig!?? Dessuten var vi slettes ikke elendig i 1,omg...vi hadde mye possesion og spilte en del fin fotball og kom til to bra sjanser. Filming? Også RAN da for faen!!! Det var da bare ett lag på banen i 2.omg....Uten stil!!?? Vi har et glimrende vingspill og trer en god del gjennom midten ved Barton i dag.  Er det noe du ikke har skjønt kanskje??

Viss vi spilte fin fotball i 1 omgang, så har jeg misforstått fotball. Det var jo helt jævlig 1 omgang. Å villa var uten tvil det beste laget uten tvil 1 omgang. Vi lemper ball fremover gang på gang. Med filming tenker jeg mye på Ameobi og Duff som kaster seg mye (spesielt Duff).  Glimrende vingspill , javel uten Jonas så jeg ikke akkurat det glimrende vingspillet du sikter til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Nov. 2008, 23:54 »
Kenneth er vel i overkant kritisk, men vi var langt fra veldig gode i førsteomgang. Villa var hakket bedre og mer farlig den omgangen enn oss. Er jo bare å se på høydepunktene fra førsteomgang. Er faktisk også enig i at Enrique er den "minst" gode i dag. Gjør iblant ting vanskeligere enn de bør være, og det er jo på Villa's høyreside de skapte mest. Beye hadde jo bortimot 100% kotroll kampen gjennom. Men forstå meg riktig, Enrique blir bare bedre og bedre utover i kampen, og tilslutt så vi ingenting til Villa på noen av flankene. Andreomgang er det enveisløp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Nov. 2008, 23:54 »
Det pisset til Kenneth er rett og slett så dumt at jeg ikke gidder å bruke krefter på det...

Nå skal jeg legge meg å sove godt! :D GRATULERER MED SEIER'N ALLE SAMMEN!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #176 på: 03. Nov. 2008, 23:55 »
Jeg forstår ikke hvordan du tenker Kenneth. Selvfølgelig må det være positivt at vi (fansen) og spillerne er glade og fornøyde med lagets innsats. Selvtillit er ekstremt viktig i fotball og den må vi ta vare på fremover.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Nov. 2008, 23:58 »
Nå syntes jeg vi heller skal glede oss over at vi slår et veldig bra lag. Det var jevnt i første omgang og i andre er vi klart best. En deilig og fortjent seier.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Nov. 2008, 23:59 »
Ser vel ut som om han ser svart på det meste. "Engl of death?"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 04. Nov. 2008, 00:00 »
Det er jeg helt enig i. Måten vi hever oss på i 2. omgang er strålende, og der var ikke tvil om hvem som fortjente seieren. Enveisløp i andreomgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida