20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Din beste Newcastle-kamp  (Lest 9381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Din beste Newcastle-kamp
« Svar #15 på: 28. Okt. 2008, 16:23 »
Har vært på seks kamper til sammen, men favoritten er nok 3-2 hjemme mot sunderland i 2005. Beste stemningen jeg har opplevd på en fotballkamp, i tillegg til Emres mål som alle sikkert husker.
Norwegian blood, Geordie heart

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
« Svar #16 på: 28. Okt. 2008, 16:30 »
Jeg er bare Misunnelig på alle dere!! Så var det sagt :-)
Howay the lads!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Okt. 2008, 16:41 »
Nufc 2 City 2 Hgdepunkt: Ameobie utligning rett før pause, i tillegg blei det ikkje tap sjølv om laget faktisk hadde 10 mann i 78 minutt. + Shearer kom ned på bana i pausa.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Okt. 2008, 18:08 »
Har vært på fire kamper:

Nufc-Spurs 2-1
Nufc-Boro 2-1
Vålerenga - Nufc 1-1
Nufc-Sunderland 3-2

Mange som var på 3-2 mot sunderland her ser jeg. Det var en enorm kamp, har aldri vært så sliten mentalt noen gang som det jeg var etter den kampen. Å kampen så jeg fra Platinum Club, noe som gjorde at jeg fikk en perfekt opplevelse av stemning og kampen. Enorm stemning både før og etter kampen!

Tett etter sunderland kommer spurs, hvor dabisaz scora et perfekt selvmål, det ble helt stille på stadion. Det var forøvrig første møte med sjp. Der fikk vi plass i en losje i det ene hjørnet. Var vel utvendig heis opp dit med gratis mat og folk i dress som kom med lagoppstillinga. Magisk, men fortsatt noen knapper mindre en sunderland kampen.

Ble litt skuffa over kampen mot boro, var jo liksom det nærmeste nufc kom et lokaloppgjør den sesongen hvor sunderland spilte i en lavere divisjon.. Hadde forventa meg mer stemning en det jeg fikk oppleve mot spurs. Men for all del jeg kjeda meg ikke :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Okt. 2008, 19:31 »
Skuffende at ingen andre har oppgitt den fantastiske kampen mot Pompey i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Okt. 2008, 00:03 »
Slapp av, Igrinde. Jeg skal også over på fulhamkampen, og Newcastle har ALDRI tapt når jeg sitter ringside.

Da er vi to, og tre med gode gamle Kesse.... Kanskje vi skulle bytta på å reise over? Klarer vel hver tredje helg? Kanskje litt sjeldnere hvis vi tørr gamble mot dårlige lag på hjemmebane...

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Okt. 2008, 21:03 »
Jeg har kun vært på èn kamp, men til gjengjeld var jeg så heldig at det var 2-0 kampen mot Pompey da Shearer scoret sitt 201. mål for klubben. En flikk fra Ameobi og vips er Shearer alene mot keeper. Tror dere stadion eksploderte?? Fytti helsike for en stemning! Jeg får gåsehud og tårer i øya bare av å tenke på det  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Okt. 2008, 21:06 »
Jeg var på 6-0 tapet mot ManU, så jeg bør vel holde meg hjemme for evig tid! ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Okt. 2008, 21:11 »
Vet ikke hva som skjedde med oss når vi møtte Manu i fjor, men var et helvette å se det laget score 11 mål på oss på en sesong!! Var på hjemmekampen, en mindre hyggelig opplevelse det også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Okt. 2008, 21:57 »
Jeg foreslår at forumet samler sammen penger slik at jeg, Andre og Eivind kan reise over på rundgang slik at Newcastle kan gå ubeseiret gjennom sesongene :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Okt. 2008, 21:59 »
Når eg var i Newcastle spelte vi mot Villa og tapte 3-1 trur eg. Det var den kampen då Bowyer(trur eg) og dyer byrja å sloss under kampen. Heimreisa vart veldig tung!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Okt. 2008, 22:10 »
Jeg foreslår at forumet samler sammen penger slik at jeg, Andre og Eivind kan reise over på rundgang slik at Newcastle kan gå ubeseiret gjennom sesongene :)

Det forslaget får ihvertfall to stemmer!  ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Okt. 2008, 22:33 »

Jeg stemmer imot! :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Okt. 2008, 22:41 »

Da er vi oppe i tre. Det beste hadde kanskje vært om alle tre reiste, slik at vi er så og si 100% sikker på storseier...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Okt. 2008, 23:18 »
Det blir jo på grensen til kjedelig dersom vi vinner hver kamp med 5-6 mål da ;)